quote:
Op zondag 2 november 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:De trucs zijn het allemaal net niet.
Die eerste truc met die 'verborgen in de tafel poten'. Tja bij de echte goochelaars heeft zo'n tafel echt niet van die poten
Precies, het is echt een verschrikkelijk slecht programma. Met de 'truc' door die containers heen; ja op die manier zoals het hier gaat snap ik het ook! Iemand diezelfde truc gezien van David Copperfield bij de Chinese muur? Daar rijden ze hem zeker ook in een karretje rond die muur volgens de makers? Natuurlijk is dat ook 100% nep, dat snap ik ook, maar die is echt de basisschool-versie van al die trucs die je altijd ziet. Alleen de 'echte' illusionisten hebben wel degelijk betere/knappere werkwijzen dat dit maskermannetje. Volgens mij was het bij Copperfield zelfs zo dat er al 2 dingen aan beide kanten van de muur stonden.
Ben zelf ooit bij Copperfield geweest (rij 2 ofzo), en je zit daar gewoon te kijken terwijl je weet dat je zwaar besodemietert wordt. Alleen kan je het niet verklaren. Je ziet gewoon hetzelfde als op tv, alleen bij tv denk je nog altijd dat erin geknipt wordt ofzo (ook al wordt er gezegd van niet). Nou, dan zit je daar en gebeurt er precies hetzelfde, en je weet dat het allemaal niet kan, maar het gebeurt toch.
De trucjes die hier worden uitgelegd zijn écht van basisschoolniveau, en dat is jammer.
PS: Met die muurtruc, de schaduw van dat hoofd van die tweede man die 'als je goed kijkt' (aldus de commentator) te zien is

Schitterend, wat een amateurisme.
Conclusie: dit programma had gewoon bij SBS6 moeten blijven, wat een sneu zielig stemmingmakend triest programma.