Hoe wil je dat gaan doen?quote:
Onzin. Ik bedacht me namelijk dat ik er helemaal geen last van had. Tot net, kwam ik er ineens achter dat mijn tanden enorm pijn deden. Ik vroeg me af waardoor dat kwam en kwam tot de conclusie dat dat wel eens door die verstandskiezen zou kunnen komen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah de altijd fijne psychologische fantoompijn. Eerst niks voelen, maar zodra je weet dat er iets groeit wel pijn hebben.
Ok sorryquote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen?
[..]
Onzin. Ik bedacht me namelijk dat ik er helemaal geen last van had. Tot net, kwam ik er ineens achter dat mijn tanden enorm pijn deden. Ik vroeg me af waardoor dat kwam en kwam tot de conclusie dat dat wel eens door die verstandskiezen zou kunnen komen.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok sorry, ik ben eigenlijk gewoon blij dat die van mij geen pijn doen.
Ik denk, het is al laat, ik zeg er maar niets over, maar kennelijk zijn er ook harteloze fokkersquote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, het is al laat, ik zeg er maar niets over, maar kennelijk zijn er ook harteloze fokkers
Dankje.quote:Op zondag 2 november 2008 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou, alleen omdat het pijn doet, hoeft het nog niet opengesneden te worden, niet zo pessimistisch jullie!
Het komt wel goed hoor, TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |