Vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:01 schreef Cheiron het volgende:
Hier nog een speler. Sinds 2000 ongeveer. Zit nu alweer een jaar of 2 bij hetzelfde Kingdom (Outlaws). Geen topkingdom, maar wel aardige mensen die van een oorlogje houden.
Het transfersysteem was deze age heel omslachtig trouwens!
Ik denk aan je post te zien dat je nog niet zoveel ervaring hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:55 schreef Risce het volgende:
Ik speel deze aankomende age Orc Warrior. Weet niet precies welke eiland ik nu weer zit, maar ik check het straks pas, vanwege away-bonus. Wat is de start-strat? Ik ben gegaan voor 100 banks/100armouries/80homes en dan beginnen met trainen, armouries razen en dat worden dan een beetje towers/watchtower/barracks.
Als het goed is zijn al je gebouwen al af. Aan je post te zien heb je ook geen extra acres ge-explored dus nee, dan zit er niks meer op. Het enige (als je niet explored) wat je nu nog kan doen is geld verzamelen per uur totdat je troepen gaat trainen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef Risce het volgende:
Lees mijn post nog een keer, want een aantal dingen die je aanhaalt heb ik zelf over nagedacht...
Maar je hebt wel gelijk, ik ben pas net weer begonnen. Maar nu heb ik niks meer aan die verdeling van gebouwen, toch? Want ik ben alles al aan het bouwen...
wat ook wil helpen in 't begin is het pillagen van inactie accounts, let op lage npa in kingdoms die inactive zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef Risce het volgende:
Lees mijn post nog een keer, want een aantal dingen die je aanhaalt heb ik zelf over nagedacht...
Maar je hebt wel gelijk, ik ben pas net weer begonnen. Maar nu heb ik niks meer aan die verdeling van gebouwen, toch? Want ik ben alles al aan het bouwen...
2 ages terug had ik 44 mtpa, leuk om een mage zonder watchtowers te slopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef zquing het volgende:
omg, dit heb ik vroeger zo veel gespeeld, goede oude tijd toen ik 25wpa mod deedGoede oude tijd toen je nog 80% guilds kon hebben
![]()
Heb al een jaartje of 2 niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
2 ages terug had ik 44 mtpa, leuk om een mage zonder watchtowers te slopen
npa?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef zquing het volgende:
[..]
wat ook wil helpen in 't begin is het pillagen van inactie accounts, let op lage npa in kingdoms die inactive zijn.
Networth Per Acrequote:
Er is iig veel veranderd. We zijn net 1 dag OOP dus veel is er nog niet van te zeggen. Ik ben blij dat er eindelijk iets drastischer is veranderd, had dit spel wel nodigquote:Op zondag 16 november 2008 09:59 schreef boofer het volgende:
Jaren lang heb ik dit spel gespeeld. Met moeite ben ik er weer vanaf gekomen (vriendin was er totaal zat van dat ik de wekker midden in de nacht zette) Veel te verslavend!
Dat was trouwens nog voordat Mehul er ook mee ophield. Is het er nou beter op geworden? Ik had het idee dat Mehul er de laatste 10 ages niet echt veel meer aan deed...
vertel welk kingdomquote:Op maandag 13 april 2009 02:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik speel!
alweer veel te lang....sinds age 9....
15:8 alleen op WOLquote:Op maandag 13 april 2009 02:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De Notenkraker NI.. (10:24) op WoL... genesis 16:16...
en jij?
ex TF indeed.quote:Op maandag 13 april 2009 02:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ex TF kd toch?
maarreh me leger is weg, dus ik ook... slaapze
KABOUTER!!!!!!!!quote:Op maandag 13 april 2009 08:05 schreef Retuobak het volgende:
Bestaat dit nog steeds?
En LilDutchPrincess speelt nog steeds zie ik
Ben zelf gestopt rond age 22 ofzo, speelde sinds age 9.
Kun je er niet via een proxysite komen (hidemyass, newipnow, etc)?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Zag dit topic weer omhoog komen in m'n AT-lijst, maar helaas, de site wordt geblokkeerd op m'n werk.. Anders wilde ik wel weer eens kijken hoe het spel eruit zag
Nope.. policies enzo, dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je er niet via een proxysite komen (hidemyass, newipnow, etc)?
2 broers in zelfde kingdom ruikt naar trading, dus grote kans op terechte deletion.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yow
Ik zit nu in kd 2:39, we zitten al een behoorlijke tijd in oorlog met 6:40. Wat niet echt helpt is het feit dat er 3 van onze provs gedelete zijn door de admins omdat ze alle drie vanaf hetzelfde IP gespeeld werden. Bleek dus 2 broers + buurjongen te zijn
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
2 broers in zelfde kingdom ruikt naar trading, dus grote kans op terechte deletion.
Zelf zo'n 15 ages lang gespeeld in verschillende top10 kingdoms, maar ga echt niet meer beginnen aan utopia, daar gaat gewoon teveel vrije tijd in zitten. Weet nog wel weken dat ik meerdere keren per week snachts opstond om even te attacken, zucht.....
Precies. Maar op gegeven moment wordt het een obsessie. Je wilt gewoon nummer 1 worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoeg
In een ghetto zitten en de grootste prov zijn gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit in Top KD's zitten, 1 á 2 keer per dag aanvallen is voor mij genoeg
Mooi is dat, ik moest net aan m'n laatste 24 uur van protection beginnen, het belangrijkste punt qua war build strat enzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:43 schreef francolwd het volgende:
zijn zijn bezig met onderhoud morgen 10 uur doet alles het als 't goed is weer.
Hmm, de races zijn nog ongeveer hetzelfde, War Hero is vervangen door Tactician, best kans dat de elites iets aangepast zijn en, wmb het ergste, Crystal Ball is verwijderdquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:33 schreef dreamzk het volgende:
Zijn er nog veel veranderingen aan het spel toegebracht laatste tijd? En hoeveel man spelen het nu?
Hoezo moest je oprotten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Tijntje83 het volgende:
Vroeger veel gespeeld, op een gegeven moment minder en de rest wilde me eruit werken dus ik werd door ze gedwongen m'n kingdom te verwijderen. Was wel leuk in de tijd maar door andere dingen weinig tijd ervoor.
Bij ons was dat uiteindelijk(mijn laatste age in active kingdom) als je niet minstens 2x per dag kon aanvallen tijdens hostile/war en als er teveel tijd zat tussen je aanvallen (ofwel, je moest maar s'nachts je nest uitkomen dan).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo moest je oprotten dan?
Totdat je kingdom beslist om rond 15.00 een wave te doen (ofwel 9.00 US time), wat makkelijk gaat en verwacht dat je dan meteen aanvalt als je army terug is...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, ik vind 2x per dag niet teveel gevraagd, gewoon ff 's ochtends rond 8u aanvallen en 's avonds om 20u weer
Minder interesse na anderhalf jaar ofzo, speelde ook andere spellen, weet niet meer wat, want het is al heel lang geleden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo moest je oprotten dan?
Dat heb ik nog meegemaakt, gnome rogue gaan spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, de races zijn nog ongeveer hetzelfde, War Hero is vervangen door Tactician, best kans dat de elites iets aangepast zijn en, wmb het ergste, Crystal Ball is verwijderd
Zorgen dat je meer provs hebt die bij je in de buurt zitten, afschrikkende werking. En anders, niet in een ghetto spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu vooral het probleem dat ik nooit groter dan 1200 acres word... elke keer als ik een ghetto kd aanval waardoor ik >1200 acres kom, heb ik binnen 2 á 3 uur 3 randoms in m'n nek waardoor ik weer onder de 1000 zit
http://www.utopia-game.comquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:15 schreef DjinN het volgende:
bestaat dat spel nog steeds ??? heb het zo'n 10 jaar geleden een tijdje gespeeld
Heb jij de boten nog meegemaakt? Mag ik je aanraken Justin!? Hehe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.utopia-game.com![]()
De age duurt nog max anderhalf maand ofzo, dus als je nog iets wil doen met je nu joinen
Heb net ff voor de gein de ouwe server opgezocht (van swirve) en zag dat utopia al sinds 1998 bestaat! Ik begon rond 2000 te spelen, dus mag mezelf wel oldskool noemen denk ik
Brofist 14.gifquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:53 schreef francolwd het volgende:
ik zit nu op 2044 acres met 377,603gc NW
Ik speel ook al vanaf 2000 dus dan zijn wij hier de OG's
Ik heb de boten net niet meegemaakt, maar je mag me aanrakenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb jij de boten nog meegemaakt? Mag ik je aanraken Justin!? Hehe.
Stom spel. Nu voel ik de drang om ff op IRC te gaan kijken wie er nog spelen
Yup, maar het is puur tekst, je ziet je land en gebouwen e.d. dus nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:23 schreef b4kl4p het volgende:
Is dit trouwens webbased net als travian?
Mwa, als ik even naar de pros voor volgende age kijk: Utopia Age 53, dan ligt het idd toch redelijk bij mekaar, al leent een Faery zich beter om ook lekker aan te kutten met je wizards.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Tijntje83 het volgende:
Kan je dan beter niet Halfling Rogue worden?
Mja, da's wel handig als je veel Knights wil trainen, de standaard Human-aanvallers zijn nu 4/0quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Dat is veel
Ik ga toch maar Human Merchant worden, die +40% income is wel lekker.
Zijn pas sinds vandaag definitiefquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:11 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, die changes had ik al lang gevonden .
True, true, maar ik postte die link ook voor eventuele nieuwkomers/oudgedienden die (weer) eens willen spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:06 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, maar er waren geen andere revisies na de tweede versie, dit is precies hetzelfde als die revisie.
Ik peins er niet over. Dacht al dat er een nieuwe age begon, de laatste tijd veel te veel utopians die ineens tegen me beginnen te kletsen op msn/facebookquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, true, maar ik postte die link ook voor eventuele nieuwkomers/oudgedienden die (weer) eens willen spelen
Speelde je echt zó hardcore dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Dacht al dat er een nieuwe age begon, de laatste tijd veel te veel utopians die ineens tegen me beginnen te kletsen op msn/facebook
Echt ideaal hoeveel tijd ik over heb sinds ik niet meer speel (en da's al bijna een jaar of 4 denk ik)
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelde je echt zó hardcore dan?
Ik zit toch hele dagen thuis, dus kan regelmatig ff inloggen om te zien of er nieuwe orders zijn, of dat er in het forum gereageerd is
Top10 lijkt me voor een keer best aardig, maar zo pro ben ik bij lange na nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaMeestal wel top10. s'avonds altijd veel te laat opblijven enzo. Hele tijd achter irc terwijl ik eigenlijk moest studeren enzo. Pfff.
Smsjes dat je online moet komen tijdens het shoppen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |