Dat staat er niet, lezen C., lezen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt ook Ajax-TV gaan kijken als je alleen gelul over je eigen club wilt horen.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Van der Velden is een goede aankoop ja.
Zat je weer aan de tonijn?quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef GGMM het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
Hey jij ook hier huiliequote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
Pff die frusti Ajacieden hier over Scheringa.Wat doet die man fout?
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!quote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt ook Ajax-TV gaan kijken als je alleen gelul over je eigen club wilt horen.
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!
Staat niet voor niets in de basis he. Ik deed ook lachwekkend over de transfer hoor, maar hij doet het nu gewoon leuk. Kwalitatief voegt hij niet veel toe, maar mentaal is hij een absolute toevoeging. Allemaal mooiweervoetballers werkt niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken bij dit AZ.
En dan ook de blessure van Huntelaar.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, wil die blunder van Timmer nog wel es zien. En NEC-PSV mag ook wel eens besproken worden!
Ik word heel moe van dat stemgeluid... alsof er 3 kikkers in zijn strot vast blijven zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |