Dit is volgens my het origineel: Hot Butter - Popcorn , maar zijn vele versies van.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:05 schreef postman het volgende:
iemand enig idee wat de naam is van het muziekje wat vorige week door het orkest van paul de leeuw werd gespeeld? Volgens mij is het wel een bekend melodietje.
hier een clipje van die uitzending:
www.xraymedia.tv/mwdl.mp3
BX en MuertyMan, hij zit er helaas niet tussen....en ik vrees dat ik erook weinig meer over kan vertellen. Het is nu al een paar dagen geleden en ik kan me er weinig meer van herinneren....hartelijk bedankt voor jullie hulp iig en er zitten sowieso leuke nummers tussen dus die heb ik er weer bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
.........maar BX gaat nu wel pitten en kijkt morgen wel weer eens
jammer! mocht je je weer wat meer herinneren, iets van hoe oud ong. of nog wat specifieke dingen laat het vooral wetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
BX en MuertyMan, hij zit er helaas niet tussen....en ik vrees dat ik erook weinig meer over kan vertellen. Het is nu al een paar dagen geleden en ik kan me er weinig meer van herinneren....hartelijk bedankt voor jullie hulp iig en er zitten sowieso leuke nummers tussen dus die heb ik er weer bij
Deze toch?quote:Op zondag 9 november 2008 10:04 schreef DaanMenF het volgende:
hallo mensen,
ik heb een vraag ik zoek een liedje waar je maar een klein stukje van hoort.
het is bij de lama`s en als ze aan het rad draaien dan hoor je een liedje welke is dat of is dat alleen een geluidje?
ik zou het fijn vinden als jullie me helpen.
groeten daan
Beastie Boys - Intergalacticquote:Op zondag 9 november 2008 14:57 schreef mahoema het volgende:
Help, ik zoek! En wel het nummer uit de volgende video:
Het gaat dan om de muziek die speelt tussen 0.00 en 0.05
en verder op in de video 0.43 en 0.48
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef PAA-053 het volgende:
Welk liedje hoor je in de nieuwe Volkswagen Golf reclame, waarin ze opsommen hoeveel km er al mee gereden is, sinds 1974, enz. "Volkswagen Golf, standaard met 34 jaar ervaring" ofzo
Dat liedje van: "you and me, you and me"
Mooi liedje, maar STER.nl en Youtube leveren niks op....
quote:Volkswagen Golf VI Music Title: 'You & Me'
Music Production: The Missing Sync
more info: www.themissingsync.nl
hmm.. denk niet dat het hem is, maar de tekst doet mij toch een heel klein beetje denken aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een vrolijk Nederlandstalig nummer, geen idee van wie..
de tekst bevat iets van "tegen alle mooie meisjes, die ik vroeger kende, wil ik even zeggen 'bedankt!'"
Iemand een idee?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef bamischijf het volgende:
Ik had ook nog een verzoekje:
Jullie kennen vast het nummer 'Mandy' van Westlife. Nu is daar ook een soort van remix (kroegversie laten we maar zeggen) van. Die werd altijd helemaal kapot gedraait op mijn studentenvereniging en hoorde hem laatst ook weer in de reguliere kroeg. Nu is dus het probleem dat ik die kroegversie NERGENS kan vinden, ik weet ook niet van wie het is.
Kan iemand mij hierbij helpen?
alvast bedankt!
Vangelis - Chariots of Firequote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef F04 het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)mpische_spelen_2008/
Hoe heet die tune tijdens de aftiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |