Het zijn leugens, ik zweer.quote:

Ben je nou verslaafd swa?quote:Op maandag 3 november 2008 18:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar vertel. Wie is het, pm mag ook.
Ik ga zo naar enschee, mijn J ophalen!

Fucking hell beter straks de KFC doen.quote:

Jemaakt me jaloers, habibi (nohomo)quote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Fucking hell beter straks de KFC doen.

Wij mogen datquote:Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie kunnen toch minstens stoppen met dat quasi stoere gebruik van die laffe woordjes

zal ik vanaf nu maar aleen spaans praten danquote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij mogen datwoorden uit andere talen die je beheerst gebruiken in je vocabulaire.

Spaansquote:Op maandag 3 november 2008 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik vanaf nu maar aleen spaans praten dan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Kleintje19 op 03-11-2008 22:12:44 (banaan in je oor. ) ]

quote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Kleintje19 het volgende:anderhalfjaar watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*

waarom moet je nou weer alles veradenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
anderhalve meter hoog bedoelde zetypfout

*wijst en schreeuwt* HAHAquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef Jimbo het volgende:
en we zijn weer op t werk
bagger hier maardoor

Duh.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |