abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63028263
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout

En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd

http://fallout.bethsoft.c(...)diary7-10.27.08.html

[ Bericht 7% gewijzigd door lennartb.nl op 07-11-2008 13:13:03 ]
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63029443
Liefhebbers van Dogmeat en trotse eigenaar van de pc versie;
Ik wil jullie het volgende niet onthouden:

Als je de console oproept met ~ en het volgende intypt:
setessential 6a772 1
dan gaat Dogmeat vanaf nu niet meer dood en wordt alleen nog maar knock-out geslagen.

Het kan zijn dat de console cursor buiten beeld zit, afhankelijk van je resolutie. Gewoon intypen na de ~ en enteren. (En evt. even testen.
Nadat je je game opslaat hoef je het niet meer te doen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63031301
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout

En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
Maar Lyme wil je niet hebben denk ik
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
            |  1e Char        |  2e Char
--------------------------------------
Difficulty  |  Normal         |  Hard
Karma       |  Good           |  Evil
Tags        |  Small Weapons  |  Unarmed
            |  Sneak          |  Melee Weapons
            |  Lockpick       |  Repair

Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Doe eens niet.
pi_63031681
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Maar Lyme wil je niet hebben denk ik
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.
[ code verwijderd ]

Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Ow sorry, dat niet nee ik dacht meer aan een griepje die stiekem al wel voorbij is
Succes.

Na het lezen van zo'n diary op de fallout site ben ik ook wel benieuwd hoe ik het unarmed zou redden, iemands gezicht met je vuist kapotmeppen is wel leuk natuurlijk
pi_63033329
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.

Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.

The game now restarts properly after title updates finish installing.

http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:27:14 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63033478
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

Cool .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:29:07 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63033534
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:

Bug Fixes

En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
pi_63033666
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:37:40 #209
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63033750
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
Ik drukte per ongeluk na installatie Fallout 3 aan en hij startte zonder problemen.
pi_63039571
Tof spel! Ziet er ook erg mooi uit met ultra high
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:48:45 #211
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_63046762
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_63050243
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
Goede keuze

Ik wil stiekem ook de collectors edition hebben. Maar heb de normale al en bulk niet van het geld
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:18:01 #213
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63050948
Jeeeuh mijn CE is eindelijk ook binnen. Mijn vrouw keek wel ietwat raar naar het pakketje, ze dacht even dat ik daadwerkelijk een rare broodtrommel in Engeland had besteld. Maar de Pipboy bobblehead vond ze toch ook wel heel schattig
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:24:05 #214
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_63052040
tvp
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:32:45 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052178
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
pi_63052257
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Prosac het volgende:
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:39:43 #217
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052281
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:38 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
Groningen
pi_63052366
Die saturn kan ik zien vanuit mn huis maar je hebt het vast over de pc versie of niet?
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:47:47 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63052378
Ja, waren volgens mij de pc versies.
pi_63052451
Oh dat is wel jammer. Als het om de x360 versie ging had ik hem gehaald en mijn normale weer verkocht
pi_63053832
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_63053902
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S

Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muur De Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam

Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
pi_63054078
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muur De Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam

Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
pi_63055221
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
Nice! Dan komt die er de volgende levelup
pi_63056096
Ik kocht net sexy sleepwear in rivet city, ik doe het aan tussen de mensen en iedereen begint als een gek op me te knallen!
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:10:32 #226
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_63056152
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Hehe voor de map aan de muur heb ik net de Guide besteld op bol.com
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_63056857
Heb maar telsa armour aangedaan, omdat het er zo bruut uitziet . Jammer dat het Energy weapons is ipv Small guns waar ik veel punten op heb.
pi_63057245
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
Ja, ik generaliseer.
pi_63057922
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
Ik had zo'n sletje meegenomen naar Rivet City
pi_63058163
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:46 schreef DretoX het volgende:
Heb maar telsa armour aangedaan, omdat het er zo bruut uitziet . Jammer dat het Energy weapons is ipv Small guns waar ik veel punten op heb.
Ik heb Small Guns 100 en Energy 70, nu Tesla armor en een plasma rifle als belangrijkste wapen verder nog een scoped .44, sniper, chinese assault rifle en nog wat andere meuk bij me
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:16:58 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63060196
Ik ben nu een 'urban legend' en heb net een gevecht tussen talon mercs en super mutants in een overheidsgebouw opgelost door iedereen dood te maken, ik zal wel een ritje of 6 nodig hebben om al het materiaal over te hevelen naar mijn huis .

Hoe kan je eigenlijk de camera zo draaien dat ie niet vanaf de rug kijkt? Ik krijg het niet voor elkaar
Vrijheid
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:44:34 #232
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63061088
Middelste muisknop ingedrukt houden.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:58:02 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63061445
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Gamer_V het volgende:
Middelste muisknop ingedrukt houden.
Dan is mijn knopje fucked. Even naar de instellingen kijken, thanks.
Vrijheid
pi_63061460
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
  zondag 9 november 2008 @ 03:17:30 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63068138
SPOILER
Vrijheid
pi_63068498
quote:
Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef jogy het volgende:
SPOILER
SPOILER
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_63069433
quote:
Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 9 november 2008 @ 12:01:29 #238
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_63070807
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een 'urban legend' en heb net een gevecht tussen talon mercs en super mutants in een overheidsgebouw opgelost door iedereen dood te maken, ik zal wel een ritje of 6 nodig hebben om al het materiaal over te hevelen naar mijn huis .

Hoe kan je eigenlijk de camera zo draaien dat ie niet vanaf de rug kijkt? Ik krijg het niet voor elkaar
De knop die jij hebt toegewezen om van 1st person naar 3rd person camera te gaan inhouden en dan je muis bewegen.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_63073412
quote:
Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 9 november 2008 @ 14:30:01 #240
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_63073664
Iemand al een BoS Power Armor? (En hoe kom je daaraan?)

Ik loop nu rond in zo'n Enclave geval, DR is maar 30 ofzo. Snap het niet, mijn Ranger Combat Armor heeft een DR van 34. Is de BoS versie wel sterker?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63073887
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:30 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand al een BoS Power Armor? (En hoe kom je daaraan?)

Ik loop nu rond in zo'n Enclave geval, DR is maar 30 ofzo. Snap het niet, mijn Ranger Combat Armor heeft een DR van 34. Is de BoS versie wel sterker?
Heb zelf ook Enclave armor, geen idee hoe goed het BoS is, je zou kunnen saven, iemand van de BoS kunnen afmaken en dan kijken hoe sterk het is.
pi_63077646
N00b-vraagje... hoe repair ik dingen? Ik heb het spel via steam, zonder handleiding, en in het spel vind ik ook niets. Ja, R for repair, maar ik mis blijkbaar iets, want die optie is niet te selecteren... iemand?
Ja, ik generaliseer.
pi_63077744
Je kunt alleen repareren als je twee dezelfe wapens hebt, dan gebruik je de onderdleen van het ene wapen voor het andere wapen en wordt de eerste dus vernietigd.
pi_63079150
Mhhhh, beetje zuur... ik heb mijn hele carriere tot nu toe alle dubbele wapens weggegooid... en maar caps betalen bij de traders voor repairs. Nou ja, beter laat dan nooit he.
Ja, ik generaliseer.
  zondag 9 november 2008 @ 18:15:10 #245
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63080128
Waar kan ik het National Archive vinden? Ik de Onafhankelijkheidsverklaring jatten, maar ik krijg geen mark of wat dan ook op m'n map/kompas
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63081229
Als je je quest selecteert moet hij door middel vna waypoints op de world map(eventueel inzoomen) de route aangeven, die gewoon naar het einde volgen.
  zondag 9 november 2008 @ 19:17:23 #247
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63081445
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan ik het National Archive vinden? Ik de Onafhankelijkheidsverklaring jatten, maar ik krijg geen mark of wat dan ook op m'n map/kompas
Je kan nog apart aan die man vragen waar het ligt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_63082532
Yay ik heb de small guns bobblehead gevonden 100 staat ie nu op
pi_63084842
Hmm, heb ik die slaves geholpen en een plaatje van 't Lincoln monument gegeven, moet ik ze daar gaan ontmoeten. Kom ik op de afgesproken plaats, zijn ze er niet .

Bug ?
  zondag 9 november 2008 @ 21:16:20 #250
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63085149
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, heb ik die slaves geholpen en een plaatje van 't Lincoln monument gegeven, moet ik ze daar gaan ontmoeten. Kom ik op de afgesproken plaats, zijn ze er niet .

Bug ?
Nee, het duurt gewoon even voordat ze er zijn. Een lange afstand om te reizen. Ik heb een andere quest afgemaakt en later kwam ik terug, toen waren ze er wel. 24 uur wachten helpt misschien ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')