& ga terug naar het huis waar je dr hebt afgezet.quote:Also in 2005, she was selected as Model of The Year on Vogue.com by readers.
Het is ook allemaal zó lang geleden. En je moet ook bedenken dat ze het in dat half uurtje samen veels te druk hadden met haar toekomst uitstippelen, en hij zelf ook nog met autorijden. Logisch dat ze elkaar niet de hele tijd in de ogen hebben gestaard.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Maar waarom weet hij niet zeker of het Doutzen is? Hij heeft haar toch gezien??
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef Ici-Paris het volgende:
Hoe kom je daar bij? dat die op in de hema staat
Eerste zinnen van de OP enquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
In oktober 2003 heb ik met mijn zussen voor Skin Models op de Brouwersgracht in Amsterdam een shoot gedaan voor de kerst-brochure van de Hema.
Bron.quote:Ik moest op de foto, samen met mijn zussen. Dat meisje was er overigens niet voor de Hema, maar was daar toevallig omdat ze foto's had gestuurd en Skin wel wat in haar zag en daarom uitgenodigd had.
Crack roken tijdens je zwangerschap is vragen om problemen..quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, het was Doutzen. Ik heb begin 2007 een anonieme telefonische belaagster op mijn werk gehad. Telkens bellen, de naam niet zeggen. Die heb ik de huid volgescholden...
Topic kan dicht. AUB mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |