quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Ik wil ook ziek thuis zitten een week met falloutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht uitgespeeld, na 50+ uur gespeeld te hebben![]()
Ga nu opnieuw beginnen als een evil character, op Hard.
Moet wat te doen hebben als je ziek thuis zit
![]()
En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
http://fallout.bethsoft.c(...)diary7-10.27.08.html![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door lennartb.nl op 07-11-2008 13:13:03 ]Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Maar Lyme wil je niet hebben denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook ziek thuis zitten een week met fallout![]()
En dat raadseltje ga ik vanavond maar eens even proberen. Bedankt voor het geheim houden van hoe en wat, want nu ben ik extra benieuwd
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | -------------------------------------- Difficulty | Normal | Hard -------------------------------------- Karma | Good | Evil -------------------------------------- Tags | Small Weapons | Unarmed | Sneak | Melee Weapons | Lockpick | Repair |
Ow sorry, dat niet neequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Maar Lyme wil je niet hebben denk ik![]()
Ben bezig met nieuw character nu.
Wil me focusen op Melee Weapons/Unarmed, en later Big Guns.
[ code verwijderd ]
Merk wel dat het een stuk lastiger is op Hard![]()
Komt misschien doordat ik voornamelijk Melee wil gaan doen, maar bij Springvale Elementary School hadden de raiders toch al Combat Shotguns en Assault Rifles.
Coolquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:
Bug Fixes
Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.
Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.
The game now restarts properly after title updates finish installing.
http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Patch 1.0.0.15 is uit:
Bug Fixes
Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.
Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.
The game now restarts properly after title updates finish installing.
http://static.bethsoft.co(...).0.15_English_UK.exe
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
En blijkbaar is het nog een No-CD patch ook.
Ik drukte per ongeluk na installatie Fallout 3 aan en hij startte zonder problemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Moet hem zelf nog uitproberen, maar dat zou wel verdomde tof zijn...
Goede keuzequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag in de MediaMarkt om mijn collector's edition van Gears of War 2 op te halen. Dus ik loop richting de Xbox360 games en zie dat ze ook nog de collector's edition van Fallout 3 hadden liggen. Ik werd helemaal wild en heb deze ook meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen Fallout 3 in de xbox gegooid en ik denk dat Gears of War 2 maar even moet wachten.
Wat een briljante game, ik speel het weer lekker op mijn eigen manier en wat ik bij andere games mis die je een keuze geven wat je doet heb ik hier dus al zoiets van "hmmm wat als ik de andere keuze had gemaakt?" Ik ben heel blij dat ik de komende week vrij heb genomen want ik moet hem uitspelen en alle sidequests doen
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weerquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Prosac het volgende:
Zie ik gisteren gewoon de CE editions van FarCry 2 en Fallout 3 liggen voor 44,99 bij de Saturn.
Groningenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
WAAAT? CE voor 45? Welke saturn? Denk dat ik hem dan gewoon lekker haal, verkoop ik de normale wel weer
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Map zuigt wel zwaar.
Geeft aan dat ik door een metro station moet. Dus ik vecht me een weg door dat station, kom ik aan de andere kant moet ik volgens de map weer terug :S
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurDe Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam
![]()
Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Nice! Dan komt die er de volgende levelupquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alle wapens, met mn chinese assault rifle merkte ik verschil toen ik de perk koos.
Hehe voor de map aan de muur heb ik net de Guide besteld op bol.comquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook aan inderdaad, ook in gebouwen vind ik de maps erg onduidelijk. En ik mis een landkaart aan de muurDe Oblivion en Morrowind maps zijn eenzaam
![]()
Met de sniper perk trouwens, hij heet Sniper Perk, maar in de uitleg daarvan staat gewoon dat je in VATS meer kans hebt op headshots, maar geldt dit nou ook voor andere wapens of echt alleen voor de snipers?
Ik had zo'n sletje meegenomen naar Rivet Cityquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
Ik heb Small Guns 100 en Energy 70, nu Tesla armor en een plasma rifle als belangrijkste wapen verder nog een scoped .44, sniper, chinese assault rifle en nog wat andere meuk bij mequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:46 schreef DretoX het volgende:
Heb maar telsa armour aangedaan, omdat het er zo bruut uitziet. Jammer dat het Energy weapons is ipv Small guns waar ik veel punten op heb.
Dan is mijn knopje fucked. Even naar de instellingen kijken, thanks.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Northside het volgende:
Wat moet ik bij Dhukov in z'n hoerenkeet doen? Die sletten van hem willen geen hulp van me... is daar nog iets anders te beleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef jogy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De knop die jij hebt toegewezen om van 1st person naar 3rd person camera te gaan inhouden en dan je muis bewegen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een 'urban legend'en heb net een gevecht tussen talon mercs en super mutants in een overheidsgebouw opgelost door iedereen dood te maken, ik zal wel een ritje of 6 nodig hebben om al het materiaal over te hevelen naar mijn huis
.
Hoe kan je eigenlijk de camera zo draaien dat ie niet vanaf de rug kijkt? Ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op zondag 9 november 2008 04:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook Enclave armor, geen idee hoe goed het BoS is, je zou kunnen saven, iemand van de BoS kunnen afmaken en dan kijken hoe sterk het is.quote:Op zondag 9 november 2008 14:30 schreef Kamphuys het volgende:
Iemand al een BoS Power Armor? (En hoe kom je daaraan?)
Ik loop nu rond in zo'n Enclave geval, DR is maar 30 ofzo. Snap het niet, mijn Ranger Combat Armor heeft een DR van 34. Is de BoS versie wel sterker?
Je kan nog apart aan die man vragen waar het ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan ik het National Archive vinden? Ik de Onafhankelijkheidsverklaring jatten, maar ik krijg geen mark of wat dan ook op m'n map/kompas
Nee, het duurt gewoon even voordat ze er zijn. Een lange afstand om te reizen. Ik heb een andere quest afgemaakt en later kwam ik terug, toen waren ze er wel. 24 uur wachten helpt misschien ook.quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, heb ik die slaves geholpen en een plaatje van 't Lincoln monument gegeven, moet ik ze daar gaan ontmoeten. Kom ik op de afgesproken plaats, zijn ze er niet.
Bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |