Dank je Draakjequote:
Hè renedisquote:
wandel zequote:Op dinsdag 4 november 2008 07:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hè renedis
Ik ga nu even aan de wandel
eindelijk opt werkquote:
je reet doet zeer? van het fietsen hoop ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
eindelijk opt werk
jezus wat doet mijn reet zeer
ik lig nog in mn bedquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
eindelijk opt werk
jezus wat doet mijn reet zeer
meen je? wat heb jij een geluk zeg.. ik moet van 7 tot 17:00 werken.. zat om 6:15 in de auto en ben vanavond pas om 18:15 a 18:30 thuis..quote:
het plan vandaag is tussen 0830 en 0900 optestaan, ronja uit te laten en vooral niet meer los te doen, thee drinken met mn schoonzusje, hydrotherapie en dan op de bank!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:02 schreef renedis het volgende:
[..]
meen je? wat heb jij een geluk zeg.. ik moet van 7 tot 17:00 werken.. zat om 6:15 in de auto en ben vanavond pas om 18:15 a 18:30 thuis..
maar neeh hoor, jij ligt nog lekker in je bed.. jealous me
8:30 op een "vrije" dag is nog netjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het plan vandaag is tussen 0830 en 0900 optestaan, ronja uit te laten en vooral niet meer los te doen, thee drinken met mn schoonzusje, hydrotherapie en dan op de bank!
als het me ergens nog lukt even 2 uurtjes te werken zo niet dan morgen
Helleuw Helleuwquote:
What it should be and how it's going to bequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:09 schreef renedis het volgende:
[..]
8:30 op een "vrije" dag is nog netjes
mijn plan vandaag:
heul veul fok!'en tot 5 uur en daarna naar oudewater om 2 PS3 games op te halen..
maar waarschijnlijk word het zo: hard werken omdat er weer een server naar de klote gaat, je lunch niet op kunnen eten omdat meneertje manager vanuit duitsland belt dat hij een probleem heeft en vind dat ie PRIO1 is. dan om 5 uur kappen en zeggen dat iedereen de tering kan krijgen en dan mijn PS3 games halen
merk dat ik gister meer heb gelopen, maar ben blij dat ik vanmiddag weer lekker in het warme water lig!quote:
jaa niet normaal.. mijn planning ligt iedere dag weer overhoop door dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
What it should be and how it's going to be
Altijd jammer dat die zoveel verschillen he?
Ja gaat goed hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
merk dat ik gister meer heb gelopen, maar ben blij dat ik vanmiddag weer lekker in het warme water lig!
we zouden gister een hapje gaan eten maar omdat ronja echt zo vreselijk aanhankelijk was toch maar thuis gebleven en een pizza besteld en filmpje gekeken, was ook gezellig!
en bij jou? super nog steeds hoop ik?!
Op detacheer basis of wat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:13 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa niet normaal.. mijn planning ligt iedere dag weer overhoop door dingen.
ik werk nu iets meer als 1 maand op deze klus.. iedere keer is er weer gezeik, hard op zoek naar een andere klus
Goed hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |