abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:42:47 #276
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93857849
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb je Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition al besteld?
Ga ik straks doen. VGP reageert alleen niet en 12 euro extra voor een kalender met kewl artwork is het ook niet helemaal waard... Of wel :'(

Zit nu op mobiel jwz.
AFC AJAX
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:50:24 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93858141
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Geen douanekosten :) Ze verschepen het eerst naar een distributiecentrum in Europa en versturen het daarna.

[ afbeelding ]

Gemiddelde verzendtijd is 4-5 werkdagen.

Dat pakketje van mij hierboven kwam precies op de 25e dag binnen :')
Okay. Nu bedenken of de game 85 euro waard is :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:53:38 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93858258
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef msnk het volgende:

[..]

Ga ik straks doen. VGP reageert alleen niet en 12 euro extra voor een kalender met kewl artwork is het ook niet helemaal waard... Of wel :'(

Zit nu op mobiel jwz.
Moet ik daar antwoord op geven?
Order Information:
Products: 1 x Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition - PS3 [FIRST RUN ONLY] [includes an Artbook & Soundtrack CD] (Preorder) 44.51EUR
Sub-Total: 44.51EUR
Tax (0%): 0.00EUR
Country NL : 0.21 lb(s): 5.56EUR
Total: 50.06EUR

*O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_93866707
Hoe zit het trouwens met een DSi die ik van VGP zou bestellen?
Is deze regiovrij?
Ik kan namelijk niet wat vinden, maar misschien dat jullie me kunnen helpen :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:31:08 #280
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93867230
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Order Information:
Products: 1 x Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition - PS3 [FIRST RUN ONLY] [includes an Artbook & Soundtrack CD] (Preorder) 44.51EUR

*O*
Heb ook deze besteld :D

Heb toch maar afgezien van de kalender versie omdat mensen die bij NIS America bestellen (alleen daar krijg je er dus ook nog de kalender bij) vaak wel geconfronteerd worden met belasting en dan betaal je ineens 25 euro(!!!) meer voor een klein kalendertje!! Nee dank je :P

En VGP gaf net (nadat ik al had besteld :')) antwoord:
quote:
the game is bilingual so there is English and French text on the cover and I had an empolyee check and voices can be either english or japanese.. all the text (subtitles and menus) are english. As for Ar Tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel [Premium Edition] we are not sure as this game has not come out yet but it should be the same as Hyperdimension. Yes we can mark down the value of the parcel to help with customs.
Wat een stel bazen toch eigenlijk _O_

Hopelijk leest de douane niet mee :')

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoe zit het trouwens met een DSi die ik van VGP zou bestellen?
Is deze regiovrij?
Ik kan namelijk niet wat vinden, maar misschien dat jullie me kunnen helpen :)
Voor zover ik weet is de DSi wél region locked, als eerste Nintendo handheld. Mijn DS Lite is dat overigens niet. Maar ik ben er niet 100% zeker van hoor, misschien kun je het in het DS topic ook even vragen? [Nintendo DS #95]
AFC AJAX
pi_93868989
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Heb ook deze besteld :D

Heb toch maar afgezien van de kalender versie omdat mensen die bij NIS America bestellen (alleen daar krijg je er dus ook nog de kalender bij) vaak wel geconfronteerd worden met belasting en dan betaal je ineens 25 euro(!!!) meer voor een klein kalendertje!! Nee dank je :P

En VGP gaf net (nadat ik al had besteld :')) antwoord:

[..]

Wat een stel bazen toch eigenlijk _O_

Hopelijk leest de douane niet mee :')

[..]

Voor zover ik weet is de DSi wél region locked, als eerste Nintendo handheld. Mijn DS Lite is dat overigens niet. Maar ik ben er niet 100% zeker van hoor, misschien kun je het in het DS topic ook even vragen? [Nintendo DS #95]
Ok, thanks, zal dat eens proberen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:01:35 #282
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93873982
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:15 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ok, thanks, zal dat eens proberen.
Mocht je het op zeker willen weten: mail vgp.ca en vraag het.
Ze zijn heel erg behulpzaam.

Vorige maand crashte de betaling tijdens bestellen: wel betaald maar geen bevestiging.
Voor ik er achter was hadden ze me gemaild dat er iets mis was gegaan en of ik even wilde nagaan wat ik besteld had. Kwam er maar niet achter (de game wel maar ik had nog wat anders besteld wat ik was vergeten). Toen hebben ze in hun database gezocht naar het verschil en kwamen toen met 2 mogelijks items die het konden zijn *O*
Echt die gasten doen echt hun best voor de klant *O*

Ik ben er zelfs van overtuigd dat enig probleem voortvloeiend uit een bestelling bij hun alleen maar bij de vervoerder kan liggen.

msnk: ik zeg je... daar staat straks "Steve" als naam en "Toy" als inhoud _O-
Kun je van Hyperdimension straks even zeggen of het goed is? Want het verhaal op de website vond ik niet al te best...
pi_93874179
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Mocht je het op zeker willen weten: mail vgp.ca en vraag het.
Ze zijn heel erg behulpzaam.

Vorige maand crashte de betaling tijdens bestellen: wel betaald maar geen bevestiging.
Voor ik er achter was hadden ze me gemaild dat er iets mis was gegaan en of ik even wilde nagaan wat ik besteld had. Kwam er maar niet achter (de game wel maar ik had nog wat anders besteld wat ik was vergeten). Toen hebben ze in hun database gezocht naar het verschil en kwamen toen met 2 mogelijks items die het konden zijn *O*
Echt die gasten doen echt hun best voor de klant *O*

Ik ben er zelfs van overtuigd dat enig probleem voortvloeiend uit een bestelling bij hun alleen maar bij de vervoerder kan liggen.

msnk: ik zeg je... daar staat straks "Steve" als naam en "Toy" als inhoud _O-
Kun je van Hyperdimension straks even zeggen of het goed is? Want het verhaal op de website vond ik niet al te best...
Heb er ook al een mailtje naar toe gestuurd.
Nu maar wachten :)

Maar het blijkt dat de DS games zo goed als altijd 'region free' zijn, dus opzich maakt het dan niet uit.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:08:06 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93874365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Heb er ook al een mailtje naar toe gestuurd.
Nu maar wachten :)

Maar het blijkt dat de DS games zo goed als altijd 'region free' zijn, dus opzich maakt het dan niet uit.
Mooi!
pi_93874757
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Mooi!
Zekers :)
Toch nog maar ff wachten op hun mailtje, en hem dan bestellen denk ik.

Zal wel zo'n twee weken duren voordat ik hem heb las ik zo.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:22:31 #286
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94552296
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Order Information:

*O*
Hier is die binnen :D

17 maart shipped, 24 maart binnen netjes O+
AFC AJAX
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:28:57 #287
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94552522
hmmm ik wil MLB The Show 2011 bestellen. Doen, niet doen, lastig.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:41:38 #288
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94553030
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Kn0x het volgende:
hmmm ik wil MLB The Show 2011 bestellen. Doen, niet doen, lastig.
Waarom lastig? Daarnaast is het ook het eerste spel uit de series die ook regio-vrij is op de Xbox. Maar jij gaat sowieso voor de PS3 versie zo te zien?
AFC AJAX
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:09:32 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95717602
VGP heeft weer een game geleverd zoals we van ze gewend zijn! Donderdag verzonden, vandaag binnen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:43:21 #290
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106970299
quote:
Update: VideoGamesPlus.ca has begun emailing customers to inform them of the site's apparent security breach.

VGP admitted it was "currently investigating a security issue" in a generic email addressed to users, passed to Eurogamer this evening. The company recommends users change their passwords "as a safety precaution" and apologised "for any inconvenience caused".

Popular import retailer VideoGamesPlus.ca has reportedly been hacked, resulting in 21,000 of its customers' details being posted online.

A .rar file posted on RapidShare (since removed) apparently contained names, dates of birth, email addresses, phone numbers and encrypted passwords. Eurogamer readers have been in touch, claiming their details were found inside.
Ik heb heul geen email ontvangen -O-

Heeft wachtwoord wijzigen wel zin als het toch gehackt is, of is het nu wel veilig of zo, ik vat 'm niet :@
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')