Het was vies. Maar je kreeg wel een klein beestje als je het braaf had volgehouden.quote:Op zondag 9 november 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Toen ik iets groter werd mocht ik geen fluortabletjes meer maar wel halfjaarlijks in de fluorbitje bijten bij de tandarts. Dat was eng groen, raar koud van smaak en ik ging er zo akelig van kwijlen.
Recept graag, dit klinkt mij als muziek in de oren!quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef ShadyLane het volgende:
Zuurkoolschotel met ananas en blauwe kaas en rookworst
Ik kreeg niks geen beestje. Alleen een akelig slurpend slangetje in het gebitje om het kwijl weg te zuigen. Waarvan je dus een extreem droge, maar fluorrijke bek kreeg.quote:Op zondag 9 november 2008 19:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Het was vies. Maar je kreeg wel een klein beestje als je het braaf had volgehouden.
Juist, zo zal het zitten!!quote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt er op dat je opa nog tien mooie jaren een schauduwbestaan in de Amsterdamse Baarsjes geleid heeft, Frollo! Eindelijk verlost van de knellende familiebanden, eindelijk VRIJ! VRIJ! om klokken en horloges te maken.
Ongeveer hetzelfde gedaan vroeger: mijn hele mond volgpropt met die tabletjes. Sindsdien vond ik ze niet meer zo lekker ben ik bang.quote:Op zondag 9 november 2008 19:12 schreef sigme het volgende:
Van die fluortabletjes? In een roze plastic potje?
Die vond ik zo lekker dat ik eens, als vierjarige, op een trapje geklommen ben en het potje heb gekaaid en leeggegeten. De dokter zei dat als ik groen werd ik maar langsgebracht moest worden.
Maar dan wel met een verborgen ruimte erachter want anders kun je je voortvluchtige Joodse familie nergens kwijt, en in de gang zetten is ook zo rommelig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:31 schreef Gellius het volgende:
Hoe wordt je bibliotheekje, IR? ga je voor de klassieke Engelse houten kasten langs de wanden?
Met zo'n messing / groen lampje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:31 schreef Gellius het volgende:
Hoe wordt je bibliotheekje, IR? ga je voor de klassieke Engelse houten kasten langs de wanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |