Iedereen inderdaad op slicks, maar dezelfde motor duurt nog eventjes (maar gaat toch niet door denk ik). Die turbo-knop ben ik ook benieuwd naar, het zal denk ik voor veel uitval zorgenquote:Op maandag 3 november 2008 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed volgend jaar Gijs
-Allemaal op slicks
-Allemaal zelfde motor
-Allemaal turboknop door dat energie ding
Totaal ander circus, zelfs Honda gaat gewoon meerijden in de middenmoot, die auto's dit jaar niet eens gezien
Hee thanks!quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het topic even centraal gemaakt voor jullie
quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het topic even centraal gemaakt voor jullie
Ja, de GP van Kuala Lumpur is de enige die in het schema pastequote:Op maandag 3 november 2008 14:55 schreef Bastard het volgende:
Ga je naar de gp van Kuala Lumpur , respect!
Niet dat het mijn circuit is, ben meer van de oude (gevaarlijke) circuits waar je met het publiek dicht op zit en gewoon veel historie heeft.
Ben wel blij met de slicks, misschien dat er meer grip komt zodat ze kunnen inhalen, verwacht het eerlijk gezegd niet..
Van mij trappen ze alle electronica eraf, gewoon een gaspedaal en een rem met een stuur, en hop rossen met die bak zonder stuurbekrachting!
soort van straat-taal, maar dan voor het internetquote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Wat betekent 'Woot' eigenlijk
En waarom zet iedereen altijd einz of 1111 i.p.v. een uitroepteken ! ?
Zat net verlekkerd die reis blog te lezen dammit.. allemaal erg toffe dingen, en als klap nog ff van LA naar NY rijden.. zo coolquote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, de GP van Kuala Lumpur is de enige die in het schema pasteHet liefste ging ik naar de GP van Melbourne of Canada, maar helaas...
Alle electronica is er al vanaf sinds dit jaar natuurlijk, en dat hebben we ook wel kunnen zienLekker veel glijen met de wagens en vooral in de regen is het een stukje moeilijker
Ik suck in Internet dus!quote:Op maandag 3 november 2008 15:00 schreef kepler het volgende:
[..]
soort van straat-taal, maar dan voor het internet
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111quote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind ROFLOLBBQCOPTER altijd wel leukquote:Op maandag 3 november 2008 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111
En dat is dan weer verbasterd naar !!!!111!!einseins!!onehundredeleven!!11
http://www.urbandictionary.com/quote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Na BBQ was ik het kwijtquote:Op maandag 3 november 2008 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ROFLOLBBQCOPTER altijd wel leuk
Ja, maar we schrijven,... heel fucking FOK! is een generale repetitie,... je kan je enthousiasme toch beperken door even niet op submit te drukkenquote:Op maandag 3 november 2008 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 1 en de ! zitten onder dezelfde knop, als men in zijn enthousiasme de 1 knop indrukt maar de shift vergeet krijg je dus !!!!!111
En dat is dan weer verbasterd naar !!!!111!!einseins!!onehundredeleven!!11
haha, ik heb er ook zeker zin. Toch ook wel spannend, zo helemaal alleen reizen. Vooral in landen zoals India/Cambodja/Laos lijkt me dat toch wel spannendquote:Op maandag 3 november 2008 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat net verlekkerd die reis blog te lezen dammit.. allemaal erg toffe dingen, en als klap nog ff van LA naar NY rijden.. zo cool
Ja diequote:
Het zal wel vanuit IRC komen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar we schrijven,... heel fucking FOK! is een generale repetitie,... je kan je enthousiasme toch beperken door even niet op submit te drukken
Die gifjes vind ik geweldig,.... dat techno nummer of hoe dat ook heet vind ik ook grappig. Dat swingen in die autoquote:Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die
Zijn ook hele gifjes van met die kop van 300 (Sparta) achter het stuur
Echt van die internethumorquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gifjes vind ik geweldig,.... dat techno nummer of hoe dat ook heet vind ik ook grappig. Dat swingen in die auto
Ik vind die katten-photoshops eigenlijk het leukstquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gifjes vind ik geweldig,.... dat techno nummer of hoe dat ook heet vind ik ook grappig. Dat swingen in die auto
Oww wat een lekkere nachtquote:Op maandag 3 november 2008 16:17 schreef Magneet het volgende:
hoe ist eik met die mankepoot bij jullie B.?
Ik heb dus vannacht de hele nacht met Gwen rondgelopen en met haar op de bank gelegen. Ze was echt zoo niet lekker en kostste me ook nog 2 keer onder
quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ben aan het kijken of ik hem ergens goedkoop kan vinden.
Cijfer?quote:
Spel is zeker niet perfect. Er is ruimte voor verbetering...maar toch: een 10. Het spel is namelijk zoveel meer dan de optelsom van de losse delen. Mooiste gameervaring die ik dit jaar heb gehad. Prachtige wereld, geweldige gameplay, muziek & sfeer, etc...quote:
Ik heb wel een paar leuke sidequests gedaan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit op dit moment zelf te twijfelen tussen 8 en 9Tis inderdaad een mooie ervaring, maar ik vind het menu echt ruk en de sidequests matigjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik heb van hun één quest gedaan nu, die was wel grappig jaquote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke sidequests gedaan.Vooral die met die twee knuppels die elke keer in de problemen komen
Menu had zeker beter gekund, maar daar ga ik het spel niet op afrekenen.
Wat?quote:
Eigenlijk zouden we allemaal stemrecht moeten hebben op 1 van die 2 clowns!quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en als we morgen wakker worden is een van deze pipo's de nieuwe baas van de wereld
[ afbeelding ]
Ben er zelf nog niet echt kapot van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met name het laatste filmpje, de TERING wat gaat dat hard![]()
Krijg er zelf steeds meer zin in eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er zelf nog niet echt kapot van.
Dat's maar beter, word al een dure maand.
ja wilde al vragen hoe het was gegaan.. nou prima toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag de APK voor me auto, wat zou het worden?
Geen moeilijkheid.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg er zelf steeds meer zin in eigenlijk
Geen moeilijkheid, gewoon racen en adrenaline pompen
Op mn verjaardag de vrijdag ga ik hem halen
Heb al zeker 3 maanden geen ruitenvloeistof meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja wilde al vragen hoe het was gegaan.. nou prima toch?
Had zelf met die mist ff ruitensproeier nodig.. stond daarna in de display, ruitenvloeistof bijvullen... dammit reed net weg bij een pomp
Oh die gebruik ik wel vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb al zeker 3 maanden geen ruitenvloeistof meer.
Ja maar toch , als ik in dat NFS topic kijk, die auto's zie, die filmpjes bekijk met coole muziek.. dit schreeuwt gewoon om fun.. niet te moeilijk als in, niet zoeken welke kant je op moet, of dat je voor ieder circuit een ander type auto moet hebben en moeite hebt om voor te blijven zoals in Forza2.. gewoon karren!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen moeilijkheid.
Vond NFSMW niet de makkelijkste game.
Misschien maar es kijken of ik verder kan komen, spel heb ik nog niet weggedaan.
Je vergeet dat hele foute The Fast and The Furious sfeertje, compleet met B-kwaliteit acteerwerk van echte acteurs in FMV's.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ja maar toch , als ik in dat NFS topic kijk, die auto's zie, die filmpjes bekijk met coole muziek.. dit schreeuwt gewoon om fun.. niet te moeilijk als in, niet zoeken welke kant je op moet, of dat je voor ieder circuit een ander type auto moet hebben en moeite hebt om voor te blijven zoals in Forza2.. gewoon karren!
Fantastisch spel,.... gameplay ligt hoog aangezien ik nu al weer opnieuw wil beginnen. Toch het menu is laggy en onhandig,... vind het expression systeem te uitgebreid,... WOW achtige subquesten geven geen voldoening of kunnen niet afgerond worden en er zitten hier en daar bugs in.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke sidequests gedaan.Vooral die met die twee knuppels die elke keer in de problemen komen
Menu had zeker beter gekund, maar daar ga ik het spel niet op afrekenen. Qua grootte was het spel ook precies groot genoeg. Einde voelde wel een beetje rushed aan.
Cho:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Natuurlijk, het spel heeft minpunten. Zoals je zei, er zijn wat bugs in en sommige quests zijn repetitief en voelen wel heel erg als de quests in World of Warcraft aan. Ook vind ik de gevolgen van je handelingen nog niet ver genoeg gaan. Elke handeling (behalve de cosmetische veranderingen van steden) kun je ongedaan maken door het uitgeven van geld. Geld weggeven bij een tempel geeft je “good” punten, potions kunnen verloren gegane EXP punten weer aanvullen. Kortom, zogenaamde ingrijpende gebeurtenissen kunnen via een achterdeur meestal wel worden goedgemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch spel,.... gameplay ligt hoog aangezien ik nu al weer opnieuw wil beginnen. Toch het menu is laggy en onhandig,... vind het expression systeem te uitgebreid,... WOW achtige subquesten geven geen voldoening of kunnen niet afgerond worden en er zitten hier en daar bugs in.
Spel zal beter draaien met een HDD install. Ik geef het spel een dikke 9! Een van de coolste 360 ervaringen tot nu toe. Heb het echt twee weken lang elke dag achter elkaar gespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hop, daar ga je weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Tering. Gisteravond een sollicitatiebrief gestuurd, werd ik net al gebeld door de recruiter. Morgen kan ik al op gesprek komen.
Ik ben er eigenlijk wel (weer) een beetje klaar mee hier Gijs.quote:
Tsja, als je niet tevreden bent of ergens het beter kan krijgen, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet kan... zou zeggen succes met je gesprek!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel (weer) een beetje klaar mee hier Gijs.Ging een tijd lang echt heel erg goed. Maar er gebeuren nu weer dingen waar ik mijn buik vol van heb. Komt er op neer dat ze veel beloven en niks doen. En het hele beleid kan het best worden gekarakteriseerd als “waan van de dag”. Enorm verandertraject. En wie leidt het? Dure externen die er alleen maar gebaat bij zijn om dingen zo ondoorzichtig mogelijk te houden en te rekken om zo hun dikke Audi’s te kunnen afbetalen. En het management denkt dat als ze maar vaak genoeg “Tsjaaaaaaka, we gaan ervoor!” gillen dat dat voldoende is om iedereen mee te krijgen.
Ik moet gewoon weg waar ik nu zit. Maar wel naar iets wat beter bij mij past. En ik heb hier wel een goed gevoel over. Maar ik wacht even het gesprek af.
Qua salaris heb ik het goed. Op zich zou ik er zelf wel iets op achteruit kunnen gaan. Maar ik ben nu 33 Gijs. En ik zie me niet de rest van mijn leven dit werk doen of bij deze organisatie blijven. Ik heb hier veel ervaring kunnen opdoen, en mijn CV mooi kunnen vullen. Maar nu voelt het als een klaar. Main en sidequests heb ik wel gedaan en die achievements die nog te halen zijn, zijn de moeite eigenlijk niet waard.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:51 schreef Bastard het volgende:
Tsja, als je niet tevreden bent of ergens het beter kan krijgen, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet kan... zou zeggen succes met je gesprek!
Ik vind dat je moet doen wat je leuk vind. Ik ging 300 euro achteruit toen ik terug de gezondheidszorg in ging,... heb er veel verantwoordelijk en stress bijgekregen, maar het is het waard. Gevoel van trots als je staks met pensioen gaat is het belangrijkste wat er is!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Qua salaris heb ik het goed. Op zich zou ik er zelf wel iets op achteruit kunnen gaan. Maar ik ben nu 33 Gijs. En ik zie me niet de rest van mijn leven dit werk doen of bij deze organisatie blijven. Ik heb hier veel ervaring kunnen opdoen, en mijn CV mooi kunnen vullen. Maar nu voelt het als een klaar. Main en sidequests heb ik wel gedaan en die achievements die nog te halen zijn, zijn de moeite eigenlijk niet waard.Kortom: tijd voor een nieuwe game!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het spel heeft minpunten. Zoals je zei, er zijn wat bugs in en sommige quests zijn repetitief en voelen wel heel erg als de quests in World of Warcraft aan. Ook vind ik de gevolgen van je handelingen nog niet ver genoeg gaan. Elke handeling (behalve de cosmetische veranderingen van steden) kun je ongedaan maken door het uitgeven van geld. Geld weggeven bij een tempel geeft je “good” punten, potions kunnen verloren gegane EXP punten weer aanvullen. Kortom, zogenaamde ingrijpende gebeurtenissen kunnen via een achterdeur meestal wel worden goedgemaakt.
Toch was lang geleden dat ik me zo in een spel heb verloren. Ik heb nu toch het gevoel dat ik me wat gehaast hebt door het spel, ik wilde gewoon weten hoe de main story line zou aflopen (op zich wel goed teken). Maar ik ben toch nog een uurtje of 20 bezig geweest schat ik zo.
Als de update er is ga ik een nieuwe game beginnen met een Evil vrouwelijke character.Grappig,... jij doet precies hetzelfde als ik. Heb een goedzak nu,... ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wil straks ook met een evil vrouw zodra de dashboard update er is
Ik heb quests die evil waren voorbij laten varen,... er zitten wel wat leuke tussen.
Als je in Fable nog een keer voor een lange periode terugkwam, en je dan bij in de winter in Albion had teruggekomen was het spel echt perfect geweest,... het voelt 'net' iets te kort aan nu. Samen met Bioshock en Orange Box mijn beste 360 spel tot nu toe!! Echt gewoon genieten,... die muziek droom ik nu
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik weet nog dat ik in de eerste Fable zo braaf als Jezus was, maar nu heb ik er meer moeite mee, neig zelfs meer naar evil en ben 75% corrupt geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grappig,... jij doet precies hetzelfde als ik. Heb een goedzak nu,... ventjeMaar wil straks ook met een evil vrouw zodra de dashboard update er is
Ik heb quests die evil waren voorbij laten varen,... er zitten wel wat leuke tussen.
Als je in Fable nog een keer voor een lange periode terugkwam, en je dan bij in de winter in Albion had teruggekomen was het spel echt perfect geweest,... het voelt 'net' iets te kort aan nu. Samen met Bioshock en Orange Box mijn beste 360 spel tot nu toe!! Echt gewoon genieten,... die muziek droom ik nu
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in de eerste Fable zo braaf als Jezus was, maar nu heb ik er meer moeite mee, neig zelfs meer naar evil en ben 75% corrupt geloof ikIk steel en vraag hoge huren
Daarnaast is mn Hero een beetje chubby van alle taarten
FC2 is een heerlijk spel, grafisch prachtig en de story is leuk, geweldig vuur spektakel ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Zou je FC2 tegen Fallout 3 ruilen Gijs? Las ik dat nou? Ben je al klaar met FC2,... of heb je gewoon ziekelijk veel zin in een gruwelijk meeslepende RPG
Spijker,... kopquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
FC2 is een heerlijk spel, grafisch prachtig en de story is leuk, geweldig vuur spektakel ook.
Maar er zijn punten waar ik mij een beetje aan erger, en dan ben ik misschien heel makkelijk.. nogmaals ik game om de fun, het uurtje of meer wat ik er insteek moet plezier zijn, en dat heb ik niet helemaal.
Lastig om de vinger er op te leggen, want het opblazen en knallen is super gedaan, en ik vind het niet erg om toch steeds een zelfde soort van opdracht te doen, het is ook wat dat betreft wat ik er van had verwacht... naar een dorp gaan iemand omleggen en doorgaan. Dat is niet erg, de grensposten zijn misschien toch een groeiende vorm van irritatie aan het worden, omdat als je er omheen wilt lopen, je ook echt er ver omheen moet lopen, anders zien ze je weer.. en dan te bedenken dat ik ze net een uurtje terug allemaal had gekilled.
Maar het meeste erger ik mij aan de afstanden, je doet er heel lang over om ergens te komen, je wil de omgeving zien, diamanten vinden, en je komt ergens uit.. vervolgens moet je weer heeelemaal de andere kant op. Geen probleem, maar wel als je 3x over die route bent gekomen lopend.. er zit niet een snelle opvolging van actie in. Had opgelost kunnen worden door een korte cutscene ofzo, waarbij het character al de afstand afgelegd heeft voor je tijdens een missie. Maar goed.. inderdaad, ik speel het wel en vind het leuk maar als ik het kan ruilen tegen een fallout doe ik het, meer diepgang bijvoorbeeld.
Het vrouwtje zei inderdaad dat ik naar het einde toe kon en eventueel nog openstaande dingen moet afronden. Dat ga ik de komende dagen doen, het zijn er nogal wat. Moet ook nog 100% good/evil en corrupt/pure halen bijvoorbeeld, en 50.000 renownquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar jij gaat hard Noot,... als jij al bij de Pirate quest ben,.... mooi,... dan is het bijna over voor je
Dat bedoel ik... en dan had het gescheeld als er een cutscene was om naar die maat te komen.. dat scheelt een uur lopen, en ga je daarvandaan weer verder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spijker,... kop
Ik speel het ook zo nu en dan,... omdat het af en toe geweldig is. Maar ik kan dit niet zoals bij Fable echt uren achter elkaar doen. Gisteren was ik eindelijk na zeker 1 uur aangekomen bij mijn bestemming,... moest ik van een buddy (om de quest makkelijker te doen ??) HE-LE-MAAL terug,...... eenmaal aangekomen,... stierf ik,... helemaal opnieuw,... Gijs ik was woooooeeessstttt
![]()
Ik speel op normal,... had echt easy moeten doen,... maar dat vraagt toch minder uitdaging,... aan de andere kant,... ik kan nu gewoon sterven he bij een checkpoint,... dan heb ik ook geen zin meer op de unlockte safehouses weer opnieuw te doen ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en dan had het gescheeld als er een cutscene was om naar die maat te komen.. dat scheelt een uur lopen, en ga je daarvandaan weer verder.
Ik save me rot, om die afstanden niet opnieuw te hoeven lopen, en dan speel ik easy en ga eigenlijk niet dood.
Nee dat geloof ik, weer die berg op en hopen dat je er ongeschonden uit komt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik speel op normal,... had echt easy moeten doen,... maar dat vraagt toch minder uitdaging,... aan de andere kant,... ik kan nu gewoon sterven he bij een checkpoint,... dan heb ik ook geen zin meer op de unlockte safehouses weer opnieuw te doen ofzo
Morgenochtend 0700 zijn ze de eerste voor mequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaat er vanacht verkiezingen kijken?
Zal jou sidequest eens even doen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lady GreySidequests zijn nu best okay, gewoon echt een quest met doel enzo
+ 5.000 renownquote:
Zit op de 54%quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:20 schreef Bastard het volgende:
Gijsje, hoeveel % zit je in FC2?
Er schijnt een freeze bug in zitten.. ik las bij 57% maar kan ook 62% zijn.. ommenabij dan maar.
Het betekent (of kan betekenen) dat je game niet meer load dan..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
We gaan nu niet Far Cry 2 afzeiken hé? Niet net nu ik hem besteld heb!Het is een geweldig spel Gijs,... maar je gaat je zeeeekers irriteren. En ik vraag me af hoeveel mensen dit spel uitspelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nee,... ik ga Fable 2 ergens rond de kerst nog eens spelen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Geen games in de brievenbus.
Maar opnieuw begonnen met Fable 2
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een geweldig spel Gijs,... maar je gaat je zeeeekers irriteren. En ik vraag me af hoeveel mensen dit spel uitspelen!
Stay away from the dark side,................quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef kepler het volgende:
al die verhalen hier
Ik heb met Fable 2 net die ene brug veroverd en moet nu extra quests doen voor een of andere priester
Te laatquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef Chocobo het volgende:
Stay away from the dark side,................
Ik ben supergoed nuquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stay away from the dark side,................
Ik deze keer wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef kepler het volgende:
Ik ben supergoed nuIk kan het niet over mn hart verkrijgen om die deur in te schoppen, of mensen te verkopen aan de slavendrijvers
haha, dat is wel geniaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik deze keer wel.Naderhand de slavendrijver vermoord en die slaven lekker in hun kooitje laten zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nou al?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld.![]()
Fable 2 krijgt een dikke 9
quote:
Het is te hopen dat er nu inderdaad echt iets verandert aan het beleid van de Verenigde Staten. Ik blijf het land zien als een voorbeeld voor de rest van de wereld zien wat vrije markt werking, vrijheid en liberalisme betreft. Het is alleen jammer dat die idealen de afgelopen 8 jaar zijn gekaapt door een stel neo-conservatieven die alleen zoveel mogelijk geld/macht voor hun vriendjes wilden verzamelen. Verbazendwekkend eigenlijk hoeveel goodwill Bush en co de afgelopen jaren hebben verspeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:48 schreef Bastard het volgende:
Kon er niks aan doen, maar was zelf ook een beetje geemotioneerd toen ik vanmorgen de tv aandeed en de speech van Obama zag.
Al die mensen juigen .. change is here!
Ik had dat sms naar jou gestuurd zag ik vanmorgenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
@Cho ook al op map 2 beland met Far Cry
Nogal een heftig stukje he.
Mis nog wat safehouses in het Noorden, maar door het verhaal (wat erg cool wasquote:Op woensdag 5 november 2008 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
@Cho ook al op map 2 beland met Far Cry
Nogal een heftig stukje he.
Tsja, en dan is het nog fout gegaan ook toen in ik meen Miami.. anders had heel Bush niet eens op het toneel gestaan met zn apekop.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Hij heeft ook niet zo'n klein beetje ook gewonnen zeg!Wel mooi na die twijfelachtige uitslagen van de afgelopen 8 jaar.
[ afbeelding ]
Voorlopige einduitslag:
Obama: 338 Kiesmannen.
McCain: 159 Kiesmannen.
Nog onbeslist: North Carolina, Indiana, Missouri, Montana.
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had dat sms naar jou gestuurd zag ik vanmorgen
Het plaatje is mooi,..... de boodschap duidelijk,... nu nog daden zienquote:Op woensdag 5 november 2008 07:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon er niks aan doen, maar was zelf ook een beetje geemotioneerd toen ik vanmorgen de tv aandeed en de speech van Obama zag.
Al die mensen juigen .. change is here!
Sommige savehuizen zijn moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mis nog wat safehouses in het Noorden, maar door het verhaal (wat erg cool was) toch diep in het Zuiden terecht gekomen. Erg gave sessie gisteren! Flinke shootouts,..... maar ik blijf bang op normal,.... kan het alleen niet meer aanpassen geloof ik ':')
Ik kon even dat huis op de berg niet vinden in de laatste missie in het Noorden,..... toen ik die rivier moest volgen,.... werd gek
Ik was lichtelijk geirriteerd hequote:Op woensdag 5 november 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Klopt.
D8 al die is voor Tam bedoeld.
Trekt ie zo zn broek naar beneden "TJAKKAAAA"quote:Op woensdag 5 november 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het plaatje is mooi,..... de boodschap duidelijk,... nu nog daden zien
20 januari is pas zijn inauguration (inauguratie? Inoguratie? Beëdiging?).quote:Op woensdag 5 november 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Het plaatje is mooi,..... de boodschap duidelijk,... nu nog daden zien
Nee, sinds vandaag niet meer.. maar Amber lag steeds te huilen, komt vlgs mij een kies door of ze heeft oorpijn... dus wilde een paramol sup geven zodat we allemaal rustig kunnen slapen, maar goed tam legt spullen steeds ergens anders.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja een borrel had wel geholpen.
Nog steeds aan de rees?
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
20 januari is pas zijn inauguration (inauguratie? Inoguratie? Beëdiging?).
Ja,... en die moet je dan van een hele andere kant benaderenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Sommige savehuizen zijn moeilijk te vinden.
Zo loop je af en toe zo om een berg heen, te zoeken naar een ingang.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Gister flink stukje Fable 2 (opnieuw) gespeeld, en ik moet zeggen: de tweede keer is een stuk leuker! Evil biedt toch een leukere variëteit aan quests en uitkomsten. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ik ben wel lief voor mijn hond. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om Sir Barkalot de Tweede te bestraffen!Daarnaast weet ik nu ongeveer wel hoe het vecht/magiesysteem en de wereld werken en kan ik gerichter doelen nastreven. Zo gebruik ik nu veel meer kruisbogen en magie (vooral shock). Mijn karakter is niet zo heel sterk, maar behoud wel haar vrouwelijke vormen.
Trouwens toch nog twee nieuwe caves gevonden in Bowerstone en Rookridge, terwijl ik dacht dat ik die vrij secuur had verkent.
Nee, Fable 2 is absoluut een topspel! Een 10/10 Gebeurt niet vaak dat ik een spel voor een tweede keer opstart, laat staan vlak nadat ik het heb uitgespeeld. Maar ik vermaak me er nog steeds prima mee! Misschien nu zelfs meer dan tijdens de eerste playthrough.
Is er al iets bekend over DLC? Ik hoop op meer dan alleen wat nieuwe kleding en wapens.Ben het met je eens Strol,... wat er in de spoiler staat. Dat denk ik ook. En ja,... de tweede keer lijkt me ook heel leuk. Maar ik wil hem echt even bewaren. Er schijnt een patch te komen waarin je quests echt kan afronden. Geweldig spel,.... ! Alleen Bioshock speelde ik een tweede keer direct overnieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Trekt ie zo zn broek naar beneden "TJAKKAAAA"
Ik ben een beetje huiverig om met Far Cry 2 te beginnen, aangezien ik hier wel snel een patch voor verwacht. Niet dat ik hem al binnen heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Ben het met je eens Strol,... wat er in de spoiler staat. Dat denk ik ook. En ja,... de tweede keer lijkt me ook heel leuk. Maar ik wil hem echt even bewaren. Er schijnt een patch te komen waarin je quests echt kan afronden. Geweldig spel,.... ! Alleen Bioshock speelde ik een tweede keer direct overnieuw!
Mijn lunchbox Fallout 3 zal ook nog wel even duren Gijs. Via Play.com verstuurd,... soms 1 week,... soms 3 weken. Lekker met FC2 verder. Hoe irri het soms is, hoe heerlijk ik het vind om het spel weer te starten en rond te lopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig om met Far Cry 2 te beginnen, aangezien ik hier wel snel een patch voor verwacht. Niet dat ik hem al binnen heb.Ik ga lekker door met Fable 2, afgewisselt met Valkyria Chronicles (ook nog niet binnen overigens
![]()
). Ook een spel waar ik al erg lang naar uitkijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef Chocobo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja inderdaad, en dat je dan niet weet waar hij is maar je weet dat je ieder moment dood kan zijn
![]()
Soort Stephen King film momentThe truth was in here.
Ja klot gaat wel vlot.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:37 schreef Chocobo het volgende:
B en Gijsje,... merken jullie ook dat de gesprekken met buddies of missiegevers zo snel is ingesproken,... de tering man,... het lijkt wel Snatch soms
Heb die double double achievement meteen in het eerste potje gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja klot gaat wel vlot.
Ja die auto's die achter je aankomen.
Zo was ik maandag nog ff bezig dik een uur over gedaan om bij de opdracht te komen, hoor ik vroeeeeem ja hoor kapot.
Baalde daar ff flink van.
Nu ga ik toch vaak voor een opdracht een savehuis opzoeken die dicht bij is.
wanneer wordt die gratis?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
Zin in die Mythic mappack download zeg, Halo
Gijs...gaat het wel goed met je? Moeten we een gironummer voor je openen?quote:
acht geen zin om te betalen voor content die een paar maanden later gewoon gratis is.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...gaat het wel goed met je? Moeten we een gironummer voor je openen?
Ja geen idee, ik lees nergens iets over prijzen..quote:
Vlgs mij heeft Bungie gezegd dat die Legendary map pack niet gratis word hoor .. anders was ie het inmiddels wel geweest denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
acht geen zin om te betalen voor content die een paar maanden later gewoon gratis is.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vandaag denk ik het Gypsy Kamp uitmoorden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Changes - 1998quote:And although it seems heaven sent
We ain't ready, to see a black President
Goeie cdquote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 jaar na de dood van 2Pac heeft hij eindelijk zijn zin gekregen...
[..]
Changes - 1998
Ik moet nog steeds iemand een kadootje geven, maar kom niemand meer tegenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kwam Kepler gister tegen in Fable...en kreeg een ring van hem. Vond het wel een beetje gay.
Stuur me anders een berichtje als je me online ziet. Spreken we ergens af.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet nog steeds iemand een kadootje geven, maar kom niemand meer tegen
Doe ik Gijsquote:Op woensdag 5 november 2008 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur me anders een berichtje als je me online ziet. Spreken we ergens af.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kwam Kepler gister tegen in Fable...en kreeg een ring van hem. Vond het wel een beetje gay.
Die wilde niet bij mij omdat ik geen goede ring meer hadquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik had niks andersIk ben intussen wel getrouwd, met die chick van dat spook
Je bent lelijk,... ze wilde mij zelfs met een beggar ring!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wilde niet bij mij omdat ik geen goede ring meer had!
Ik gaf hem bloemen,.... nooit een bedankje voor gehad. En Noot gaf ik chocola,.... hhhmmmppfff,...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik gaf hem bloemen,.... nooit een bedankje voor gehad. En Noot gaf ik chocola,.... hhhmmmppfff,...
quote:
Oh ik ben 'well equipt' hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijsje en B. Weten jullie wat webbings en bandoliers zijn in FC2? Ik kan het aanschaffen, maar er staat nergens waar het nou voor is. En wat is jullie equipment?
Ik zal jou eens in-gamen!quote:
Ik ben nu pas lelijk, alles is zwart, 100% evil, 100% corruptquote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent lelijk,... ze wilde mij zelfs met een beggar ring!
Holy shit,.......... meer ammo denk ik dus! Thanks Gijs!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
irl webbing
[ afbeelding ]
bandolier, soort van riem dus met tasjes eraan
Sja zeker.. ben ook erg benieuwd hoe het straks zal gaan... of de rest van de wereld ook met een neger aan tafel wil zitten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg toch wel kippenvel toen ik de gehele speech zag
http://www.nos.nl/nosjour(...)1108_obama_wint.html
Werkt niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/video/2746322/Jezus_Redt_nu_fel_verlicht.html
Held
Na drie minuten genoeg gehoord. Wat een gezever zegquote:Op woensdag 5 november 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg toch wel kippenvel toen ik de gehele speech zag
http://www.nos.nl/nosjour(...)1108_obama_wint.html
Echt wel. Ik ben zelfs ook belastingbetaler!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gaf hem bloemen,.... nooit een bedankje voor gehad. En Noot gaf ik chocola,.... hhhmmmppfff,...
Ja, samen tegelijk een aanval doen en samen tegelijk een expression. Twee co-op achievementsquote:Op woensdag 5 november 2008 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Heee,... die achievements wil ik ookIs dat die dubbele expression,.. en een dubbele combo move ofzo?
Ohjee, Sjo ruikt achievementsquote:Op woensdag 5 november 2008 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Heee,... die achievements wil ik ookIs dat die dubbele expression,.. en een dubbele combo move ofzo?
Oh noes!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:28 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)chton_overleden.html
Toevallig gisteren nog in State of Fear begonnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Ik heb serieus last van Lost Odyssey nuRespect dat je zover gekomen bent. Ik kan me alleen herinneren dat ik zo'n last had van zijn petrify. Voor de rest moet je gewoon zijn ass kicken. Veel healen,.... niet te gretig gaan. Is er anders geen guide ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heb eindelijk het hele Noorden verkent,... ben nu in het Zuiden bezig. Erg cool weer gisterenquote:
De guide zegt dat het gevecht met Gongora zelf niet zo'n probleem moet zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect dat je zover gekomen bent. Ik kan me alleen herinneren dat ik zo'n last had van zijn petrify. Voor de rest moet je gewoon zijn ass kicken. Veel healen,.... niet te gretig gaan. Is er anders geen guide ergens?
whoehahahahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De guide zegt dat het gevecht met Gongora zelf niet zo'n probleem moet zijn
Kan het ook niet uitstaan hoorquote:
Terug,.... levelen,.. nog een keer proberenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan het ook niet uitstaan hoorKom nou toch, ik moet het godver gewoon kunnen halen
dat is trouwens de reden voor mij om zulke RPG's niet te spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terug,.... levelen,.. nog een keer proberen
You don't have permission to access /g4165/1.jpg on this server.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Chocobo het volgende:
http://content.babesandbitches.net/g4165/1.jpg
Terecht,....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
You don't have permission to access /g4165/1.jpg on this server.
Open in nieuw venster, 403 error, [F6], [Enter]quote:Op donderdag 6 november 2008 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
You don't have permission to access /g4165/1.jpg on this server.
te moeilijkquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Open in nieuw venster, 403 error, [F6], [Enter]
Voila.
Voor een beetje pussy moet je wat moeite doen.quote:
goed punt, maar niet op de PCquote:Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een beetje pussy moet je wat moeite doen.
HOP VOL in mn venster nuquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Open in nieuw venster, 403 error, [F6], [Enter]
Voila.
300 eruo in de maand ook.. das een schijntje... arme vrouwenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Joran loopt weer in de val
Wat een mannetje is het ook.
Ik hoop dat die Joran het land niet meer uitkomt en de komende 30 jaar in een Thaise cel mag wegrotten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
300 eruo in de maand ook.. das een schijntje... arme vrouwen
Wel gratis eiwitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
300 eruo in de maand ook.. das een schijntje... arme vrouwen
...quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)HET_OP___.html?p=3,1
Hier had ik niet bij moeten wezen als mijn kleintje meeliep... ik had er 1 verscheurd... want ik ben het zat om te roepen "dat ik het zat ben" ..
yup gedaan moet alleen vanaaf werken helaasch. Gisteren idd weer een paar potjes gedaan ome r weer ff in te komen, ging nog best aardig alleen bij een potje rockets gingen de tegenstanders ervandoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:44 schreef Bastard het volgende:
Ey neetje, heb je die pack toevallig gedowload? Anders gaan we vanavond Halo3 spelen?
Gisteren ook paar potjes gespeeld.. dat team swat 3 tegen 3 op ghost town.. sjeses wat spannend.. iemand zien lopen, richten, knallen op het hoofd.. next
Vanavond en de rest van het weekend zal je zien dat er een extra spelmodus in zit, double exp weekend.. zijn meestal wel fun dingen.. iedereen zwaard, of kun je ineens hoger springen, of ninja dodgeball.. geinig en tikt veel punten aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup gedaan moet alleen vanaaf werken helaasch. Gisteren idd weer een paar potjes gedaan ome r weer ff in te komen, ging nog best aardig alleen bij een potje rockets gingen de tegenstanders ervandoor
cool, nee had gister alleen wat van de oudere maps zeg maar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond en de rest van het weekend zal je zien dat er een extra spelmodus in zit, double exp weekend.. zijn meestal wel fun dingen.. iedereen zwaard, of kun je ineens hoger springen, of ninja dodgeball.. geinig en tikt veel punten aan.
Heb je Ghosttown al gespeeld? Echt een prachtig leveldesign, klein level, veel springen
Niet dat het echt helpt.. ik heb ook wel een paar keer reply to all gedaan "KAPPEN NOU MET DIE HOERENSPAM" .. helpt ook wel eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
cool, nee had gister alleen wat van de oudere maps zeg maar.
Ik ga trouwens op hyves ff jouw anti spam post kopieren, wordt er helemaal gek van
Mensen denken te snel 'maar deze doorstuurzooi is anders en wel leuk!!!!11'quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet dat het echt helpt.. ik heb ook wel een paar keer reply to all gedaan "KAPPEN NOU MET DIE HOERENSPAM" .. helpt ook wel eens
En dan een maandbaard binnen krijgen.. weerrr..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen denken te snel 'maar deze doorstuurzooi is anders en wel leuk!!!!11'
Pff, al die nieuwsbrieven ook inderdaad. Ik ben vanaf nu me overal voor aan het afmelden behalve bij de mailinglijsten die ECHT interessant zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan een maandbaard binnen krijgen.. weerrr..
Als er al staat FW: verdwijnt het bij me in de prullebak.. eerste jaar dat ik op internet kwam waren mailtjes nog leuk, nu wil ik alleen kwaliteit hebben.. zo min mogelijk spam.
Ibood.com stuurt iedere dag een spammailtje maar die wil ik ook hebben
En die lees je dan meestal ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, al die nieuwsbrieven ook inderdaad. Ik ben vanaf nu me overal voor aan het afmelden behalve bij de mailinglijsten die ECHT interessant zijn.
Ja Gijs, heb ook een tijd de nieuwsbrief van Sky Radio gehad, die hadden af en toe wel leuke prijsvragen bijvoorbeeld. Tegenwoordig zijn het enkel nog meet en greets met James Blunt. Flikker toch op, hop, afgemeldquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die lees je dan meestal ook niet![]()
Is zo he?
1bood, dagknaller en 1dayfly, mijn meest favoriete spam. Zelfde types sites met allemaal wel leuke aanbiedingenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan een maandbaard binnen krijgen.. weerrr..
Als er al staat FW: verdwijnt het bij me in de prullebak.. eerste jaar dat ik op internet kwam waren mailtjes nog leuk, nu wil ik alleen kwaliteit hebben.. zo min mogelijk spam.
Ibood.com stuurt iedere dag een spammailtje maar die wil ik ook hebben
Dagknaller heb ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
1bood, dagknaller en 1dayfly, mijn meest favoriete spam. Zelfde types sites met allemaal wel leuke aanbiedingen
Nog een keer!! Achterlijk volk,.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)HET_OP___.html?p=3,1
Hier had ik niet bij moeten wezen als mijn kleintje meeliep... ik had er 1 verscheurd... want ik ben het zat om te roepen "dat ik het zat ben" ..
En nog maar een leuk berichtje op de FP.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Nog een keer!! Achterlijk volk,.....
[ afbeelding ]
Wat de FUCK dan,.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nog maar een leuk berichtje op de FP.
Straatrovers dreigen kind mee te nemen
Maar goed. Laten ze het in de politiek maar weer relativeren en/of goedpraten. Incidenten. Niks aan de hand mensen, we gaan een kopje thee met die knullen drinken.
Nog niet maak ff wat dingen hier af en ga dan naar huis.quote:
Thanks voor je waarschuwing,..... ik had een wit scherm toen mijn malaria pillen op warenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog niet maak ff wat dingen hier af en ga dan naar huis.
Toch al een paar keer gekloot gehad met me save game in Far Cry 2.
Zit nu op 82%
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen Gijs. Woensdagavond de tutorial doorlopen. Wel erg onder de indruk van de wereld en de omgevingen. Het voelt echt als een Afrikaans oorlogsgebied aan zoals Congo wat je nu op het nieuws ziet. Niet veel gedaan dus. Een huis en kamp overvallen, wat buddies ontmoet, een reporter en een priester. Zat side-quests als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:36 schreef Chocobo het volgende:
FC2 sessie gisterenGeweldig,................... Strol,... hoe vind je hem nu?
Het gebeurd vaak midden in belangrijke missies,.... alsof het gescript is. Moest zelf een keer een missie afbreken om snel te halen. Had niks meer en als je pillen echt op zijn heb je nog kans op een bug ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen Gijs. Woensdagavond de tutorial doorlopen. Wel erg onder de indruk van de wereld en de omgevingen. Het voelt echt als een Afrikaans oorlogsgebied aan zoals Congo wat je nu op het nieuws ziet. Niet veel gedaan dus. Een huis en kamp overvallen, wat buddies ontmoet, een reporter en een priester. Zat side-quests als ik het zo hoor.
Ik ben alleen bang dat die malaria-aanvallen me snel gaan irriteren. Dat wordt zorgen dat ik voldoende pillen op zaak heb!
Goed wie roept hem nu weer "Het gaat zo niet langer"quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nog maar een leuk berichtje op de FP.
Straatrovers dreigen kind mee te nemen
Maar goed. Laten ze het in de politiek maar weer relativeren en/of goedpraten. Incidenten. Niks aan de hand mensen, we gaan een kopje thee met die knullen drinken.
Ik heb Halo er weer in zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog niet maak ff wat dingen hier af en ga dan naar huis.
Toch al een paar keer gekloot gehad met me save game in Far Cry 2.
Zit nu op 82%
Er was iemand,.. maar die is doodgeschoten,... het stilzwijgen opgelegd. En ik luister,.. ik zwijg ook en vind het allemaal wel best zo. Ik kan er toch niks aan doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed wie roept hem nu weer "Het gaat zo niet langer"
Nee... klopt.. maar we doen het toch.
Acties hebben we nodig.. geen theedrinken.. geen gelul..
Sterker nog, ik ga er zelf niks meer over zeggen.. zeg al 5 jaar hetzelfde hier op Fok.
Mij is het nog nooit overkomen. Ik kom ze wel eens tegen die ratten, in de trein ofzo. Maar blijkbaar ben ik te groot/breed om iets te proberen. Ik zoek het trouwens ook niet op, en heb daar weinig zin in. Dus wat zou ik er nu persoonlijk aan kunnen doen? Behalve aangeven dat ik het niet vind kunnen dat in ons land dat soort dingen gebeuren. Ik ga het dus niet pro-actief oplossen, maar ik ga ook zeker niet zwijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:05 schreef Chocobo het volgende:
Er was iemand,.. maar die is doodgeschoten,... het stilzwijgen opgelegd. En ik luister,.. ik zwijg ook en vind het allemaal wel best zo. Ik kan er toch niks aan doen
Maar er gebeurt dagelijks wel iets met die jeugd.. en er is nou geen 1 hollandse jongen(s) die es ff zo'n kerel he-le-maal de grond intrapt na het getuige zijn van zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was iemand,.. maar die is doodgeschoten,... het stilzwijgen opgelegd. En ik luister,.. ik zwijg ook en vind het allemaal wel best zo. Ik kan er toch niks aan doen
Onze maatschappij is steeds verder geïndividualiseerd, terwijl die berbers, naast middeleeuwse denkbeelden, ook nog echt leven als in de Middeleeuwen. Groep is het belangrijkste. Plus het feit dat iedereen (terecht) bang is om een mes in zijn buik te krijgen of thuis te worden opgezocht door de hele familie. Enige wat je van de politici kunt verwachten is dat ze vragen of je een week later aangifte wilt komen doen, of je adviseren om te verhuizen. Maar niet te snel rijden met je verhuiswagen wat dan heb je een boete.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Bastard het volgende:
Maar er gebeurt dagelijks wel iets met die jeugd.. en er is nou geen 1 hollandse jongen(s) die es ff zo'n kerel he-le-maal de grond intrapt na het getuige zijn van zoiets.
Dat snap ik niet he..
En het land zou te klein zijn hoor, laat ik je dat vertellen.. Parijse taferelen dan denk ik.
Je hebt inderdaad zooo gelijk .. moest er om lachen, maar dat is alsof het een grap is, en dat is het niet. Je zegt precies wat er nou mis is..quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onze maatschappij is steeds verder geïndividualiseerd, terwijl die berbers, naast middeleeuwse denkbeelden, ook nog echt leven als in de Middeleeuwen. Groep is het belangrijkste. Plus het feit dat iedereen (terecht) bang is om een mes in zijn buik te krijgen of thuis te worden opgezocht door de hele familie. Enige wat je van de politici kunt verwachten is dat ze vragen of je een week later aangifte wilt komen doen, of je adviseren om te verhuizen. Maar niet te snel rijden met je verhuiswagen wat dan heb je een boete.
*PROEST*quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Chocobo het volgende:
De Pabo geeft gewoon koffiezetapparaten weg bij elke online bestelling. Heb maar wat besteld voor 9 euro en warempel,... ik krijg een koffiezetapparaat![]()
[ afbeelding ]
http://www.pabo.nl
Wat voor koffie gaat er in Gijs.. gewoon gemalen koffie of ook van die kutpads?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Chocobo het volgende:
De Pabo geeft gewoon koffiezetapparaten weg bij elke online bestelling. Heb maar wat besteld voor 9 euro en warempel,... ik krijg een koffiezetapparaat![]()
[ afbeelding ]
http://www.pabo.nl
Er staat nergens pads bij dus ik denk gewone koffie,... das makkelijk voor verjaardagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat voor koffie gaat er in Gijs.. gewoon gemalen koffie of ook van die kutpads?
Ik ga ook maar es wat bestellen danquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. dat is zo'n draaiding met druk,... daar doe je gewone koffie voor zover ik weetProest,... echt geen geld
Hahahaha,....
Ik heb handboeien besteld voor 9 euroquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es wat bestellen dan
Weet je, ergens snap ik die agenten ook wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad zooo gelijk .. moest er om lachen, maar dat is alsof het een grap is, en dat is het niet. Je zegt precies wat er nou mis is..
Laatst las ik een reactie bij telegraaf of ad.nl van een lezer, die vertelde dat hij had gezien dat er iemand werd lastig gevallen door finnen, vervolgens bleef de politie schuilen voor de regen... nou vraag ik je...
Gijs, we zitten alweer bij de Pabo als onderwerp! Beetje opletten!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je, ergens snap ik die agenten ook wel.
Het betaald kut, wettelijk gezien en qua richtlijnen mogen ze bijna niks en van hun eigen leiding hoeven ze geen steun te verwachten als ze in de shit zitten. Daadkrachtig reljeugd aanpakken levert alleen maar problemen, spuug of een blauw oog op terwijl je bonnenquota halen meer dan genoeg is om je jaarlijkse beoordeling door te komen en een schouderklopje te krijgen. En je wordt er ook nog eens nat van als je in de regen naar buiten moet.
Ik kan me de Amerikaanse agenten nog herinneren toen ik daar voor mijn stage zat. Zwarte uniformen, kogelvrije vesten waardoor ze nog wat breder lekken, grote knuppels. En ze kwamen gewoon regelmatig de cafés binnenlopen en maakte een rondje, niet alleen om te kijken of er mensen onder de 21 liepen te zuipen. Maar ook om een statement te maken: misdraag je je, dan komen we terug! En iedereen had respect voor die gasten. Tot de grootste neger aan toe. Ook iemand aanhouden wegen alcohol achter het stuur. Niks te “wat zijn we aan het doen meneetje”. Nee, in de regen in de berm face down met de handen op je rug gebonden terwijl gewacht werd op een takkelwagen die je auto komt halen. En goed in zicht zodat iedereen die langsrijdt kan meegenieten.
Respect krijg je niet zomaar. Dan verdien je door daadkrachtig op te treden.
Je moet wat anders bestellen Gijsquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt verzonden in discrete verpakking? Wil niet dat mn huisgenoten kunnen zien dat ik een koffiezetapparaat heb besteld!
Ik geloof er niks van, volgens mij heb je een voorbindpiemel voor Quinny gekocht.quote:
Ik heb deze. Gewone koffie is voor paupersquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, we zitten alweer bij de Pabo als onderwerp! Beetje opletten!
Hallo Sjotime!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, volgens mij heb je een voorbindpiemel voor Quinny gekocht.
Ik heb een Senseo,... maar doe mij maar een ouderwetse pot koffie hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb deze. Gewone koffie is voor paupers
[ afbeelding ]
Gijs...quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet wat anders bestellen GijsJe krijgt het koffiezetapparaat erbij,.... dus kies iets erotisch uit wil je
En ja,.. het wordt discreet geleverd
Hallo B!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hallo Sjotime!
Hartelijk dank voor uw Online-Bestelling.
De volgende artikelen worden u z.s.m. toegezonden:
ArtikelArtikelnr.AantalPrijsTotaalwordt verzonden op
Handboeien (zwart)0642000502991¤ 9.99 ¤ 9.99 13.11.2008
Koffiezetmachine2250088400001Gratis Gratis
Actiecode¤ -0.00
Subtotaal¤ 9.99
Verzendkosten¤ 4.99
Totaal¤ 14.98
Volgens mij heb je voor ¤ 14.98 bij de Blokker ook een koffiezetapparaat Gijs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Hallo Sjotime!
Hartelijk dank voor uw Online-Bestelling.
De volgende artikelen worden u z.s.m. toegezonden:
ArtikelArtikelnr.AantalPrijsTotaalwordt verzonden op
Handboeien (zwart)0642000502991¤ 9.99 ¤ 9.99 13.11.2008
Koffiezetmachine2250088400001Gratis Gratis
Actiecode¤ -0.00
Subtotaal¤ 9.99
Verzendkosten¤ 4.99
Totaal¤ 14.98
Juissst... ben er ook vanaf, weer een paar jaar aan de gewone koffie.. lekker reutelen in de keuken, koffiedampen in de kamer en een heerlijk bakje zwart op tafel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een Senseo,... maar doe mij maar een ouderwetse pot koffie hoor
Dat kan ik me heel goed voorstellen...als je een Senseo hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een Senseo,... maar doe mij maar een ouderwetse pot koffie hoor
Ja godver Gijs geniet toch eens,... haal jij zwarte fluffige handboeien bij de Blokker dan? En deze is 50 euro waardquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor ¤ 14.98 bij de Blokker ook een koffiezetapparaat Gijs.
Yupquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen...als je een Senseo hebt.
Handboeienquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs...
Ik ga ook voor de handboeien trouwens. Als er dan weer eens een vrouw in mn bed ligt kan ik haar daar ook houden!
Gijs, als jij daar opgewonden van raakt in bed is dat je goed recht.quote:
In bed Gijs?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als jij daar opgewonden van raakt in bed is dat je goed recht.
Samen met een thermoskan gevuld met overheerlijke PABO Koffie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
In bed Gijs?
Ik zet m gewoon op en ga er mee naar mn werk!
Whahaha, preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen met een thermoskan gevuld met overheerlijke PABO Koffie!
Of 3x koffie zet ofzo.... en dan stoptquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef Bastard het volgende:
Dat je dat appraat uit de doos uitpakt en al van ellende in elkaar zakt
En een krentenbol met 20+ kaas. En dan knus achteraan in de file aansluiten terwijl je naar nieuwsberichten over relmarokkanen, de kredietcrisis en de toppers luistert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Samen met een thermoskan gevuld met overheerlijke PABO Koffie!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En een krentenbol met 20+ kaas. En dan knus achteraan in de file aansluiten terwijl je naar nieuwsberichten over relmarokkanen, de kredietcrisis en de toppers luistert.
Nederland anno 2008.
quote:A source close to Canadian developer Blue Castle Games has told Eurogamer that the studio is making a sequel to Dead Rising.
Rumours that the Vancouver-based outfit was working on the zombie project first emerged last year, but neither the developer nor publisher Capcom has confirmed anything on the record. But while Eurogamer was on a secret mission in Vancouver last week, we were told by a source familiar with the project that Capcom has indeed farmed out development to the Western team.
The source said: "Everyone's really excited; the team has obviously seen the rumours and it's been hard to keep quiet, but they can't wait to show off the game."
Unfortunately, they wouldn't give us any details on the title or when we're likely to see it. Boo.
Blue Castle has so far released two baseball titles with 2K Games, including The Bigs, and announced MLB Front Office Manager earlier this month.
The company describes itself on its website as "a full-service, multi-project and multi-platform 3rd party developer located in Vancouver, Canada", where: "We are well underway on three new projects - an unannounced Action title and two Sports titles one of which was just announced."
Our source confirmed that the action title is a sequel to the deliciously enjoyable zombie romp, which released on 360 in 2006. The studio is currently hiring for its action project, with one job listing stating: "It's getting around - there is something amazing being built here at Blue Castle behind locked doors."
A spokesperson for Capcom Europe refused to comment on the matter.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285199
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |