Ontucht met de pupillen, vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Gellius het volgende:
Onrecht op de werkvloer, Thaleia?
Voorlopig is m'n budget nog enigszins beperkt en gebruik ik de boekenkast die ik vorig jaar gekocht heb (niet de billy). Maar dat is natuurlijk wel het doel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:31 schreef Gellius het volgende:
Hoe wordt je bibliotheekje, IR? ga je voor de klassieke Engelse houten kasten langs de wanden?
Maar hier in TTK (juist in TTK?) judgen we een book toch niet by its cover?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Gellius het volgende:
IR, ik moet dit eenvoudigweg zeggen: je bent zonder enige twijfel de knapste.
Over foto's gesproken...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
In mijn familie kan het een stuk erger hoor.
Zo kun je het ook stellen, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Gellius het volgende:
Nou, mijn broertjes zijn de ladykillers hoor. Maar goed, ik lijk daar ook niet echt op mezelf. En ik was jarig, dan heb je net dat beetje extra.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook niks over the book gezegd, toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar hier in TTK (juist in TTK?) judgen we een book toch niet by its cover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |