da's de zonquote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Biancavia het volgende:
Wij hebben net een ufo gezien, want er kwam een oranjerood lichtschijnsel voorbij en toen bleef het een tijdje stilhangen en werd het vager, en toen was het ineens weg.![]()
Nee, het was echt net! Tussen de tijd dat ik dit topic opende en die post schreef.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:14 schreef Biancavia het volgende:
Hebben jullie allemaal een gezellige zondag?
[ afbeelding ]
Ja wel.quote:Op zondag 2 november 2008 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef je ons niet meer lastig te vallen met je alles behalve boeiende avonturen.
Ja, hij heet Dolce Gusto.quote:Op zondag 2 november 2008 19:25 schreef xalo het volgende:
Ik heb voor het eerst paint opgestart. Wat een lieve kiwi trouwens
/
Ja, ik heb ook van die lange tenen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef Het_hupt het volgende:
ik vind het wel een lief beestje, en het lijkt ook zo op TS
iddquote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook van die lange tenen.
Ja. Die neger zal ook wel niet meer langskomen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Conflict het volgende:
Ja we hebben net een UFO gezien
Biancavia, ga eens koken!
Hoi.quote:
In de musical kunnen ze namelijk zingenquote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben vanmiddag naar Mamma Mia geweest in de bioscoop.
De musical was leuker.
Ik heb inderdaad wat last van mijn buik, zo erg zelfs dat ik vannacht tot 4 uur wakker was. Ik heb er zelfs een topic over geopend op Fok!, ik ga zo de kleurplaat voor je kleuren, als ik bij mama ben!quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef Biancavia het volgende:
Oooh, wat naar!
Een hoop mensen zijn ziek, veel buikgriepjes. Heb jij ook last van je buik?
Hopelijk is het morgen weer over!
Deze mag je zelf inkleuren:
[ afbeelding ]
Jij ook als je niet op pastquote:
Mwoah misschien helpt een kusje welquote:Op maandag 3 november 2008 19:40 schreef Biancavia het volgende:
Mooi hoor!
Ik ben trots op je.
Voel je je alweer wat beter?
Als je niet oppast geef ik jou straks een kusjequote:Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Mwoah misschien helpt een kusje wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |