Zo eindelijk ook maar eens de tijd genomen om wat bij elkaar te typen.
Heenreis ging prima. Alleen wat een file voordat we uberhaput bij de brabanthallen aangekomen waren zeg!!
Gelukkig op tijd binnen om nog een stukje NoiseControllers mee te maken. Lekker setje, beetje opwarmen en proberen wat sfeer op te pikken (vrij moeilijk als iedereen alleen maar rond loopt en niet beweegt)
Zany & Dana is niet echt ons ding, dus maar even snel naar de wc, muntjes halen en even bij Charly kijken.
Nog een laatste stukje Deaz D meegepikt en het begin van Isaac (Wat een mixkunsten trouwens die man, heerlijk om te zien hoe hij de nummertjes aan elkaar draait!)
Snel terug naar de Zany zaal voor een beetje beuken bij de Southstylerz, Beholder en Donkey.
Wat een heerlijk gedreun weer. Southstylerz, heeeeerlijke edit is dat toch van Pouding Senses. Het lijkt wel alsof hij iedere keer harder word gemaakt!!
Beholder. Heerlijk rauwe set idd, jammer dat mensen zo vaak stilstaan. De nieuwe plaat GOD, heeeeeerlijk over de grote boxen. maar nul komma null beweging om ons heen. Behalve onze kwartjesautomaat huig, die maar bleef stuiteren.
Donkey's, zoals altijd heerlijk genieten zeg!
Tijdens tatanka weer even snel richting de wc's, eten zoeken en richting deepack. De HS Masterz remix als opener

:):):)
Ik denk dat vanaf Southstylerz het gaspendaal bij mij vast zat. Ik moest maar gas blijven geven, de ene na de andere knaller ter ore. Deepack sloot nog even af met Squirt mmmmm

Charly & Theo, natuurlijk lekker setje (Hoewel DB beter was vond ik)... Maar wat een geluid idd vanaf Masters Symphony zeg! Man man mijn oren dreunde helemaal.
Nog geprobeerd een stukje mee te pakken van ons geweldige trio, maar mijn lichaam had het na 25 uur wakker blijven weer voor gezien gehouden, dus een stiekeme afdruiper voor deze jongen...
Opmerkingen;
Goed;
- Plek
- Platenkeuze van meeste DJ's. HEEEERLIJK
- Warmte, niet bloedheet gelukkig
- Leuke meisjes gezien

Slecht;
- Popi jopie stilstaan gehalte
- Bleeding for the harder styles
- Rookverbod ?