SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:En het is midden op de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef Klautje het volgende:
[..]
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit joh
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn Vault security armor. En nergens vind ik iets beters :s Al die raider pakjes en dergelijke zijn allemaal minder. Wanneer krijg ik ergens beter armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
![]()
[..]Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:Gary? Gary!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
De eerste keer in die meuk schrok ik me echt kapot... De tweede keer deed ik "gezellig" mee...
Zij: Gary?
Ik: Gary: *BANG*When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.
Ow, dan zal het dat wel zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).
De oplossing voor alles in dit spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft armor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk uur spelen word ik wel weer aangenaamd verrast. De zwartgallige Fallout humor zit er ook ZEKER wel in. Game of the year dit, zonder twijfel.
Vraag me wel hard af of het spel niet veel soepeler te draaien is door middel van een simpele patch. In XP gebruikt het spel maar iets van 450 mb geheugen ofzo!! Als je dan kijkt naar de laadtijden (enorm snel) en hoe schokkerig het rondlopen in de wasteland soms is (met name bij nieuwe stukken, die moeten dan toch ingeladen worden ofzo). Snap niet dat het spel niet veel meer geheugen gebruik als dat er beschikbaar is. (Heb X2 5600+ 2Gig Radeon 3870). Hopelijk fixen ze dit nog.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Valt wel mee hoor. Ben level 12 nu en heb echt al veel verschillende gehad.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, dan zal het dat wel zijnWel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
In Oblivion kwamen er maar een stuk of 10-12 voor. Ik vermoed dat het aantal outfits in Fallout 3 wel richting de honderd gaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, dan zal het dat wel zijnWel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Main quest volgenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?
Thanks, ik ben even gaan googlen en dat is het inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Krijg je ook op gegeven moment nog te maken met bepaalde 'factions' zoals in Fallout 2 die mafia-lui, die je evt tegen elkaar kunt uitspelen? Dat was wel lollig... Je kon niet iedereen te vriend houden, dus je moest keuzes maken, met voor- en nadelen.
'k Ben blij dat ik 't repairen heb ontdekt, en nu op Repair 100 zit. Kan ik eindelijk al die loot eens binnen de perken houden, zonder dat ik het idee heb dat ik dingen weggooi of laat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Kamphuys het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !
Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Damn, heb de main quest vernaggeldWeet je zeker dat als je naar GNR gaat dat dan gewoon het hele gebeuren alsnog plaatsvindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !
Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Kun je instellen in de pc versie.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
I know, maar ik wou graag de hele main quest doen zo ver ik dat kan. Daarom wil ik dus overnieuw beginnenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Kun je instellen in de pc versie.(Je kan de main quest trouwens niet verknallen. 3Dog of whatever kun je zelfs overslaan.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Orbis het volgende:
Woehoei! Net mijn eerste unique item gevonden (hoop ik): Lincoln's Hat. Staat perfect bij mijn Tenpenny jas, ben net een spreekstalmeester. Prachtig gezicht in de VATS, iemand onthoofden in een rode kamerjas, witte broek en zwarte tophat
Wat een geweldig spel...
Dat meen je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.![]()
Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zegquote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
HUD kan je in menu > options > display aanpassen.
Hoe moeilijk kan het zijn mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zegIk had er al over gelezen, maar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Of met een tuinkabouter, het kan allemaal. Ga onmiddelijk de Rock-It Launcher in elkaar knutselenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik heb er volgens mij zojuist weer een quest bijgekregen. Eentje met hóge prioriteit
Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Kamphuys het volgende:
Aha:
First let me say that all of this info was attained from:
http://www.gamespot.com/features/6148788/p-2.html
Since Fallout 3 was built on the same engine as Oblivion, it only makes sense that the same tweaks work here.
NOTE: Not every entry listed here is found in Fallout 3's ini, but most are.
First, locate your ini for Fallout 3. Usually at:
C:\Documents and Settings\YourName\My Documents\My Games\Fallout3
blabla
Nou, de naam zegt mij dat er wel wat te vinden is, misschien een schematic ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Niek. het volgende:
Is er nog wat belangrijks te halen/doen in het Museum of Technology?
Ok, cool. Vanavond even proberen danquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.
Ik had de Graphics op 1400 bij 900 en alles op High staan om het soepel te laten draaien. Lag dus puur aan het geheugen gebruik en het standaard nauwelijks gebruiken van multicoreprocessors. Met bovenstaande instellingen speel ik hem nu op 1650 bij 1080 op UltraHigh 2xAA/4xAF en het loopt nog soepeler dan voorheen. Prachtig prachtig, wat heb ik een dot graphics gemist zeg. Sjonge. Zie nu in de verte van alles gebeuren, heel de wereld gaat er met een factor 10 op vooruit. Echt aan te raden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig spel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Niek. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik kon de sleutel maar niet vinden van Galaxy News Radio... zit er een intercom naast de deur.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Niek. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben![]()
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
Doe eens niet.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Ik wil ook ziek thuis zitten een week met falloutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben![]()
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
![]()
En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
http://fallout.bethsoft.c(...)diary7-10.27.08.html![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door lennartb.nl op 07-11-2008 13:13:03 ]Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Maar Lyme wil je niet hebben denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout![]()
En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | -------------------------------------- Difficulty | Normal | Hard -------------------------------------- Karma | Good | Evil -------------------------------------- Tags | Small Weapons | Unarmed | Sneak | Melee Weapons | Lockpick | Repair |
Ow sorry, dat niet neequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Maar Lyme wil je niet hebben denk ik![]()
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.
[ code verwijderd ]
Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard![]()
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Coolquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:
Bug Fixes
Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.
Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.
The game now restarts properly after title updates finish installing.
http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:
Bug Fixes
Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.
Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.
The game now restarts properly after title updates finish installing.
http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
Ik drukte per ongeluk na installatie Fallout 3 aan en hij startte zonder problemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
Goede keuzequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weerquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Prosac het volgende:
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
Groningenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurDe Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam
![]()
Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Nice! Dan komt die er de volgende levelupquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |