Ik wist het, Mr.Cooper heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wel goed dat ie weer gevonden is.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef fransbreda het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis, ik denk dat 'ie dood is..![]()
Niemand heeft hem gezien, zijn telefoon staat uit en ook op msn is hij sindsdien niet meer aangemeld.
Nou blijft hij weleens meer een nachtje weg om een lekker poesje te pakken en tussen de plantjes te schijten,
maar 2 hele dagen, ik heb er een slecht voorgevoel over.
Dat blijkt maar uit je onderschriftquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik wist het, Mr.Cooper heeft altijd gelijk.
Niemand heeft hem gezien, zijn telefoon staat uit en ook op msn is hij sindsdien niet meer aangemeld.
Nou blijft hij weleens meer een nachtje weg om een lekker poesje te pakken en tussen de plantjes te schijten,
Ja hè.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat blijkt maar uit je onderschrift
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef snorfiets het volgende:
hehehe als je nu stefan ontvoerd en dan maakt scherp koekje weer een topic en dan neemt niemand haar serieus!
heheeeeehe
24 uur, maar dat is slechts een richtlijn voor de politie. Er word naar veel meer zaken gekeken als achtergrond, meerderjarig/ minderjarig, wegloper of niet, wat voor type is het etc.quote:
Je hebt gelijk hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef snorfiets het volgende:
ja dat kan ik toch niet weten? scherp koekje is volgens mij eerder een meisjes naam dan een jongensnaam
en als je van het mannelijke geslacht ben ga je niet na 1 dag al lopen teuten dat je vriend weg is... tenminste.. dat gebeurd wel vaker toch??
volgens mij ben je na 1 dag pas ongerust als je als 'de vriendin' niks heb gehoord.
x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |