abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2008 @ 18:28:43 #176
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63007069
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Damn, heb de main quest vernaggeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !

Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
Weet je zeker dat als je naar GNR gaat dat dan gewoon het hele gebeuren alsnog plaatsvindt?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_63007101
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
Kun je instellen in de pc versie. (Je kan de main quest trouwens niet verknallen. 3Dog of whatever kun je zelfs overslaan.)

Mijn poppetje, Mike (afgeleid van mijn naam), deelt mijn haarkleur. :

Waar blijft die *&^(!# bus nou?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 6 november 2008 @ 18:30:09 #178
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63007104
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hehe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_63010409
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kun je instellen in de pc versie. (Je kan de main quest trouwens niet verknallen. 3Dog of whatever kun je zelfs overslaan.)

I know, maar ik wou graag de hele main quest doen zo ver ik dat kan. Daarom wil ik dus overnieuw beginnen .

Hmm, over die HUD,, ergens in de menu screen ofzo?
pi_63011086
SPOILER
en vanmiddag
SPOILER
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 6 november 2008 @ 21:06:12 #181
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63011851
HUD kan je in menu > options > display aanpassen.

Hoe moeilijk kan het zijn mensen
pi_63013545
Woehoei! Net mijn eerste unique item gevonden (hoop ik ): Lincoln's Hat. Staat perfect bij mijn Tenpenny jas, ben net een spreekstalmeester. Prachtig gezicht in de VATS, iemand onthoofden in een rode kamerjas, witte broek en zwarte tophat

Wat een geweldig spel...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:57:34 #183
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63013959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Orbis het volgende:
Woehoei! Net mijn eerste unique item gevonden (hoop ik ): Lincoln's Hat. Staat perfect bij mijn Tenpenny jas, ben net een spreekstalmeester. Prachtig gezicht in de VATS, iemand onthoofden in een rode kamerjas, witte broek en zwarte tophat

Wat een geweldig spel...
Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.
pi_63015531
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.
Dat meen je niet . Ik heb er volgens mij zojuist weer een quest bijgekregen. Eentje met hóge prioriteit
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_63019071
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
HUD kan je in menu > options > display aanpassen.

Hoe moeilijk kan het zijn mensen
Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zeg
SPOILER
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:30:40 #186
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63019404
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zeg
SPOILER
Ik had er al over gelezen, maar ...
SPOILER
pi_63020379
Is er nog wat belangrijks te halen/doen in het Museum of Technology?
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:35:36 #188
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63022384
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Orbis het volgende:

[..]

Dat meen je niet . Ik heb er volgens mij zojuist weer een quest bijgekregen. Eentje met hóge prioriteit
Of met een tuinkabouter, het kan allemaal. Ga onmiddelijk de Rock-It Launcher in elkaar knutselen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63022509
Kun je met die launcher nog een beetje schade aanrichten dan .
Denk dat ik toch liever m'n plasma rifle blijf gebruiken.
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:53:42 #190
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63022630
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Kamphuys het volgende:
Aha:

First let me say that all of this info was attained from:
http://www.gamespot.com/features/6148788/p-2.html

Since Fallout 3 was built on the same engine as Oblivion, it only makes sense that the same tweaks work here.

NOTE: Not every entry listed here is found in Fallout 3's ini, but most are.

First, locate your ini for Fallout 3. Usually at:
C:\Documents and Settings\YourName\My Documents\My Games\Fallout3

blabla

Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.

Ik had de Graphics op 1400 bij 900 en alles op High staan om het soepel te laten draaien. Lag dus puur aan het geheugen gebruik en het standaard nauwelijks gebruiken van multicoreprocessors. Met bovenstaande instellingen speel ik hem nu op 1650 bij 1080 op UltraHigh 2xAA/4xAF en het loopt nog soepeler dan voorheen. Prachtig prachtig, wat heb ik een dot graphics gemist zeg. Sjonge. Zie nu in de verte van alles gebeuren, heel de wereld gaat er met een factor 10 op vooruit. Echt aan te raden!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63023224
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Niek. het volgende:
Nou, de naam zegt mij dat er wel wat te vinden is, misschien een schematic ofzo?
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:36:27 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023298
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.

Ik had de Graphics op 1400 bij 900 en alles op High staan om het soepel te laten draaien. Lag dus puur aan het geheugen gebruik en het standaard nauwelijks gebruiken van multicoreprocessors. Met bovenstaande instellingen speel ik hem nu op 1650 bij 1080 op UltraHigh 2xAA/4xAF en het loopt nog soepeler dan voorheen. Prachtig prachtig, wat heb ik een dot graphics gemist zeg. Sjonge. Zie nu in de verte van alles gebeuren, heel de wereld gaat er met een factor 10 op vooruit. Echt aan te raden!
Ok, cool. Vanavond even proberen dan .

Ben net naar GNR geweest trouwens.
SPOILER
Geweldig spel .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:38:24 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023350
quote:
SPOILER
Vrijheid
pi_63023365
Ik kon de sleutel maar niet vinden van Galaxy News Radio... zit er een intercom naast de deur.
pi_63023399
Waarom klik ik altijd spoilers aan .
pi_63023408
Ik heb eerder een plaatje gepost van mn character en 2 van die mutants die nogal sterk en eng eruit zagen en die van een afstand als je net in DC bent op de metro ingang schieten, op die raiders daar.

Nou was ik afgegaan, en laadde ik weer voordat ik ze tegenkwam. Toevallig was er voor zo'n supermarkt in de buurt een rel aan de gang en ik gooide een granaat ernaartoe en blies een auto+scavenger op, die een missile launcher met raket bij zich had

Daar heb ik toen die mutants mee in de rivier geblazen en ze vanaf de kant toen afgemaakt. Minigun van gekregen maar die was niet sterk
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:43:22 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023438
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik kon de sleutel maar niet vinden van Galaxy News Radio... zit er een intercom naast de deur.
. Same here alleen duurde het maar een fractie van een seconde voor ik het door had .
Vrijheid
pi_63023607
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:41 schreef Maisnon het volgende:

Nou was ik afgegaan
.

Aan flarden geschoten.
pi_63023669
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Aan flarden geschoten.
Nah het was een molrat ik had geen aids ( )
pi_63027599
quote:
SPOILER
Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')