We liggen al behoorlijk in de clinch met 5:9 en 1:26quote:Op zondag 9 september 2012 14:58 schreef Wruijff het volgende:
Hmm jullie zijn iets te groot voor een war target. Ik zit in 3:2 en ben daar Orc / Sage.
5:9 heeft volgens ons de hulp van 1:26 ingeroepen om ons wat kreupeler te maken voordat we de button kregen. Achja, rellen, verdomme \m/quote:Op zondag 9 september 2012 15:00 schreef Wruijff het volgende:
Haha nice. Al is jullie tegenstander een flink stukje groter. Succes!
Ja in de laatste 2 ages zijn veel spelers teruggekomen geloof ik. Kom er in elk geval bij het recruiten veel tegen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef Wruijff het volgende:
Hee een utopa thread op Fok en dan wordt er ook nog eens gepost in 2012. Hartstikke nice.
Voor mijn gevoel komen er dit jaar vooral veel mensen terug na het spel jaren niet te hebben gespeeld (net als ik). Meer hier die een terugkomen van een pauze?
Waar hang jij uit?quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja in de laatste 2 ages zijn veel spelers teruggekomen geloof ik. Kom er in elk geval bij het recruiten veel tegen.
Zelf ook 2 ages geleden ofzo weer begonnen uit verveling.
Op de bank!!quote:
Dat ziet er nog best goed uit voor een ghettoquote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Op de bank!!(hoi justin!)
Ik ben een beetje genept. Ben een ghetto gejoined met kd mates van vroeger. Zijn 4:23.
ik zeg toch, ik ben geneptquote:Op zondag 9 september 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best goed uit voor een ghetto3/3 in war wins!
Jullie staan 2e qua honorquote:Op zondag 9 september 2012 16:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik zeg toch, ik ben genept
Als ik niet oppas moet ik nog snachts gaan opstaan en zo. Pfft! (psst ook #1 honorvoor zolang als het duurt)
Ohw Sanc heeft gewonnen van monuments... dat had ik nog niet gezienquote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jullie staan 2e qua honorWij 98e
quote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is inderdaad een geinig idee, ik kom ook veel Nederlanders tegen (naast veel Zweden en lui uit Maleisië). Het valt te proberen, maar ik ga het niet regelen
edit: dan maken we LilDutchPrincess gewoon Queen, zij is de beste NL speler die ik tot nu toe ben tegengekomen
Jawelquote:
Ambushen en double taps, misschien zelfs triple taps. Maar jouw KD moet ook even orde op zaken krijgen, 53 aanvallen in 48 uur, redelijk weinig. Hoeveel man heb je in je KD?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, we hebben echt gigantisch hard klappen gekregen in de war met 5: 9
The Kingdom of (2:5): Total acres exchanged: -4625 acres (53/171)
The Kingdom of (5:9): Total acres exchanged: +4375 acres (171/53)
Hoe kunnen gosers trouwens 17 keer aanvallen in 48u tijd? 5 generals hebben en elke keer (5x) multitappen ofzo?
21 man, waarvan 2 op vakantie en 2 net uit protectionquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ambushen en double taps, misschien zelfs triple taps. Maar jouw KD moet ook even orde op zaken krijgen, 53 aanvallen in 48 uur, redelijk weinig. Hoeveel man heb je in je KD?
Je moet de volgende keer even kijken hoeveel unique hits er gemaakt zijn, geeft een beter beeld van de activity. Dit zijn idd ambushes of double (triple, quad of quint) taps.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
21 man, waarvan 2 op vakantie en 2 net uit protection
De eerste 2 wars hebben we glansrijk gewonnen, de 3e (deze dus) ging gewoon enorm mis
Ach, boeide me uiteindelijk niet zo heel erg veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:20 schreef Tijntje83 het volgende:
Je kon ook proberen om de admins te bereiken op IRC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |