quote:Op zondag 19 april 2009 22:57 schreef alors het volgende:
En die aasgier die steeds bij die ouwe kerel rondhing. De erfeniseurotekens stond in haar ogen en maar 'blauw bloed' roepen. Wat een graftak
quote:* Jort duikt tussen de alpaca's. Deze zeer exclusieve en prijzige wolsoort is dit jaar helemaal in. Jort bezoekt een alpaca boerderij in Groningen waar deze Zuid-Amerikaanse dieren (familie van de kameel) worden gefokt. Deze lama-achtige beesten leveren Jort boterzachte wol voor zijn sokken; twintig keer duurder dan Texelse schapenwol.
* Jort doet onder meer de scholentest. Zoals ook de moeders hun kinderen in een bakfiets naar school brengen, stapt ook Jort op een bakfiets en gaat verschillende scholen langs. Welke leerlingen gaan naar welke school? Wat is de witste, de rijkste of de best presterende school in deze rijke stadsenclave? En waar gaan de kinderen van de BN'ers vooral naartoe?
* Aandacht voor nieuwe etiquette: Etiquettedeskundige Reinildes van Ditzhuyzen legt uit waarom plebsbestek (het op tafel opzichtig uitstallen van al je spullen, zoals sleutels, telefoon en agenda) anno 2009 echt niet meer kan.
Dit is toch niet zoals je bent, dit is een act, toch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef evert het volgende:
[..]
heerlijk, gewoon doen en gedragen zoals je bent.
Overdrijven is een kunst, en zij zijn er erg goed inquote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef evert het volgende:
[..]
heerlijk, gewoon doen en gedragen zoals je bent.
Reinilda van Ditzhuysen ook zo'n naam... Kunnen ze niks normaals verzinnen voor die mensen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floris Feilzer
Wat een verwend kutkind van 14
Laat 'm een keer foto's gaan maken van Regilio Tuur ofzo....quote:
We zijn allemaal puber geweest... en aan de andere kant - fuck ze, je doet toch wat je zelf wilt!quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef LeonH het volgende:
Toch vond ik dat kind wel stoer. Z'n pa heeft een dik inkomen (wat zijn moeder doet weet ik al niet meer) en hopen er natuurlijk op dat hij ook arts of wat dan ook wordt. En dan toch lekker tegendraads paparazzo willen worden
ik denk dat ze echt zo zijnquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst, en zij zijn er erg goed in
quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Laat 'm een keer foto's gaan maken van Regilio Tuur ofzo....
En Beatrix kapselquote:
Canon 40D met 70-200 f/4 IS, zo te zien. Valt wel meequote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef fespo het volgende:
wat had die gast voor exotische camera
mijn 100 euro camera van de Media Markt maakt prima foto's en kan ook zoomen.
edit.
[ afbeelding ]
maar wat kan je daar nu mee?quote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Canon 40D met 70-200 f/4 IS, zo te zien. Valt wel mee. Die 40D heb ik ook; daar zitten de Canon 5D en 1D/1Ds nog boven
. Die lens zal duurder zijn dan de body, gok ik.
Dat was ook mijn 1e gedachte.quote:Op zondag 26 april 2009 22:32 schreef LeonH het volgende:
Die Rogier heeft gewoon een pruik op! Dat kan niet anders!
Scherpe foto's makenquote:
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Die ene is een vrouw toch? echt? niet?
Het doet me sterk aan een pruik denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |