quote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
Haha moet jij nodig zeggen![]()
En eerlijk gezegd was dat gewoon een truc om aandacht te krijgenik bedoelde het niet zo
![]()
Maar goed aangezien jullie gelijk zo reageren zou ik eerder zeggen dat jullie beter een baan en een normale leven kunnen zoekenhaha de site naam zegt het al --> FOK YOU
13 jarige levenloze snotlozers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
bespaart de tijd van de admin
Ja en jij sterft ook aan Alzheimer, doeiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd was dat gewoon een truc om aandacht te krijgenik bedoelde het niet zo
![]()
Maar goed aangezien jullie gelijk zo reageren zou ik eerder zeggen dat jullie beter een baan en een normale leven kunnen zoekenhaha de site naam zegt het al --> FOK YOU
13 jarige levenloze snotlozers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
Eh ja waar slaat dat nou weer op? Maargoed ban die gast maar ff dan kunnen wij weer verder met "normale" mensen helpenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
![]()
13 jarige levenloze snotlosers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
Sayonara !!! kurvi vijebane kotokste XD
Maar nee geweldig een vriend van me wou ook al weten hoe die liedje heet, dusja dat zit er nu dus niet in zie ikquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Eh ja waar slaat dat nou weer op? Maargoed ban die gast maar ff dan kunnen wij weer verder met "normale" mensen helpen
Is de radiotrailer zoals hier de intro?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Maar nee geweldig een vriend van me wou ook al weten hoe die liedje heet, dusja dat zit er nu dus niet in zie ikals iemand het toch plaatst dan heeft die ene mafkees wat hij wou hebben
Ja dat is hem geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is de radiotrailer zoals hier de intro?
Checkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Ja dat is hem geloof ikweet het niet zeker maar volgens mij wel
Ja that's it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godverdegodver, Glimeratti is een kloon van hebweernixtedoen...Godver, die tyfuslijers ook met hun klonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godverdegodver, Glimeratti is een kloon van hebweernixtedoen...Huh???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste: Roger Sanchez - Another Chancequote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef outcast_within het volgende:
Een liedje van daft punk met in de clip een hondmens
en een liedje met in de clip een meisje dat haar hart met zich meesjouwt wat groter/kleiner word
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef outcast_within het volgende:
Een liedje van daft punk met in de clip een hondmens
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek het liedje dat op de achtergrond van dit filmpje zit.
Het is een bekend geluid tijdens films. Het gaat om het stuk bij 0.37![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef nielsm20 het volgende:
Het is echt een bekend nummertje.....
niemand die een suggestie heeft....
het is een langzaam gezongen nummer.....
oh whyyyyyyyyy..... bla die bla bla die bla...... oh whyyyyyyyyy
Met zo'n shadows gitaar muziekje
Iemand?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |