die is al geweest heb ik me laten vertellen, weekje of 3 na het begin van de voorverkoop... maar of dat klopt weet ik niet, moet je ff in HS-flock op PF navragen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef 16meter het volgende:
Tweede verkoopronde van Qlimax is toch altijd precies een week voor het feest?
(dat ze de annuleringen, niet betaalde kaartjes etc.. opnieuw in de verkoop doen)
mijn 0,02 EURO; voor een eerste poging, krijg je zeker wel een 6 op de 10 hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
reacties/tips/commentaar/kritiek zijn welkom
hmm.. das klotequote:Op maandag 3 november 2008 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al geweest heb ik me laten vertellen, weekje of 3 na het begin van de voorverkoop... maar of dat klopt weet ik niet, moet je ff in HS-flock op PF navragen ofzo
Qua feedback ik het met onze klep eens.quote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mijn 0,02 EURO; voor een eerste poging, krijg je zeker wel een 6 op de 10 hoor![]()
Op/aanmerking:
- @ 5:05; nèt niet gelijk en wat later @ 5:55; iets te abrupt die fader dicht gegooid
- @ 23:11; wat je bij die overgang (@5:55) van Confused naar Volumez deed, had je ook met Fuck It kunnen doen ... gelijk overstappen, nu klinkt het ietwat rommellig
- @ 37:21
maar goed, wie ben ik
oh, en ik merkte nix van geluid wegvallen.
ik heb dit even bekeken een tijdje terug..maar was redelijk snel van mn stuk gebracht: 2 kaarten, 120 euro stond er.quote:Op maandag 3 november 2008 23:14 schreef RiKe het volgende:
Mensen die nog een kaartje voor Qlimax zoeken, kijk hier eens:
Klikkerdeklik
Verkoop punt dat is goedgekeurd door Q-dance
Don't blame the messengerquote:Op maandag 3 november 2008 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik heb dit even bekeken een tijdje terug..maar was redelijk snel van mn stuk gebracht: 2 kaarten, 120 euro stond er.
ik was er alleen niet op berekend dat dat 120 euro PER KAART was..en daar bovenop nog iets van 9 euro verzendkosten en fucking 12 euro transactie kosten![]()
![]()
![]()
als iemand anders het wil betalen, prima..maar dat gaat echt tegen mn principes in
Misschien doe ik dat ook wel.quote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Bedankt voor de tip, maar ik ga die avond denk ik gewoon naar Ernhem en doe het a la Carry Tefsen; 'op goed geluk'
Vanwaar dequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef Koepert het volgende:
Niks persoonlijks, want ik ken m zelf niet, maar DV8 vind ik een beetje een schreeuwlelijk...
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
Hehe. Topic gevonden.![]()
Mijn vriend is zo gek van hardstyle, dat mijn interesse in hardstyle de laatste tijd steeds meer toeneemt.![]()
Zo zat er 2 jaar geleden op school bij mij nog een metalhead (ofzo) in de klas. Die gaat nu mee naar bijna elk HS feest.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaan
Hehe. Mijn ex hield ook van hardstyle, maar toen vond ik het kutmuziek. Maar hoe mijn vriend met hardstyle omgaat vind ik gewoon echt leuk. Hij gaat ook vaak naar feestjes (ofja, tegenwoordig niet meer zoveelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaan
MetalHead die nu naar HS gaat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo zat er 2 jaar geleden op school bij mij nog een metalhead (ofzo) in de klas. Die gaat nu mee naar bijna elk HS feest.
Echt worst afsluiting ever...fucking vet feest met goede namen, laten ze het afsluiten door 3 van die locals met een quasi live act met zelfgemaakte tracks die klonken als 96 kpbs ripjes...wat een lachertje....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |