abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62993644
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62993981
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is midden op de dag
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_62994030
Daar ga ik vanavond ook heen, ben benieuwd
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  donderdag 6 november 2008 @ 11:26:24 #154
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62994067
quote:
SPOILER
SPOILER
.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62996059
Ik heb trouwens nog steeds mijn Vault security armor. En nergens vind ik iets beters :s Al die raider pakjes en dergelijke zijn allemaal minder. Wanneer krijg ik ergens beter armor?
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 12:33:12 #156
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_62996206
tvp
  donderdag 6 november 2008 @ 13:15:05 #157
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62997526
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef Klautje het volgende:

[..]

500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit joh
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn Vault security armor. En nergens vind ik iets beters :s Al die raider pakjes en dergelijke zijn allemaal minder. Wanneer krijg ik ergens beter armor?
SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62998446
quote:
SPOILER
Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:
SPOILER
Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_62998670
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

[..]
SPOILER
Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:50:48 #160
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62998807
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:
SPOILER
Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
Gary? Gary!
De eerste keer in die meuk schrok ik me echt kapot... De tweede keer deed ik "gezellig" mee...

Zij: Gary?
Ik: Gary: *BANG*
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:52:34 #161
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62998884
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.
Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).
pi_62999040
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).
Ow, dan zal het dat wel zijn Wel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
pi_62999247
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef RedDevil085 het volgende:

Zij: Gary?
Ik: Gary: *BANG*
De oplossing voor alles in dit spel.

Als ik er straks doorheen ben dan ga ik daarna maar eens eviiiil wezen. Eens kijken hoever ik kom zonder ook maar iemand (behalve mezelf) te helpen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:03:08 #164
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62999279
Het is toch ook fucking geniaal heel dit spel. Dat stuk in Vault 112
SPOILER
En wat betreft armor:
SPOILER
Elk uur spelen word ik wel weer aangenaamd verrast. De zwartgallige Fallout humor zit er ook ZEKER wel in. Game of the year dit, zonder twijfel.

Vraag me wel hard af of het spel niet veel soepeler te draaien is door middel van een simpele patch. In XP gebruikt het spel maar iets van 450 mb geheugen ofzo!! Als je dan kijkt naar de laadtijden (enorm snel) en hoe schokkerig het rondlopen in de wasteland soms is (met name bij nieuwe stukken, die moeten dan toch ingeladen worden ofzo). Snap niet dat het spel niet veel meer geheugen gebruik als dat er beschikbaar is. (Heb X2 5600+ 2Gig Radeon 3870). Hopelijk fixen ze dit nog.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 6 november 2008 @ 14:04:53 #165
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62999347
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ow, dan zal het dat wel zijn Wel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
Valt wel mee hoor. Ben level 12 nu en heb echt al veel verschillende gehad.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  donderdag 6 november 2008 @ 14:08:57 #166
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62999495
Aha:

First let me say that all of this info was attained from:
http://www.gamespot.com/features/6148788/p-2.html

Since Fallout 3 was built on the same engine as Oblivion, it only makes sense that the same tweaks work here.

NOTE: Not every entry listed here is found in Fallout 3's ini, but most are.

First, locate your ini for Fallout 3. Usually at:
C:\Documents and Settings\YourName\My Documents\My Games\Fallout3

The settings won't affect your image quality, but they do help with in-game stuttering. You can double the default values if you have 1GB of RAM, and then double them again if you have 2GB of RAM. The first two values (uInteriorCell Buffer and uExterior Cell Buffer) determine how much memory Fallout 3 dedicates to buffering these areas. You can leave these values at default if you wish, but if you have the RAM to spare, crank it up to at least the 1GB level. iPreload Size Limit determines how much RAM Fallout 3 gets to play with when it has to load levels.

Default:
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=36
iPreloadSizeLimit=26214400

1GB of RAM:
uInterior Cell Buffer=6
uExterior Cell Buffer=72
iPreloadSizeLimit=52428800

2GB of RAM:
uInterior Cell Buffer=12
uExterior Cell Buffer=144
iPreloadSizeLimit=104857600

If they aren't already set to 1 in your .ini file, change the following settings to 1 for some preloading goodness. These settings allow the game to preload textures and other files related to where you are. Load times might increase a little bit if you do so, but the change should noticeably reduce in-game hitching.

bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1

If you happen to have a dual-core CPU, enable the following settings. They, too, will help with loading and give slight boosts to performance.

Multithreading Tweaks:
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=5
iThreads=9
iOpenMPLevel=10

I've used these, and noticed a considerable improvement when playing.
pi_62999760
quote:

[..]

In Oblivion kwamen er maar een stuk of 10-12 voor. Ik vermoed dat het aantal outfits in Fallout 3 wel richting de honderd gaat.

Ik zal vanmiddag eens mijn poppetje hier posten.
pi_62999860
Ik vind dat de xbox es een screenshot functie moet krijgen
  donderdag 6 november 2008 @ 14:20:01 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62999890
quote:

[..]

Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 6 november 2008 @ 14:24:14 #170
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63000100
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?
Main quest volgen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 6 november 2008 @ 15:45:39 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63002649
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Main quest volgen
Thanks, ik ben even gaan googlen en dat is het inderdaad
SPOILER
Vrijheid
pi_63004898
Krijg je ook op gegeven moment nog te maken met bepaalde 'factions' zoals in Fallout 2 die mafia-lui, die je evt tegen elkaar kunt uitspelen? Dat was wel lollig... Je kon niet iedereen te vriend houden, dus je moest keuzes maken, met voor- en nadelen.

'k Ben blij dat ik 't repairen heb ontdekt, en nu op Repair 100 zit. Kan ik eindelijk al die loot eens binnen de perken houden, zonder dat ik het idee heb dat ik dingen weggooi of laat liggen .
  donderdag 6 november 2008 @ 17:25:44 #173
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63005587
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Krijg je ook op gegeven moment nog te maken met bepaalde 'factions' zoals in Fallout 2 die mafia-lui, die je evt tegen elkaar kunt uitspelen? Dat was wel lollig... Je kon niet iedereen te vriend houden, dus je moest keuzes maken, met voor- en nadelen.

'k Ben blij dat ik 't repairen heb ontdekt, en nu op Repair 100 zit. Kan ik eindelijk al die loot eens binnen de perken houden, zonder dat ik het idee heb dat ik dingen weggooi of laat liggen .
SPOILER
  donderdag 6 november 2008 @ 17:29:28 #174
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63005679
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Kamphuys het volgende:

[..]
SPOILER
Hehe
SPOILER
pi_63006625
Damn, heb de main quest vernaggeld
SPOILER
Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !

Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
  donderdag 6 november 2008 @ 18:28:43 #176
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63007069
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Damn, heb de main quest vernaggeld
SPOILER
Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !

Weet je zeker dat als je naar GNR gaat dat dan gewoon het hele gebeuren alsnog plaatsvindt?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_63007101
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef uwbftp het volgende:
Kun je instellen in de pc versie. (Je kan de main quest trouwens niet verknallen. 3Dog of whatever kun je zelfs overslaan.)

Mijn poppetje, Mike (afgeleid van mijn naam), deelt mijn haarkleur. :

Waar blijft die *&^(!# bus nou?
  donderdag 6 november 2008 @ 18:30:09 #178
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63007104
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hehe
SPOILER
SPOILER
pi_63010409
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kun je instellen in de pc versie. (Je kan de main quest trouwens niet verknallen. 3Dog of whatever kun je zelfs overslaan.)

I know, maar ik wou graag de hele main quest doen zo ver ik dat kan. Daarom wil ik dus overnieuw beginnen .

Hmm, over die HUD,, ergens in de menu screen ofzo?
pi_63011086
SPOILER
en vanmiddag
SPOILER
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 6 november 2008 @ 21:06:12 #181
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63011851
HUD kan je in menu > options > display aanpassen.

Hoe moeilijk kan het zijn mensen
pi_63013545
Woehoei! Net mijn eerste unique item gevonden (hoop ik ): Lincoln's Hat. Staat perfect bij mijn Tenpenny jas, ben net een spreekstalmeester. Prachtig gezicht in de VATS, iemand onthoofden in een rode kamerjas, witte broek en zwarte tophat

Wat een geweldig spel...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:57:34 #183
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63013959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Orbis het volgende:
Woehoei! Net mijn eerste unique item gevonden (hoop ik ): Lincoln's Hat. Staat perfect bij mijn Tenpenny jas, ben net een spreekstalmeester. Prachtig gezicht in de VATS, iemand onthoofden in een rode kamerjas, witte broek en zwarte tophat

Wat een geweldig spel...
Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.
pi_63015531
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Het enige wat dit beter zou maken is als je die persoon zou onthoofden met een teddybeer ... en dat kan.
Dat meen je niet . Ik heb er volgens mij zojuist weer een quest bijgekregen. Eentje met hóge prioriteit
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_63019071
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
HUD kan je in menu > options > display aanpassen.

Hoe moeilijk kan het zijn mensen
Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zeg
SPOILER
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:30:40 #186
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63019404
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Had alles gecheckt, nerd. Wat ben je toch elitair dat je hebt gevonden zeg
SPOILER
Ik had er al over gelezen, maar ...
SPOILER
pi_63020379
Is er nog wat belangrijks te halen/doen in het Museum of Technology?
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:35:36 #188
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63022384
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Orbis het volgende:

[..]

Dat meen je niet . Ik heb er volgens mij zojuist weer een quest bijgekregen. Eentje met hóge prioriteit
Of met een tuinkabouter, het kan allemaal. Ga onmiddelijk de Rock-It Launcher in elkaar knutselen
pi_63022509
Kun je met die launcher nog een beetje schade aanrichten dan .
Denk dat ik toch liever m'n plasma rifle blijf gebruiken.
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:53:42 #190
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63022630
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Kamphuys het volgende:
Aha:

First let me say that all of this info was attained from:
http://www.gamespot.com/features/6148788/p-2.html

Since Fallout 3 was built on the same engine as Oblivion, it only makes sense that the same tweaks work here.

NOTE: Not every entry listed here is found in Fallout 3's ini, but most are.

First, locate your ini for Fallout 3. Usually at:
C:\Documents and Settings\YourName\My Documents\My Games\Fallout3

blabla

Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.

Ik had de Graphics op 1400 bij 900 en alles op High staan om het soepel te laten draaien. Lag dus puur aan het geheugen gebruik en het standaard nauwelijks gebruiken van multicoreprocessors. Met bovenstaande instellingen speel ik hem nu op 1650 bij 1080 op UltraHigh 2xAA/4xAF en het loopt nog soepeler dan voorheen. Prachtig prachtig, wat heb ik een dot graphics gemist zeg. Sjonge. Zie nu in de verte van alles gebeuren, heel de wereld gaat er met een factor 10 op vooruit. Echt aan te raden!
pi_63023224
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Niek. het volgende:
Nou, de naam zegt mij dat er wel wat te vinden is, misschien een schematic ofzo?
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:36:27 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023298
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Mensen, het was maar even een snelle post, maar ik heb inmiddels al die instellingen gewijzigd. En het is echt een ENORME vooruitgang. Laden duurt wat langer maar o o o wat speelt de Wasteland soepeler. Spel is standaard ingesteld op 512 mb geheugen, daarom gebruikt het maar zo weinig. Zonder deze aanpassingen worden 1 a 2 gig of RAM (of meer) helemaal niet gebruikt.

Ik had de Graphics op 1400 bij 900 en alles op High staan om het soepel te laten draaien. Lag dus puur aan het geheugen gebruik en het standaard nauwelijks gebruiken van multicoreprocessors. Met bovenstaande instellingen speel ik hem nu op 1650 bij 1080 op UltraHigh 2xAA/4xAF en het loopt nog soepeler dan voorheen. Prachtig prachtig, wat heb ik een dot graphics gemist zeg. Sjonge. Zie nu in de verte van alles gebeuren, heel de wereld gaat er met een factor 10 op vooruit. Echt aan te raden!
Ok, cool. Vanavond even proberen dan .

Ben net naar GNR geweest trouwens.
SPOILER
Geweldig spel .
Vrijheid
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:38:24 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023350
quote:
SPOILER
Vrijheid
pi_63023365
Ik kon de sleutel maar niet vinden van Galaxy News Radio... zit er een intercom naast de deur.
pi_63023399
Waarom klik ik altijd spoilers aan .
pi_63023408
Ik heb eerder een plaatje gepost van mn character en 2 van die mutants die nogal sterk en eng eruit zagen en die van een afstand als je net in DC bent op de metro ingang schieten, op die raiders daar.

Nou was ik afgegaan, en laadde ik weer voordat ik ze tegenkwam. Toevallig was er voor zo'n supermarkt in de buurt een rel aan de gang en ik gooide een granaat ernaartoe en blies een auto+scavenger op, die een missile launcher met raket bij zich had

Daar heb ik toen die mutants mee in de rivier geblazen en ze vanaf de kant toen afgemaakt. Minigun van gekregen maar die was niet sterk
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:43:22 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63023438
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik kon de sleutel maar niet vinden van Galaxy News Radio... zit er een intercom naast de deur.
. Same here alleen duurde het maar een fractie van een seconde voor ik het door had .
Vrijheid
pi_63023607
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:41 schreef Maisnon het volgende:

Nou was ik afgegaan
.

Aan flarden geschoten.
pi_63023669
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Aan flarden geschoten.
Nah het was een molrat ik had geen aids ( )
pi_63027599
quote:
SPOILER
Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
Doe eens niet.
pi_63028263
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
SPOILER
Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout

En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd

http://fallout.bethsoft.c(...)diary7-10.27.08.html

[ Bericht 7% gewijzigd door lennartb.nl op 07-11-2008 13:13:03 ]
pi_63029443
Liefhebbers van Dogmeat en trotse eigenaar van de pc versie;
Ik wil jullie het volgende niet onthouden:

Als je de console oproept met ~ en het volgende intypt:
setessential 6a772 1
dan gaat Dogmeat vanaf nu niet meer dood en wordt alleen nog maar knock-out geslagen.

Het kan zijn dat de console cursor buiten beeld zit, afhankelijk van je resolutie. Gewoon intypen na de ~ en enteren. (En evt. even testen.
Nadat je je game opslaat hoef je het niet meer te doen.
pi_63031301
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout

En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
Maar Lyme wil je niet hebben denk ik
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
            |  1e Char        |  2e Char
--------------------------------------
Difficulty  |  Normal         |  Hard
Karma       |  Good           |  Evil
Tags        |  Small Weapons  |  Unarmed
            |  Sneak          |  Melee Weapons
            |  Lockpick       |  Repair

Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Doe eens niet.
pi_63031681
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Maar Lyme wil je niet hebben denk ik
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.
[ code verwijderd ]

Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Ow sorry, dat niet nee ik dacht meer aan een griepje die stiekem al wel voorbij is
Succes.

Na het lezen van zo'n diary op de fallout site ben ik ook wel benieuwd hoe ik het unarmed zou redden, iemands gezicht met je vuist kapotmeppen is wel leuk natuurlijk
pi_63033329
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.

Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.

The game now restarts properly after title updates finish installing.

http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:27:14 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63033478
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

Cool .
Vrijheid
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:29:07 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63033534
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
pi_63033666
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:37:40 #209
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63033750
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
Ik drukte per ongeluk na installatie Fallout 3 aan en hij startte zonder problemen.
pi_63039571
Tof spel! Ziet er ook erg mooi uit met ultra high
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:48:45 #211
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_63046762
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_63050243
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
Goede keuze

Ik wil stiekem ook de collectors edition hebben. Maar heb de normale al en bulk niet van het geld
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:18:01 #213
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63050948
Jeeeuh mijn CE is eindelijk ook binnen. Mijn vrouw keek wel ietwat raar naar het pakketje, ze dacht even dat ik daadwerkelijk een rare broodtrommel in Engeland had besteld. Maar de Pipboy bobblehead vond ze toch ook wel heel schattig
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:24:05 #214
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_63052040
tvp
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:32:45 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052178
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
pi_63052257
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Prosac het volgende:
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:39:43 #217
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052281
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:38 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
Groningen
pi_63052366
Die saturn kan ik zien vanuit mn huis maar je hebt het vast over de pc versie of niet?
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:47:47 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052378
Ja, waren volgens mij de pc versies.
pi_63052451
Oh dat is wel jammer. Als het om de x360 versie ging had ik hem gehaald en mijn normale weer verkocht
pi_63053832
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_63053902
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S

Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muur De Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam

Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
pi_63054078
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muur De Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam

Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
pi_63055221
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
Nice! Dan komt die er de volgende levelup
pi_63056096
Ik kocht net sexy sleepwear in rivet city, ik doe het aan tussen de mensen en iedereen begint als een gek op me te knallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')