maar pas dit eens op nederland toe, weten we hier wel wat de standpunten van cda vvd en pvda zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, iedereen hier in Nederland heeft zo'n vertekend beeld van de verkiezingen. Bijna iedereen is voor Obama en als ik mensen vraag waarom komen ze bijna altijd met argumenten zoals: 'Mccain is zo oud, als hij steft, wordt dat gestoorde wijf president!'. Kennen ze haar eigenlijk wel? Wat haar standpunten zijn?
Ze is heus niet voor niks gekozen als senator in Alaska, dus een leeghoofd is ze zeker niet.
Nauwelijks iemand kent de werkelijke standpunten van beide partijen. Bijna niemand weet dat Obama ook tegen het homohuwelijk is. Anyway. Ik ben ook voor Obama, maar ik vind dat het veeeelste subjectief is allemaal.
Ja al die werkloze afro amerikanen in de diverse getto's denken allemaal dat ze onder het bewind van Obama miljonair gaan worden. Net als het feit dat Kenya bepaalde landingsbanen wil gaan verlengen zodat daar wekelijks Air Force One kan landenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Cahir het volgende:
De negers stemmen op obama.
De conservatieve christenen op mccain.
Simple as that.
Dat zei IK niet! Ik zei dat SJM vond dat jullie op elkaar leken maar dat jij meer een hoer was. Ik ken je niet eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Deceit het volgende:
hmmja ben een mix en erg lang ja.. aja op de foto leek t op mekaar maar lijk ook niet echt op de foto's! en je zei dat ik hoerig was, valt mee in t echie he!
He jongenquote:
Buenos dias guapo.... vale, creo que si.quote:
zie je wel dat het lukt, beetje opletten hier en je weet precies wie wat waar wanneer met wie uitspooktquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Weer naar Groningen vandaag?
Ik let altijd wel op (nou ja, bijna altijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel dat het lukt, beetje opletten hier en je weet precies wie wat waar wanneer met wie uitspookt
Atropine gaat ook in het hart. Levend en welquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:26 schreef Cahir het volgende:
Ontvoerders spuiten gif in hart kleuter
JEEZUS! wat voor angst ga je dan wel niet door, levend een naald in je hart
Dankje! om 9:50!! duimen allemaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef Xiance het volgende:
suc6 misterO, ik zal aan je denken, mischien helpt het een beetje
haha dat is natuurlijk in de eye of the beholderquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buenos dias guapo.... vale, creo que si.
Weet nu welke bushalte en welke lijn ik precies moet hebben, gister dacht ik sneller thuis te komen door een andere bus te nemen die eerder gingquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Weer naar Groningen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |