Wat is 10 euro in de maand?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een ongepaste reactie.
Sommige users wonen nog bij hun ouders thuis en zijn waarschijnlijk afhankelijk daarvan.
Misschien hebben sommige users geen digitale tv.
Sommige users hebben misschien die simpele 10 euro per maand niet over, je kan toch niet in de beurs van iemand anders kijken?
Nogmaals, jij kan niet op de bankrekening van andere users kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is 10 euro in de maand?
30 cent per dag ofzo...
Volg het gewoon via een streampje als je geen digitale tv hebtquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:02 schreef Silenus het volgende:
Okay, dat dacht ik al. Wilde NEC-PSV kijken voor 4,50 maar dat is nu dus 6 euro. Aan dit soort praktijken geef ik niet toe!![]()
Ik volg het wel via jullie.
quote:
Famous for not travelling...quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
PSV wordt gelukkig gesteund door een supporterslegioen van ongeveer 200 man dus in tijden van tegenspoed worden ze er wel doorheen gesleept!
Echt maar 200 man ja?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
PSV wordt gelukkig gesteund door een supporterslegioen van ongeveer 200 man dus in tijden van tegenspoed worden ze er wel doorheen gesleept!
Dat gevoel heb ik ook.. 2-0 ofzo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Simpele overwinning voor NEC.
Je kunt het altijd volgen in hun uitwedstrijdentopic op PSV Netwerk, ze zaten een paar uur voor de sluiting van de verkoop op volgnummer 189.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Echt maar 200 man ja?
Laat me raden, ze boycotten weer![]()
Ik word er wel vrolijk vanquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:44 schreef sjimz het volgende:
Dat Efteling Villa Volta muziekje bij NEC
Troost je ik vond het dood engquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het moet juist angstaanjagend zijn
NEC en de bokkerijders![]()
Naar ons een autocombi gekregen maar toen kwamen ze ook met "maar" 600 man...quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt het altijd volgen in hun uitwedstrijdentopic op PSV Netwerk, ze zaten een paar uur voor de sluiting van de verkoop op volgnummer 189.
En inderdaad, ze zijn het niet eens met de buscombi.
Nee, dat deuntje ervoor. Wat ook voor de Ajax-Marsch zit.quote:
quote:
quote:
PSVers boycotten volgens mij elke uitwedstrijd. Of het nou een combi is of niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt het altijd volgen in hun uitwedstrijdentopic op PSV Netwerk, ze zaten een paar uur voor de sluiting van de verkoop op volgnummer 189.
En inderdaad, ze zijn het niet eens met de buscombi.
10 per maand voor 4 kanalen is goed te doen. Echter; bij CanalDigitaal krijg je maar 1 kanaal voor die prijs. Een 2e kanaal kan ook, maar dan moet je een DUO LNB aanschaffen, deze is gelukkig sinds kort gratis, maar kostte eerst ook 30 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is 10 euro in de maand?
30 cent per dag ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |