Ok, en nu?quote:
En de relatie met het voorgaande is?quote:Ik heb begin 2007 een anonieme telefonische belaagster op mijn werk gehad. Telkens bellen, de naam niet zeggen. Die heb ik de huid volgescholden...
Dus... Aannemende dat jouw telefonische belaagster Doutzen was... Kan zij jou wel achterhalen na 5 jaar en jij haar niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, het was Doutzen. Ik heb begin 2007 een anonieme telefonische belaagster op mijn werk gehad. Telkens bellen, de naam niet zeggen. Die heb ik de huid volgescholden...
vind je het gek dat ze je vergeten is. Als je haar zo behandeldquote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, het was Doutzen. Ik heb begin 2007 een anonieme telefonische belaagster op mijn werk gehad. Telkens bellen, de naam niet zeggen. Die heb ik de huid volgescholden...
Topic kan dicht. AUB mods?
TS kan de Party proberen, die publiceren allesquote:Op donderdag 6 november 2008 20:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Zien we jou binnenkort nou in een roddelblad naast Doutzen?
Serieus, dan ga ik zo hard lachen.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van je.
Ook met naam had je niet geweten wie het wasquote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Topic kan dicht. AUB mods?
Lol, inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2008 23:07 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ook met naam had je niet geweten wie het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |