abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62885676
tvp
  zondag 2 november 2008 @ 17:24:43 #27
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62885919
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.S. Alles Trilt Patrick VIEEEEEEESSSS
pi_62888236
Zo eindelijk ook maar eens de tijd genomen om wat bij elkaar te typen.
Heenreis ging prima. Alleen wat een file voordat we uberhaput bij de brabanthallen aangekomen waren zeg!!

Gelukkig op tijd binnen om nog een stukje NoiseControllers mee te maken. Lekker setje, beetje opwarmen en proberen wat sfeer op te pikken (vrij moeilijk als iedereen alleen maar rond loopt en niet beweegt)
Zany & Dana is niet echt ons ding, dus maar even snel naar de wc, muntjes halen en even bij Charly kijken.
Nog een laatste stukje Deaz D meegepikt en het begin van Isaac (Wat een mixkunsten trouwens die man, heerlijk om te zien hoe hij de nummertjes aan elkaar draait!)

Snel terug naar de Zany zaal voor een beetje beuken bij de Southstylerz, Beholder en Donkey.
Wat een heerlijk gedreun weer. Southstylerz, heeeeerlijke edit is dat toch van Pouding Senses. Het lijkt wel alsof hij iedere keer harder word gemaakt!!
Beholder. Heerlijk rauwe set idd, jammer dat mensen zo vaak stilstaan. De nieuwe plaat GOD, heeeeeerlijk over de grote boxen. maar nul komma null beweging om ons heen. Behalve onze kwartjesautomaat huig, die maar bleef stuiteren.
Donkey's, zoals altijd heerlijk genieten zeg!

Tijdens tatanka weer even snel richting de wc's, eten zoeken en richting deepack. De HS Masterz remix als opener :):):)

Ik denk dat vanaf Southstylerz het gaspendaal bij mij vast zat. Ik moest maar gas blijven geven, de ene na de andere knaller ter ore. Deepack sloot nog even af met Squirt mmmmm

Charly & Theo, natuurlijk lekker setje (Hoewel DB beter was vond ik)... Maar wat een geluid idd vanaf Masters Symphony zeg! Man man mijn oren dreunde helemaal.

Nog geprobeerd een stukje mee te pakken van ons geweldige trio, maar mijn lichaam had het na 25 uur wakker blijven weer voor gezien gehouden, dus een stiekeme afdruiper voor deze jongen...

Opmerkingen;
Goed;
- Plek
- Platenkeuze van meeste DJ's. HEEEERLIJK
- Warmte, niet bloedheet gelukkig
- Leuke meisjes gezien

Slecht;
- Popi jopie stilstaan gehalte
- Bleeding for the harder styles
- Rookverbod ?
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 2 november 2008 @ 19:02:46 #29
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62888465
quote:
the tablet
Serieus, werd die gedraaid? Wat een held !
There is no rehab for stupidity.
  zondag 2 november 2008 @ 19:12:22 #30
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62888746
jep charly en theo... die draaiden ook nog never sleep again of hoe heet die plaat .. heerlijk laatste stukje van de set

en idd wat crusty zei na 25 uur wakker waarvan je er pak hem beet 21 staand hebt doorgebracht wilde het allemaal neit meer zo

toch nog ff lekker gas gegeven bij Charly & Theo
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_62888771
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep charly en theo... die draaiden ook nog never sleep again of hoe heet die plaat .. heerlijk laatste stukje van de set

en idd wat crusty zei na 25 uur wakker waarvan je er pak hem beet 21 staand hebt doorgebracht wilde het allemaal neit meer zo

toch nog ff lekker gas gegeven bij Charly & Theo
never fall asleep?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62889454
Was er een "insane" edit versie....v.eeeeett
quote:
Deepack sloot nog even af met Squirt mmmmm
Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 2 november 2008 @ 19:41:06 #33
36326 Freezor
Cold as stone
pi_62889570
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:46 schreef Muta het volgende:
Omg dat setje van Dana met Zany <3

Die early platen !!! (l)
Held!

Respect voor iedereen die wél los ging vooraan
Something for your mind, your body and your soul.
  zondag 2 november 2008 @ 19:58:02 #34
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62890301
tvp
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 2 november 2008 @ 20:16:34 #35
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62890937
ik vond het ook allemaal net niet...

dbstf live was wel superdik vond ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62890981
Iemand die even snel weet waar ik mijn mashup in een filmpje kan zetten? dump ik em even op jutuwb enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Silaz op 02-11-2008 20:27:32 ]
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 2 november 2008 @ 20:48:15 #37
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62891894
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was er een "insane" edit versie....v.eeeeett
[..]

Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?
Daar zijn 2 versies van geloof ik.
Een versie van voor 4 uur en een na 4 uur 's nachts
There is no rehab for stupidity.
pi_62891916
Jammer van het stilstaande voetvolk... maar dat hou je toch.

Heb in ieder geval m'n kaartje voor Qountdown. Wie ga ik zeker in de HMH treffen op 31 dec?
  Redactie Frontpage zondag 2 november 2008 @ 20:53:12 #39
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62892022
quote:
Op internet wordt de laatste tijd redelijk veel gezeurt over het commercieel worden van de Hardstyle. Ook met de videoclip van “Showtek - Hold Us Back” kwam dit waar aan de orde. Het management van Showtek heeft ons een e-mail gestuurd waarin hierover wat wordt uitgelegd.

“Deze “videoclip” is niet gemaakt om op TMF of MTV te laten verschijnen. De clip is puur voor de lol gemaakt voor internet. We wilden de fans een plezier doen en het laten maken van deze videoclip kost alleen maar geld en levert 0,0 euro op. We delen het immers gratis op YouTube.
Dat de track nu in de dance top 30 staat geeft alleen maar aan dat de digitale versie van Hold Us Back veel verkocht wordt. Het is natuurlijk onzin om te denken dat een track als Hold Us Back bewust gemaakt wordt om in de dance top 30 te komen. Dit was voor Showtek net zo goed een verrassing waar ze overigens wel hartstikke blij mee zijn. Als je dagelijks in de studio bezig bent met muziek produceren dan is het altijd prettig als je merkt dat de muziek die je maakt een succes is en er veel legale downloads zijn.
Helaas kun je nooit iedereen tevreden houden maar wij kijken naar de wat er op de dansvloer gebeurt en hoe het publiek reageert op onze tracks.”

Aldus, het management van Showtek

Source: [url=http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html
]http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html[/quote][/url]
pi_62892121
pi_62892197
Zoals ik daar al reageerde.. Oogklepjes voor showtek. Apologize lijkt me nou niet iets waar de dansvloer goed op reageert.. Wat een gedrocht van een track .
Mixes onder de naam Khadber
pi_62892214
quote:
haha respect

naleving van het rookverbod is inderdaad een lachertje, op alle feesten en in alle horeca gelegenheden eigenlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door 16meter op 02-11-2008 21:12:24 ]
  zondag 2 november 2008 @ 21:05:49 #43
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_62892820
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:36 schreef LeonH het volgende:
en maandag komt de nieuwe Alpha Twins uit!
hell yeah!!
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Ik zeg het je de 22ste gaat alles kapot... Dan ben ik er namelijk ook!
x2
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
thrillogy was voor mij de laatste keer, wat een sfeerloos feest daar.
zo, dat is wel heel duidelijk!
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Daar zijn 2 versies van geloof ik.
Een versie van voor 4 uur en een na 4 uur 's nachts
de versie van DJ Nightkiller is na 4 uur 's nachts, dat is het origineel en dat ragt flink hard... die van A-lusion is voor 4-en gemaakt, die is wat rustiger
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 november 2008 @ 21:20:45 #45
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62892954
Hutjesvolk met plakplaatjes een mat en het ritme van een koe hou je toch. Hoe jammer dit natuurlijk ook is. Als er iemand bij mij in de buurt een sigaret opsteekt wanneer mij dat niet bevalt dan zeg ik er wel wat van... Dat verbod geld ook voor al die hoere johnies!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_62893111
ik ga me er niet druk om maken, boeit die mensen toch niet en ze stoppen er echt niet mee... je loopt eerder kans om ruzie te krijgen omdat je wat zegt!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 november 2008 @ 21:37:37 #47
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62893493
ja true, maar ik had het idee dat er veel meer gerookt werd gister dan op voorgaande grote feesten sinds het rookverbod.. kan met het slag mensen te maken hebben dat er was.. zien en gezien worden enzo

en ze verkochten ook weer volop sigaretten in iedere zaal.. verkoop die dan alleen in eht rookhol of helemaal neit dan probeer je het iig nog een beetje tegen te gaan
want branderige ogen hebben tot en met de volgende middag 15.00 is niet echt lekker
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 2 november 2008 @ 21:44:07 #48
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 2 november 2008 @ 21:47:45 #49
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_62893790
TVP, in verband met moeilijkheden binnen mn opleiding mogelijk 3 maanden naar Amsterdam, dus vandaar dat ik even 'n beetje afwezig ben..

Vanuit het warme zuiden!
Tics van je petten.
  zondag 2 november 2008 @ 22:20:46 #50
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62894826
Djeez wat een gebitch weer op die heerlijke sigaretjes .. kheb gister ook gerookt dat het een lieve lust was. Misschien idd nog wel meer omdat het daar dus echt nix boeide, ok als je aan de zijkant stond dan tikte een security je nog wel aan maar voor de rest ....
Vond mijn kleren naderhand ook niet zo stinken als wanneer er niet gerookt mocht worden.
En was er een rookruimte dan?

Oh, en 16m
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
de klêp is dus present

[ Bericht 15% gewijzigd door Da_Ripper op 02-11-2008 22:29:52 ]
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')