abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63457981
Leuk winkelcentrumpje .
pi_63458785
Die Sebastiaan vind ik maar niets. Blije vogel .
pi_63647592
Vanavond om 19:50 uur weer .
quote:
S02-09 Saudi Arabië - Puglia
Floortje Dessing reist verder door Saudi-Arabië. Haar abaya, het traditionele Saudische kledingstuk dat ze sinds aankomst in het land moet dragen, mag even uit als ze gaat duiken in de Rode Zee bij het Al-Nakheel Beach Resort. Dit resort is één van de weinige plekken in het land waar vrouwen zich met onbedekt hoofd in de zee mogen begeven. Floortje reist verder naar het bergachtige zuiden van het land, naar Abha. Deze stad en de groene omgeving vormen een populaire vakantiebestemming voor de Saudische bevolking zelf.

Deze week reist Froukje naar de hak van de Italiaanse laars voor een rondreis door de streek Puglia. Ze begint in de havenstad Bari, waar ze de kerk van niemand minder dan Sinterklaas bezoekt. Vervolgens gaat ze aan het werk op een ecologische boerderij en bezoekt ze een kasteel met een merkwaardige vorm: Castel del Monte. In Alberobello maakt ze kennis met de enorme verzameling ‘Trulli’. Deze bijzondere huisjes zijn uniek voor de streek. Ook krijgt Froukje les in de Pizzica Tarantata, een traditionele dans uit Puglia.
pi_63650076
Zeker weer kijken zo, ben vooral benieuwd naar het stuk over Puglia.
pi_63650261
We gaan bijna beginnen .
pi_63650575
Italië . Moet ik ook nog es een keer naartoe
pi_63650685
Vraag me af wie er überhaupt naar Saudi-Arabië op vakantie gaat.... Zeker als ik dit soort dingen met die politie zie...
pi_63829512
quote:
"3 op reis" op DVD
In het eerste seizoen van 3 op reis maakte Floortje een lange reis van Amsterdam naar Bhutan, ze bezocht landen als: Oekraïne, Abchazië, Azerbeidzjan, Turkmenistan en India. Die reis is nu verkrijgbaar op Dvd! Voor slechts ¤ 5,73 word je lid van LLiNK en krijg je de dubbel Dvd als welkomsgeschenk thuis gestuurd. De 3 op Reis Dvd is niet verkrijgbaar in de winkels.
Word dus snel lid van LLiNK!
pi_63829548
Vanavond:
quote:
S02-10 Saudi Arabië/Jemen - Panama
Floortje's volgende stop op haar lange reis van Amsterdam naar Amsterdam eiland, is Socotra. Dit onbekende eiland hoort bij Jemen en het toerisme staat hier nog in de kinderschoenen. Socotra heeft echter een Galapagos-achtige aantrekkingskracht, want de flora en fauna is er werkelijk uniek. Zo ziet Floortje er de bijzondere drakenbloedbomen en verkent zij het magische witte duinlandschap.

Deze week reist Sebastiaan naar Panama. De hoofdstad Panama Stad vormt de perfecte uitvalsbasis om in korte tijd een goede indruk te krijgen van wat Panama allemaal te bieden heeft. Zo bezoekt hij de bekendste trekpleister van het land: het Panama Kanaal. Daarnaast maakt hij een boottocht door de jungle om kennis te maken met een indianenstam. Hij eindigt zijn reis op één van de vele tropische eilandjes die Panama rijk is.
pi_63831127
Na de Ster
pi_63831371
En we zijn begonnen .
pi_63831572
Die Sebastiaan vind ik he-le-maal niks . Sukkel met z'n jongenshemdje .
pi_63831707
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sukkel met z'n jongenshemdje .
Ben ik ook niet echt fan van nee

Verder boeit ie me niet zo eigenlijk
pi_63831738
Panamakanaal
pi_63831973
'Vervelende' plek om wakker te worden.
pi_63832077
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Vervelende' plek om wakker te worden.
En dan ook op zo'n manier
pi_63832130
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef Piles het volgende:

[..]

En dan ook op zo'n manier
Idd ja .
pi_63832312
Was een aardige aflevering .
pi_64003631
Vanavond om 19:50 uur @ Nederland 3
quote:
S02-11 Ethiopië - Zürich

Floortje is op haar reis van Amsterdam naar Amsterdam-eiland aangekomen op het Afrikaanse vastenland. In Ethiopië bezoekt ze de hoofdstad Addis Abeba, waar ze onder meer een heel bijzonder koffieproject bekijkt. Vanuit de stad rijdt ze door het prachtige, groene platteland naar het plaatsje Bahir Dar, bij het Tanameer. Floortje vaart naar één van de vele eilandjes in het meer en bezoekt er een eeuwenoud, Ethiopisch klooster. Ook gaat ze naar de zogenaamde Blauwe Nijl-watervallen.

Deze week reist Froukje naar het Zwitserse Zürich. Deze stad heeft een wat suffig imago, maar Froukje ontdekt dat Zurich een heel andere kant heeft: aan de oevers van rivier de Limmat heerst een ware strandcultuur, in oude fabriekspanden zitten unieke kunstcentra en in de hippe wijk "Kreis 5" gaat het feest door tot in de vroege uurtjes.
pi_64012598
Bijna
pi_64012827
Als je een camarateam bij je hebt mag je wel op de jumpseat
pi_64012948
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Als je een camarateam bij je hebt mag je wel op de jumpseat
.
pi_64013187
Leuke stad, dat Zürich .
pi_64013273
Een nijlpaard in de Nijl, waar gaat dat heen met de wereld
pi_64013435
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
Een nijlpaard in de Nijl, waar gaat dat heen met de wereld
"Je verwacht 't hier niet he" . En dat ook nog zo serieus zeggen.... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')