Eindelijk wat bijgeslapen, alsnog een wat uitgebreidere reactie

Lekker binnen komen bij J&W bij atomic king konga mix, verder yerba, like thiz, muy remix, skydragon mashup +O kortom vette shit en knallen, jammer dat ze zo vroeg op de avond stonden.
Daarna naar de zany zaal voor Noisecontrollers...dat ging wel lekker los..al vond ik het hier in het midden vooraan net iets te druk, en als iedereen dan los gaat boeit dat niet zo veel maar 70% stond stil. Die Thugs remix klapte er zo hard op met dat geluid daar

echt vet.
Toen dana met dr ouwe meuk. Ik vind het echt vet om die platen weer eens te horen maar dat KAN gewoon niet na een dikke knalset van noisecontrollers...laat dr dan lekker openen...onbegrijpelijk van de organisatie, zany en dana zelf. Totaal geen feeling met wat het publiek wil.
Toen tijd voor southstylers....beetje ala q-base maar is altijd wel vermakelijk

Toen was het tijd voor DBSTF live. Ik verwachtte er veel van en gelukkig maakten zij het ook waar

Wat een vette site...Heerlijk om Our Way weer eens te horen, een vette edit van Guilty, volgens mij hadden ze ook in tracks als evolutionz en part of the hard wat andere dingetjes gedaan of liepen ze dat live te doen, het was in elk geval supervet. En als laatste track WE BE KICKING BASS en hoe:
Persoonlijk hoogtepunt van Thrillogy voor mij

Toen ff staan lullen met Calf, distractor de gebruikelijke deepack crew

en ze even verteld dat ik wel een hardstyle setje verwachtte na de viper herrie, maar dat ging volgens marcel helemaal goedkomen. Toen kwamen ook Diederik en stefan terug de zaal in en na hun gefeliciteerd te hebben met hun 1e geslaagde liveoptreden was het tijd om naar de Donkeys te gaan luisteren.
Dat ging ook wel lekker, Last City on Earth

Toen Tatanka, de held , wat draaide hij lekker. In t begin knallen met B Cool, meteen wise massacre, showtime wat een dikke plaat!! en natuurlijk ook borderline gehoord. Erg vette set. Niet helemaal afgekeken omdat ik ook een stuk van Deepack wilde zien.
Ik kwam binnen met My Sound meteen vet losgaan dus....ook nog VIsion zn nieuwe plaat strangers gehoord, erg vet! Afsluiten met Skwert....helden!
Toen een half uurtje lopen hakken bij Charly en Theo, dat was wel grappig maar na een half uur was voor mij de lol er ook wel af. Tegen beter weten in maar naar the prophet in de hoop voor wat hardstyle, maar zoals altijd verneukt hij het laatste half uur van zijn setjes aan het einde van een feest altijd met die kankerhardcore wat een fucking idioot is het toch.
Afsluiting was iets beter als vorig jaar...mainstream hitjes...voor mij hoeft het niet.
Overall heb ik me muzikaal goed vermaakt, er werd gewoon vet gedraaid en het geluid was goed. Maar echt de sfeer was ver te zoeken, zoveel stilstaande mensen.....
De editie van vorig jaar was beter. Het was dit jaar ook erg druk bij de barren en bij de wc.
Laat ze volgend jaar Deepack maar een zaal hosten, die maken er tenmisnte echt een feestje van.