VIP PASSquote:Op woensdag 5 november 2008 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj achteraan in de rij aansluiten jijik sta hier ook al een jaar in de wachtrij
quote:
Je mag denk ik bepalen wie straks waar in mag?quote:
Jammie! Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 5 november 2008 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaallemaal op elkaar hoesten , botergeyl
Was er al bang voorquote:Op woensdag 5 november 2008 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag denk ik bepalen wie straks waar in mag?
En niezen. Alleen voor niezen doe ik het.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaallemaal op elkaar hoesten , botergeyl
Ik ga er vanuit dat ik de rij mag passeren. En echte vent heeft voorrang op knulletjes, me dunkt.quote:
Als je vrouwen wilt laten kwijlen moet je gaan bassen.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey gast ;D
mja gitaarspelen doe ik voor mn vingersnelheid te verbeteren he dus das aleen maar beter voor Red_Cat
over gitaren gesproken , ik pak um er gelijk bij
Dat moet je maar met de rest uitvechten denk ikquote:Op woensdag 5 november 2008 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik de rij mag passeren. En echte vent heeft voorrang op knulletjes, me dunkt.
Ik vecht niet met mannen om een vrouw. Zie ik er uit als een neanderthaler?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat moet je maar met de rest uitvechten denk ikIk heb toch niks meer te vertellen
hey als je niet wil......quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik de rij mag passeren. En echte vent heeft voorrang op knulletjes, me dunkt.
*kijkt in fobo* Oeh lekker ding zeg!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vecht niet met mannen om een vrouw. Zie ik er uit als een neanderthaler?
Ik geloofde je.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
*kijkt in fobo* Oeh lekker ding zeg!
Ik keekquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou, ik ben een lelijkerd ja, maar zelf ik hoef voor ene vrouw geen jaar te wachten. Kan je nagaan hoe erg die andere losers in dit draadje zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
quote:
\quote:Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat moet je maar met de rest uitvechten denk ikIk heb toch niks meer te vertellen
Wil je zeggen dat je dat echt bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, ik ben een lelijkerd ja, maar zelf ik hoef voor ene vrouw geen jaar te wachten. Kan je nagaan hoe erg die andere losers in dit draadje zijn
O de meest wanhopige uit het draadje heeft zich gemeld.quote:
Nou dan hebben we de sneuste en de meest wanhopige al, what's next ?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O de meest wanhopige uit het draadje heeft zich gemeld.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan hebben we de sneuste en de meest wanhopige al, what's next ?
Een combinatie van alle twee zoals jij?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan hebben we de sneuste en de meest wanhopige al, what's next ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |