ex TF indeed.quote:Op maandag 13 april 2009 02:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ex TF kd toch?
maarreh me leger is weg, dus ik ook... slaapze
KABOUTER!!!!!!!!quote:Op maandag 13 april 2009 08:05 schreef Retuobak het volgende:
Bestaat dit nog steeds?
En LilDutchPrincess speelt nog steeds zie ik
Ben zelf gestopt rond age 22 ofzo, speelde sinds age 9.
Kun je er niet via een proxysite komen (hidemyass, newipnow, etc)?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Zag dit topic weer omhoog komen in m'n AT-lijst, maar helaas, de site wordt geblokkeerd op m'n werk.. Anders wilde ik wel weer eens kijken hoe het spel eruit zag
Nope.. policies enzo, dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je er niet via een proxysite komen (hidemyass, newipnow, etc)?
2 broers in zelfde kingdom ruikt naar trading, dus grote kans op terechte deletion.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yow
Ik zit nu in kd 2:39, we zitten al een behoorlijke tijd in oorlog met 6:40. Wat niet echt helpt is het feit dat er 3 van onze provs gedelete zijn door de admins omdat ze alle drie vanaf hetzelfde IP gespeeld werden. Bleek dus 2 broers + buurjongen te zijn
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
2 broers in zelfde kingdom ruikt naar trading, dus grote kans op terechte deletion.
Zelf zo'n 15 ages lang gespeeld in verschillende top10 kingdoms, maar ga echt niet meer beginnen aan utopia, daar gaat gewoon teveel vrije tijd in zitten. Weet nog wel weken dat ik meerdere keren per week snachts opstond om even te attacken, zucht.....
Precies. Maar op gegeven moment wordt het een obsessie. Je wilt gewoon nummer 1 worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoeg
In een ghetto zitten en de grootste prov zijn gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |