quote:Op woensdag 5 november 2008 05:51 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb vanavond gezoend..Maar voor zover ben ik nog wel vrijgezel, voor zover ik weet dan
Maar ben ik dan goed bezig enzo?
![]()
hahah!ROFLEINZZZhaha! kut blablablavla
kus! dingens!
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:45 schreef MLI het volgende:
Ik heb trouwens maandag een afspraak met mijn backup-shag, die overigens erg respectvol en lief is. Zijn er nog meer singles die weten of ze maandag of daarvoor gaan seksen?![]()
_!
Ik ben dronken.
Waarom?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:46 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, Goed topic vanaf nu moet de TS van deel 1 ge-adoreerd worden
goed voor de e-peenquote:
MASDquote:
Met een hele leuke jongenquote:
wat lievquote:
Was ik er maar bij, trio ftw.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat liev
klinkt als een leuke avond !
Raar genoeg herinner ik me er practisch niks meer vanquote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat liev
klinkt als een leuke avond !
Een date is wat anders. Weekend staat open.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Jehebt je eigen chick man. Maar goed, monogamie ftl, wanner gaan we chillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
drank en dribbel_ , Ultimate memory lossquote:Op woensdag 5 november 2008 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Raar genoeg herinner ik me er practisch niks meer van
Ja Jimbo zat zo te kankeren dat je onmogelijk nat te krijgen was =( dus ik dacht ik los dat ff op, maarnee is ook weer goedquote:Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik werd dus vanochtend wakker in de sloot zonder te weten wat er gebeurd was die nacht he.
En ik heb zo'n idee dat een van jullie zielige vrijgezellen erachter zit.
Wie was het?
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja Jimbo zat zo te kankeren dat je onmogelijk nat te krijgen was =( dus ik dacht ik los dat ff op, maarnee is ook weer goed
ondankbaar kreng
!
Omdat je een beetje dom bentquote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik raak gewoon niet opgewonden van Jimbo.
En heuj, hoe komt het dan dat ik er niks meer van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |