Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
WARNING: Serieus topic
WTF ik hoor net dus dat een vriend van me al 2 dagen niet thuis is geweest.
Hij was gaan werken (werkt in Hart van Brabant, café hier in Den Bosch) en is vervolgens niet meer teruggekomen. Hem kennende kan het natuurlijk dat hij dronken is geworden en bij een vriend is blijven slapen, of een meid heeft opgepikt en daar is blijven slapen, maar het is niks voor hem om dan de gehele volgende dag weg te blijven zonder iets van zich te laten horen![]()
Ik ken hem sinds de brugklas, dus dat is zo'n goeie 8 jaar ongeveer, misschien iets meer. Hij is best stevig, dus ik weet dat hij voor zichzelf kan zorgen, maar dit vind ik toch wel een beetje zorgwekkend![]()
Klacht: vriend is verdwenen
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keukenquote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Want ik kom daar weleens en ken wat mensen daar.. Hoop niet voor je dat hij hetzelfde eindigt als die pool 2 weken terug, bij sluis 0
Ik weet echt niet waar die zijn, ik ga niet zo vaak uitquote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Rikketik het volgende:
Ben je z'n favoriete 'spots' al afgeweest?
Hij is zeker niet dik, ik bedoelde dat hij redelijk groot/sterk is. Misschien heeft hij een buikje maar daarmee houdt het opquote:Op maandag 3 november 2008 20:00 schreef beertenderrr het volgende:
doet me denken aan een topic een jaar of twee geleden. Was er ook een dude weggelopen en die was ook dik. Weet niet meer hoe dat is afgelopen alleen.
Nee, ik zeg al dat dit een serieus topic is, niets is verzonnen.quote:Op maandag 3 november 2008 20:06 schreef snorfiets het volgende:
als het echt is, is het wel gay
als het nep is ben jij gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |