Mijn download wil niet startenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Daar zou ik dan niet te lang mee wachtenHij is erg goed deze week. Hopenlijk blijven ze dit niveau de rest van het seizoen doorzetten.
Joh ik vond het wel leukquote:Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF, is dat vandaag voor een aflevering?![]()
Terrorists!!!!!!!!!!
Dat was sowiesp al voorbij door die oom van haar denk ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:13 schreef kaassouffle het volgende:
Leuke ep.. snapte de eindconclusie ook niet helemaal.
Wel hopelijk van dat 'Aerodyne' gezeur af, kwam toch niet echt van de grond (haha).
(Kim mag haar kinderen weer zien dus geen dekmantel meer?)
(En die vriendin van dinges dan ? zien we die nu ook niet meer?)
Vermakelijk is idd het goede woord. Ik vind het altijd wat rommelig worden als ze 3 verhaallijnen door elkaar gaan gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:43 schreef appelvla het volgende:
Eindelijk weer eens een militaire actie. Aflevering was niet zo heel erg goed maar toch wel vermakelijk..
welk einde, dat van Whiplash of van Jonas "I love my work" Blane?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Beetje rommelige aflevering, maar het einde gaf tenminste iets meer duidelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk einde, dat van Whiplash of van Jonas "I love my work" Blane?
En Mr. Leon Drake.. Ik zat al de hele tijd te denken waar ik em van kende, maar hij is uit The Shield!
Alleen volgens IMDB heeft hij in 2008 ook al dezelfde rol gespeeld in The UnitI love my workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |