Mwa, als ik even naar de pros voor volgende age kijk: Utopia Age 53, dan ligt het idd toch redelijk bij mekaar, al leent een Faery zich beter om ook lekker aan te kutten met je wizards.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Tijntje83 het volgende:
Kan je dan beter niet Halfling Rogue worden?
Mja, da's wel handig als je veel Knights wil trainen, de standaard Human-aanvallers zijn nu 4/0quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Dat is veel
Ik ga toch maar Human Merchant worden, die +40% income is wel lekker.
Zijn pas sinds vandaag definitiefquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:11 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, die changes had ik al lang gevonden .
True, true, maar ik postte die link ook voor eventuele nieuwkomers/oudgedienden die (weer) eens willen spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:06 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, maar er waren geen andere revisies na de tweede versie, dit is precies hetzelfde als die revisie.
Ik peins er niet over. Dacht al dat er een nieuwe age begon, de laatste tijd veel te veel utopians die ineens tegen me beginnen te kletsen op msn/facebookquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, true, maar ik postte die link ook voor eventuele nieuwkomers/oudgedienden die (weer) eens willen spelen
Speelde je echt zó hardcore dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Dacht al dat er een nieuwe age begon, de laatste tijd veel te veel utopians die ineens tegen me beginnen te kletsen op msn/facebook
Echt ideaal hoeveel tijd ik over heb sinds ik niet meer speel (en da's al bijna een jaar of 4 denk ik)
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelde je echt zó hardcore dan?
Ik zit toch hele dagen thuis, dus kan regelmatig ff inloggen om te zien of er nieuwe orders zijn, of dat er in het forum gereageerd is
Top10 lijkt me voor een keer best aardig, maar zo pro ben ik bij lange na nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaMeestal wel top10. s'avonds altijd veel te laat opblijven enzo. Hele tijd achter irc terwijl ik eigenlijk moest studeren enzo. Pfff.
Smsjes dat je online moet komen tijdens het shoppen. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |