Was het al bijna weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Een aantal van ons slapen niet tijdens war. Vandaar geen wekkersWe gaan nu oorlogje voeren met PoD 5:20. Dit wordt de lastigste tot nu toe maar tenminste geen opponent van 800K groter dan ons..
[..]
En? Weer gaan spelen ? :p
Ik heb mijn prov 24U oop gewist omdat ik al ruzie had met de kingquote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vandaag toch maar weer begonnen, wilde ff lekker simpel gaan als Human Warrior, Sage of Cleric, koos Warrior en startte op. Was raskeuze ineens naar Orc verschoven... ik hou er niet van om als Orc te spelen
Prov gewist en morgen maar opnieuw beginnen
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb mijn prov 24U oop gewist omdat ik al ruzie had met de king
Dat is toch juist een uitdaging? In mijn tijden als Orc wist ik niet beter. Van 2000 acres naar 2-300. Maar wel dagenlang een pain in the ass zijn voor het andere kingdom. En dat met maar 100 peasants, geen inkomen en constant aid moeten ontvangen van je kingdom maten.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ge-PK'd en heb m'n account gewist. Ben het zat om elke keer in een war als een van de eersten naar minder dan 400 acres getrapt te worden en vervolgens op het randje van de dood te balanceren.
Ik probeer het over een paar maanden wel weer eens.
Dan is het je auraquote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nooit orc en maar af en toe undeadMeestal speel ik elf hybrid, en ze pakken mij alsnog altijd als eerste
Mjaquote:
Je wordt oud!! =Pquote:Op maandag 25 maart 2013 11:33 schreef BankAardappel het volgende:
Hele tijd geleden dat ik dit heb gespeeld zeg! Raar om aan terug te denken. Kan me nog de tijd herinneren van MYTH, AR, KLA enzo. Werd ook echt door veel mensen gespeeld een tijdje, mooie herineringen aan.
18 en 29 hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:58 schreef Robar het volgende:
Ik was 21 toen ik dit voor het eerst speelde. Ik ben nu 32
We worden inderdaad oud
Het is nog steeds een geweldig spel. Probleem is alleen dat het niet tegen het geweld op kan van grafische online rpg games. De jeugd tegenwoordig is niet meer geinteresseerd in text based games. En het aanbod is verschrikkelijk groot. Wel jammer, want het is best een uitdagend spel. Als je het goed als team speelt, moet je er best veel tijd in steken. War strategien, setup van een kingdom, bouwplan van een provincie, hoeveel offense, hoeveel defense, etcetera, etcetera. Als je een top kingdom wilt zijn moet je daar allemaal over nadenken. Ons kingdom heeft weleens de eerste plaats behaald van de honor rankings. (dus dan heb je een kingdom vol met Counts en nog hoger. Zelfs een aantal Princes, wat het hoogst haalbare is). Ook doen we regelmatig mee in de strijd om meeste war wins in een age. Laatste twee ages gaat het helaas wat minder. Veel wisselingen van de wacht. Maar we doen het nog steeds goed. Laatst nog gewonnen van het kingdom met de meeste war wins 2 ages geleden, maar daarna weer verloren van het kingdom met de meeste war wins vorige age.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef Toto69 het volgende:
Utopia, bestaat dat nog dan?!
God, dat is nog eens nostalgie.
Ik denk dat ik het ergens in 2004 voor 't eerst speelde.
Ik was toen 9. Ik praatte op mijn 9e dus al gewoon redelijk engels op die fora daar. Niet foutloos, maar al meer dan menig tweede klasser. Pff, wat voel ik me dan ook oud worden, geweldig spel was dat altijd. Beste wat ik ooit bereikt heb was geloof ik Count/Marquee
Het was echt een tof spel, maar mijn examens komen eraan dus misschien dat ik na de examens wel weer even ga rondkijken. Ik ben alleen bang dat er zó veel veranderd is aan het spel dat ik weer van vooraf aan kan beginnen... Toen ik het speelde was alles nog redelijk simpel te begrijpen (ja, zelfs toen ik 9 wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is nog steeds een geweldig spel. Probleem is alleen dat het niet tegen het geweld op kan van grafische online rpg games. De jeugd tegenwoordig is niet meer geinteresseerd in text based games. En het aanbod is verschrikkelijk groot. Wel jammer, want het is best een uitdagend spel. Als je het goed als team speelt, moet je er best veel tijd in steken. War strategien, setup van een kingdom, bouwplan van een provincie, hoeveel offense, hoeveel defense, etcetera, etcetera. Als je een top kingdom wilt zijn moet je daar allemaal over nadenken. Ons kingdom heeft weleens de eerste plaats behaald van de honor rankings. (dus dan heb je een kingdom vol met Counts en nog hoger. Zelfs een aantal Princes, wat het hoogst haalbare is). Ook doen we regelmatig mee in de strijd om meeste war wins in een age. Laatste twee ages gaat het helaas wat minder. Veel wisselingen van de wacht. Maar we doen het nog steeds goed. Laatst nog gewonnen van het kingdom met de meeste war wins 2 ages geleden, maar daarna weer verloren van het kingdom met de meeste war wins vorige age.
Maar ik zou zeggen, meld je weer aan, zoek naar aan leuke en actieve kingdom en heb net zo veel plezier erin als ik nu ook nog steeds heb.
Best kans dat je dan tegen mij hebt gespeeld, zat nl. 2 ages geleden bij een kd dat 8/8 war wins hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef Robar het volgende:
*knip* Laatst nog gewonnen van het kingdom met de meeste war wins 2 ages geleden *knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |