Feest was pas vet vanaf 21.30! Toen hardstyle begon. Vantevoren was er geen zak aan, met ze house.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt worst afsluiting ever...fucking vet feest met goede namen, laten ze het afsluiten door 3 van die locals met een quasi live act met zelfgemaakte tracks die klonken als 96 kpbs ripjes...wat een lachertje....
Voor de rest was WisH wel vet!
Ja met die house was ruk en toen regende het ook nog..daarna paar grote hs namen en toen sloten 3 van die debielen afquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:43 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Feest was pas vet vanaf 21.30! Toen hardstyle begon. Vantevoren was er geen zak aan, met ze house.![]()
Vond datgene op het filmpje wel vet.. geen idee, heb er geen verstand van wie goed draaien en wie niet... Moet nog wat meer ervaring opdoen denk ik...
Hehe. Als je het zo zegt klinkt het idd wel kut.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja met die house was ruk en toen regende het ook nog..daarna paar grote hs namen en toen sloten 3 van die debielen af
Welkomquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
Hehe. Topic gevonden.![]()
Mijn vriend is zo gek van hardstyle, dat mijn interesse in hardstyle de laatste tijd steeds meer toeneemt.Af en toe al mee naar feestjes geweest zoals: Wilde gullie bas? XXL, DefQon.1 2008, Wish Outdoor 2008 en dadelijk met nieuwjaar ga ik ook naar QountDown!
![]()
Aantal gekke dingen meegemaakt die ik nog nooit van me leven mee had gemaakt, vind het iedere keer ook weer spannend om mee te gaan!
Waar k wel benieuwd naar ben.
Wat vinden jullie van Dutchmaster en The Pitcher? en van MC DV8?
Komen allen hier uit de buurt, zie ze regelmatig met het stappen. (niet bevriend ofzo). Iedereen hier in de buurt kent ze wel etc, maar hoe zit dat bij de rest van nederland??
Thanks manquote:Audacity downloaden De rest wijst zich dan vanzelf!
Jawelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hehe. Als je het zo zegt klinkt het idd wel kut.
Van plan volgend jaar weer te gaan?
Audacity is relaxt programmatjequote:
Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Welkom.
The Pitcher is een held, dutchmaster vind ik persoonlijk niet zo (paar goeie tracks) en DV8 heb ik echt helemaal niks mee.
Een goeie MC vind ik MC Da Syndrome.
[..]
Thanks man.
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.
ik vind DV8 en Da Syndrome de besten. Villain ook wel okay. Ruffian heeft voor mij afgedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Welkom.
The Pitcher is een held, dutchmaster vind ik persoonlijk niet zo (paar goeie tracks) en DV8 heb ik echt helemaal niks mee.
Een goeie MC vind ik MC Da Syndrome.
[..]
Thanks man.
Ruffian is toch degene die bij Mainstage stond op DefQon?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef kollie het volgende:
[..]
ik vind DV8 en Da Syndrome de besten. Villain ook wel okay. Ruffian heeft voor mij afgedaan.
Hij draait allen de plaatjes. Michel Pollen produceert alles en is ook het brein achter een enorme hoeveelheid andere nummers.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:
The Pitcher's PF.
Yepquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ruffian is toch degene die bij Mainstage stond op DefQon?
The Pitcher die draait is een andere dan de Pitcher van de muziek, maar ze spelen wel samenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:
The Pitcher's PF.
Geen ideequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:09 schreef LeonH het volgende:
welkom SMutzskii in ons nederige stinkhok van bier en mannengeur
lange tijd geleden dat we een vrouw hier hadden rondhangen volgens mij toch?
Ja, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij draait allen de plaatjes. Michel Pollen produceert alles en is ook het brein achter een enorme hoeveelheid andere nummers.
mwoa je ruikt er niks van normaal gesproken dus niet gevreesd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen idee.
Bier en mannengeur, mwa... nee toch?![]()
Dankjewel...
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.quote:
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
mwoa je ruikt er niks van normaal gesproken dus niet gevreesd!
Een goed mc weet wanneer ie z'n waffel moet houden. DIt is bij Ruffian verre van het geval....... Die blaat echt overal doorheen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
Ja, dat is ook weer zo. Daar stondk niet bij stil..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef kollie het volgende:
[..]
Een goed mc weet wanneer ie z'n waffel moet houden. DIt is bij Ruffian verre van het geval....... Die blaat echt overal doorheen.
Dat was juist het vervelende. Ik zal niet snel vergeten hoe hij die break van Rock Civ verneuktequote:Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
Uiteraardquote:Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |