abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62912484
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef jmdeking het volgende:
Mooie Lemming
Link: Uitsmijter leert mij een lesje.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_62914798
Hehe toen werd schrok je wakker uit je natte droom .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_62921186
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:57 schreef poepeneesje het volgende:
Hehe toen werd schrok je wakker uit je natte droom .
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_62923060
haha ik was eergisteren in een kroeg en zag hoe een gozer drankjes ging kopen voor een meisje, toen hij terugkwam gooide hij een drankje over de uitsmijter en niet één maar twee klappen kreeg toen hij hem daarop een grote bek gaf. Daarna droop die jongen af, hierop ben ik naar die uitsmijter gewandeld en gezegd dat ik het erg triest vond en dat ik wel een bacootje voor hem ging halen. Dus ik ging baco's halen en toen ik terugliep knalde ik tegen een meisje aan en gooide zo baco over haar blonde haren. Gelijk kreeg ik een grote bek, zo van "kun je niet uit je doppen kijken". Ik schreeuwde dat ze veel te mager was (ik hou meer van volslanken) en toen kreeg ik gelijk twee klappen. Was jij die uitsmijter TS, waarom doe je alsof je hetero bent?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_62926959
Paint?
Het is Patat!
pi_62948189
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:29 schreef steeg het volgende:
haha ik was eergisteren in een kroeg en zag hoe een gozer drankjes ging kopen voor een meisje, toen hij terugkwam gooide hij een drankje over de uitsmijter en niet één maar twee klappen kreeg toen hij hem daarop een grote bek gaf. Daarna droop die jongen af, hierop ben ik naar die uitsmijter gewandeld en gezegd dat ik het erg triest vond en dat ik wel een bacootje voor hem ging halen. Dus ik ging baco's halen en toen ik terugliep knalde ik tegen een meisje aan en gooide zo baco over haar blonde haren. Gelijk kreeg ik een grote bek, zo van "kun je niet uit je doppen kijken". Ik schreeuwde dat ze veel te mager was (ik hou meer van volslanken) en toen kreeg ik gelijk twee klappen. Was jij die uitsmijter TS, waarom doe je alsof je hetero bent?
Omdat ik een trio heb gedaan met je zuster + je moeder
pi_62958305
slechte lemming
  woensdag 5 november 2008 @ 16:42:53 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62974066
Ik vind hem wel aardig
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: