Hoe spelen ze? Matig neem ik aan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
Bridji dikke hondekop zeg.Wat een drama.
Bedank Ricky.quote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
Bridji dikke hondekop zeg.Wat een drama.
FUCKING slecht.quote:
In ieder geval realistischquote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef Adelante het volgende:
Om nou "kampioenen ole ole" te zingen in Volendam
Als.quote:Op zondag 2 november 2008 16:18 schreef J.Herrer het volgende:
godver
Als Feyenoord nou ook had verloren...
Dost valt ook zeer matig in hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 16:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bedank Ricky.![]()
Quansah moet ook weer terug, De Vries is niet slecht maar voetballend wel een heel stuk minder. Quansah kan soms gewoon in zijn eentje een middenveld domineren.
Een kutpot zat er ook wel een keer aan te komen, zeker nu en Ricky en Quansah er niet bij zijn. Eerste helft had ik er nog wel wat vertrouwen in, maar dan gooit Utrecht een paar procent bovenop en blijft Heracles zo vlak spelen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
FUCKING slecht.
Zit totaal geen pit in.
Niet best inderdaad, maar invallen op zo'n moment is ook niet alles.quote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dost valt ook zeer matig in hoor.
Ze zijn ook regerend kampioenquote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef Adelante het volgende:
Om nou "kampioenen ole ole" te zingen in Volendam
Ado den Haag is de enige middenmoter jaquote:Op zondag 2 november 2008 16:30 schreef J.Herrer het volgende:
Gekke competitie eigenlijk
De eerste 12 kunnen nog kampioen worden, er is geen middenmoot maar gaat gelijk over naar de degradatiezone vanaf plek 13
quote:Erik Heijblok
Resit Schuurman
Leon Hese
Joost Volmer
Cerezo Fung A Wing
Joep van den Ouweland
Peter Jungschläger
Jordy Buijs
Mark Bloemendaal
Jason Oost
Steve de Ridder (Bel)
quote:Jelle ten Rouwelaar
Kurt Elshot
Rob Penders (C)
Patrick Zwaanswijk
Csaba Fehér (Hon)
Edwin de Graaf
Tommie van der Leegte
Kees Kwakman
Ellery Cairo
Matthew Amoah (Gha)
Joonas Kolkka (Fin)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een pot bagger
Ze spelen toch echt beter dan de Graafschap, en daar gaat het toch om? The better man wins?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, typisch NAC, waardeloos spelen maar toch winnen.
Close enoughquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:40 schreef Boomlaars het volgende:
NAC valt vies tegen, slaapverwekkende wedstrijd. Zullen wel winnen door een geluksgoal in minuut 60-70
Vind je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef msnk het volgende:
Ze spelen toch echt beter dan de Graafschap, en daar gaat het toch om? The better man wins?
Jij zegt het, ik zeg het -> beter. Niet goed nee, maar zeker wel beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dat beide ploegen zeeeeer matig spelen vandaag..
NAC iets beter, maar om nu te zeggen dat ze gped spelen, nee.
eerste wedstrijd deze competitie dat nac bagger speelt en scoort. dus zwaai zwaai en wij staan tenminste weer heel eventjes op 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, typisch NAC, waardeloos spelen maar toch winnen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar speelt ie op het moment ook voor
Mjah.. Als het 0-0 was gebleven had NAC ook niet mogen klagen denk ik..quote:
Ik vond het tegen Groningen ook niet best..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef daankes het volgende:
[..]
eerste wedstrijd deze competitie dat nac bagger speelt en scoort. dus zwaai zwaai en wij staan tenminste weer heel eventjes op 1
kvond et tegen groningen 10x beter, tenminste wat strijd. Dit is pure bagger wedstrijd met nu een goal, wat eraan zat te komen, graafschap zo mak als een lammetje en nac mag steeds proberen aan te vallen.quote:Ik vond het tegen Groningen ook niet best..
Zowel NAC als Groningen speelde een zeer matige wedstrijd imo.
Ik had niet zoveel beters te doen maar heb vanavond niet gekeken... ga wat minder voetbal kijken, dus de matige affiches overslaan, zodat ik niet voetbalmoe ben tijdens de leuke affiches... zoals arsenal - man united morgenquote:
De Graafschap gaat het nog zeer lastig krijgen inderdaad, ze missen vooral scorend vermogen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef daankes het volgende:
[..]
kvond et tegen groningen 10x beter, tenminste wat strijd. Dit is pure bagger wedstrijd met nu een goal, wat eraan zat te komen, graafschap zo mak als een lammetje en nac mag steeds proberen aan te vallen.
Sfeer zat er redelijk goed in, graafschap en nac publiek kunnen over et algemeen goed met elkaar overweg dus voor zon wedstrijd redelijke sfeer. Vooral na de goal weer vooral nac supporters maar was ook maar tijdelijk.quote:Ik had niet zoveel beters te doen maar heb vanavond niet gekeken... ga wat minder voetbal kijken, dus de matige affiches overslaan, zodat ik niet voetbalmoe ben tijdens de leuke affiches... zoals arsenal - man united morgen
Gelukkig niks aan gemist dus
Klonk het weer maaaaaaaathheeeeeewww amooaaahh door het stadion? of waren er amper meegereisde naccers
Historische maanden kan je beter zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:30 schreef Thieske het volgende:
Weer een week op 1. Historische weken voor een NAC supporter dit.
Haha, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Historische maanden kan je beter zeggen
Eredivisie Live slechts 10 euro per maand, kan ook goedkoper.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks maar even een stream zoeken van NEC-PSV dan.
Echt héquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eredivisie Live slechts 10 euro per maand, kan ook goedkoper.
4 kanalen. Mensen die moeilijk doen![]()
10 e p/m op internet? Of bedoel je dan dat je het via digitale tv kunt ontvangen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zometeen NEC - PSV kijken, hup NEC !
Tientje per maand op digitale TV.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
10 e p/m op internet? Of bedoel je dan dat je het via digitale tv kunt ontvangen.
Bij Ziggo is het dit jaar 10 euro per maand voor digitale tv. Volgend jaar 15 euro...quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
10 e p/m op internet? Of bedoel je dan dat je het via digitale tv kunt ontvangen.
Dit vind ik een beetje een ongepaste reactie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zometeen NEC - PSV kijken, hup NEC !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |