Dankje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
SMutzskii Welkom...
Godsekolere wat gaat het hard met die topic pages...
Ik wil hier voor de zoveelste keer melden dat ik nu echt zin in qlimax begin te krijgen... Alles alweer een beetje geregeld met vervoer etc... Nu maar dom wachten (lees: veel werken, huuuuuul)
Vrijdag ff kaartjes voor qountdown fixen, want heb er nu eindelijk wat zover gekregen...!
Welkom SMutzskiiquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef SMutzskii het volgende:
Maar Luc, ken die wat draaien volgens jullie? Of gaat het om de muziek die je draait? En die is dan dus altijd goed?![]()
een MC die niet teveel zegt is imo een goeie. Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef SMutzskii het volgende:
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
MC DV8 is toen echt niet opgevallen voor mij, heb hem zowat niet gehoord. Dat was wel beetje jammer.. wilde hem namelijk ok wel eens een keer horen, na al die verhalen.
inderdaad, dan zet je zo'n set neer en ineens uit het niets draai je dan een baggerplaatquote:
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dankje!
VIP is al uitverkocht...
preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegen
Moet bekennen dat die partylover remix er lekker op klapte zaterdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
Over het algemeen moeten er ook geen showtek tracks in de set zitten,
Dat dacht ik al. Ik heb daar dus echt geen verstand van... me vriend mixxed zelf wel eens, en heb em gevraagd of ie het uit wil leggen, maar ik hoor dat allemaal niet. (Alleen als het echt niet klinkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
Welkom SMutzskii![]()
FOK!kertjes zijn moeilijk wat betreft een goeie set..het moet goed opgebouwd zijn, de overgangen (dus mixwerk) moet goed in elkaar zitten. Er moeten nieuwe platen in zitten (ECHT nieuwe platen..), maar de andere keer wordt er weer een set met oudere knallers verwachtOver het algemeen moeten er ook geen showtek tracks in de set zitten, geen nothing else matters, geen bleeding for the harder styles en liefst ook niet teveel andere tracks met DV8 lyrics..Dan moet ook de set nog in de avond passen, moet het geluid hard (HARD!) en zuiver zijn en moet de DJ een beetje het publiek opzwepen.
Dat is een beetje de indruk die ik heb gekregen na pakweg 25 hardstyletopics...Kortom: ik heb het idee dat men hier vrij kritisch kan zijn![]()
Hmm, wie deed dat dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
een MC die niet teveel zegt is imo een goeie. Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegen
ruffian..op qrimetime afgelopen jaar meen ik..quote:
DV8 loopt er soms idd bij alsof ie een mongool is..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
ruffian..op qrimetime afgelopen jaar meen ik..![]()
als een MC enthousiast is vind ikd at wel prima..alleen bij ruffian komt het er altijd op de verkeerde manier uit.. (door climaxen van nummers heen schreeuwen enzo). en ik heb het idee dat ie regelmatig gewoon bezopen is ofzo.
villain is een beetje een wigger en staat erg vaak met zn rug naar de zaal (viel me zaterdag ook weer op), maar die kan ik beter hebben dan ruffian.
DV8 vind ik wle de beste, MC-technisch gezienen moet altijd een beetje om hem lachen..omdat ie rare koppen trekt en vaak rare houdingen aanneemt..en leuke dansjes doet (zie user icon
)
voor de rest zal ik ongetwijfeld ook andere MC's meegemaakt hebben, maar die zijn dan niet blijven hangen (en op zich pleit dat weer voor ze)
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:18 schreef SMutzskii het volgende:
Wanneer wordt de line-up van qrimetime Qountdown eigk bekend?
dat zal dus op 13 november om 17.00 zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hier
Die remix is wel vet jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Moet bekennen dat die partylover remix er lekker op klapte zaterdag![]()
al blijven de vocals wel een beetje matig![]()
is liedje 1 een nieuwe van Frontliner?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hier
Frontliner - Timequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
is liedje 1 een nieuwe van Frontliner?
En nou de zin in het Nederlands. Heb 'm nou 5 keer gelezen en weet echt niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
De line up van Qountdown hoef je iig niet voor dat qlimax is te verwachten..
same herequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Haghorst het volgende:
Ruffian heeft een leuke stem maar inderdaad verneukt die nummers vaak
DV8 schreeuwt
Da Syndrome ben ik zelf niet zo'n fan van, vind het maar een debiel zoals hij op het podium staat af en toe. Met alle respect voor hem hoor.
Villain is wel mijn favoriet qua mc's, hou wel van zijn stijl! Vlotte babbel
En dan heb je nog MC DL! die ook op Twisted staat, heeft ook lekkere vocals. Stond ook op Haghorst's Spektakel maar hielt zich toch nog veel in had ik het gevoel. Heeft het wel in zich.
Hij is trouwens ook erg goed te mixen. De keren dat ik Showtek zag mixte Walt hem er super lekker in.quote:
jezelf quoten mangquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook erg goed te mixen. De keren dat ik Showtek zag mixte Walt hem er super lekker in.
Early soundzquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Showtek heeft voor mij persoonlijk 2 lichte pluspuntjes:
Early Soundz![]()
No Harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |