SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:En het is midden op de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef Klautje het volgende:
[..]
500 uur... Zo lang is het spel nog niet eens uit joh
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn Vault security armor. En nergens vind ik iets beters :s Al die raider pakjes en dergelijke zijn allemaal minder. Wanneer krijg ik ergens beter armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef uwbftp het volgende:Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
![]()
[..]Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Tjemig de pemig. Als je daar al van in je broek schijt, vermijd dan de volgende plekken:Gary? Gary!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht nog andere plekken, maar deze drie zijn tot nu toe het... vreemdst.
De eerste keer in die meuk schrok ik me echt kapot... De tweede keer deed ik "gezellig" mee...
Zij: Gary?
Ik: Gary: *BANG*When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. heeft ze die armor al vanaf het begin of moet je eerst wat voor haar doen? Want ik heb haar al heel vaak gesproken en toen had ze niks.
Ow, dan zal het dat wel zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij het eerste gesprek gekregen... Daar was ook de vraag: Whats up with that vault armor-ofzo beschikbaar... Misschien heb je hem al gekregen??? (er word volgens mij niet weer gegeven dat je hem ontvangen hebt... zij zegt er iets over en opeens zit het in je inventory).
De oplossing voor alles in dit spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft armor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk uur spelen word ik wel weer aangenaamd verrast. De zwartgallige Fallout humor zit er ook ZEKER wel in. Game of the year dit, zonder twijfel.
Vraag me wel hard af of het spel niet veel soepeler te draaien is door middel van een simpele patch. In XP gebruikt het spel maar iets van 450 mb geheugen ofzo!! Als je dan kijkt naar de laadtijden (enorm snel) en hoe schokkerig het rondlopen in de wasteland soms is (met name bij nieuwe stukken, die moeten dan toch ingeladen worden ofzo). Snap niet dat het spel niet veel meer geheugen gebruik als dat er beschikbaar is. (Heb X2 5600+ 2Gig Radeon 3870). Hopelijk fixen ze dit nog.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Valt wel mee hoor. Ben level 12 nu en heb echt al veel verschillende gehad.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, dan zal het dat wel zijnWel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
In Oblivion kwamen er maar een stuk of 10-12 voor. Ik vermoed dat het aantal outfits in Fallout 3 wel richting de honderd gaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, dan zal het dat wel zijnWel jammer dat er minder armor te vinden is dan in Oblivion.
Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Main quest volgenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt je wel Talon mercs tegen die goede armor hebben. Hoe kom je trouwens binnen bij de Brotherhood Of Steel om met hun armor te trainen?
Thanks, ik ben even gaan googlen en dat is het inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Krijg je ook op gegeven moment nog te maken met bepaalde 'factions' zoals in Fallout 2 die mafia-lui, die je evt tegen elkaar kunt uitspelen? Dat was wel lollig... Je kon niet iedereen te vriend houden, dus je moest keuzes maken, met voor- en nadelen.
'k Ben blij dat ik 't repairen heb ontdekt, en nu op Repair 100 zit. Kan ik eindelijk al die loot eens binnen de perken houden, zonder dat ik het idee heb dat ik dingen weggooi of laat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Kamphuys het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar ff opnieuw, nu totaal evil !
Hoe krijg ik trouwens de blauwe HUD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |