Nee.. wasda?? wel mijn biologisch dynamisch verantwoorde winterrogge...quote:
Ohh.. ja ik had aan drie genoeg. Maar de reactie van broer en zus .. Piriceles. Duurde ff voordat ze hunquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die is leuk ja. Hopelijk dit jaar 5 elfen, dat miste ik vorig jaar
Kijk morgen maar dan (voor bij de koffie)Trustequote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.. wasda?? wel mijn biologisch dynamisch verantwoorde winterrogge...
maar ik ga dus pitten
Nee/Nee/Jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
2 weekenden achter elkaar weg, is wel wat teveel van het goede.![]()
Heb ik nog wat gemist? Sappige roddels, ontmaskerde klonen, of lekkere recepten?
Dan moet ik dus teruglezen.quote:
Je kan foto's toevoegen. (Tis een soort van bewegende kerstkaart) Dus je smoel of van een ander er in plakken en het is hilarishquote:Op zondag 2 november 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus teruglezen.![]()
![]()
En wat is dat voor een site, ik heb hem opgeslagen in mijn favorieten, maar nu moet ik dus 8 dagen wachten wat er zo leuk aan is?
quote:Op zondag 2 november 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan foto's toevoegen. (Tis een soort van bewegende kerstkaart) Dus je smoel of van een ander er in plakken en het is hilarishIk had mezelf en me zus en broer eringeprakt. Dus drie elfen die een dansje doen. Echt leuk
De site ging in januari plat. Vond het jammer dat ik het niet terug kon zien.quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt als 8 dagen wachten waardig.
Dat is nog niets, want jullie hebben al een jaar moeten wachten natuurlijk!
Ohw kon je ze niet opslaan? Dat is jammer!quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De site ging in januari plat. Vond het jammer dat ik het niet terug kon zien.
Nee.. Truste.. Nog zeven daagjes nog maar danquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw kon je ze niet opslaan? Dat is jammer!
Ik ga slapen!
Slaap lekker Fok!
Sterkte Muisquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga me op/warm/maken voor mijn eerste werkdag sinds augustus... Drie uur lang aan de bak !!!!!!!!!!!!!!![]()
Die is grappig. Al beef ik al bij het idee om zo te worden ingegravenquote:Op zondag 2 november 2008 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Sterkte Muisen truste....... was een avondje bij mijn zus
![]()
![]()
Vieze winden laten onder het dekbedquote:Op maandag 3 november 2008 00:02 schreef hondjes het volgende:
neem de zaanse altijd mee naar spanje.
ga naar mijn mand, heb het zuur van de erwtensoep, en maagoijn, shit
trusten
quote:Op maandag 3 november 2008 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Vieze winden laten onder het dekbed![]()
Ik ga morgen Hachee maken.
Ruft proofquote:Op maandag 3 november 2008 00:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat plan had ik ook, maar denk dat ik nu maar zuurkool doe,
quote:Op maandag 3 november 2008 00:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat plan had ik ook, maar denk dat ik nu maar zuurkool doe,
Meloen WTFquote:Op maandag 3 november 2008 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Hier ook morgen zuurkool. Met spekkies en zo'n lekkere vette Hema rookworst.![]()
Maar wel met meloen en Serranoham vooraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |