wel verrek. mijn mashup gaat bijna hetzelfde. (op het einde na dn hahah xD)quote:12. Frontliner - Warphole Deprication (Ivan Carsten's Mashup)
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje?.
Whaha melkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
melk drinken op feestjes.![]()
Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!![]()
Oke, ik heb hem..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, ik heb hem..![]()
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
Hahaha.. nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?![]()
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX![]()
Sorryheb er zin in
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?quote:
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
quote:Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Veel Fok!kers maken er een sport van om af te geven op Showtek. Ze vinden ze te commercieel (maar wel fan zijn van Headhunterz, The Prophet, Zany of wat dan ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterzquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
uniek, zeker op een woensdag, maar ik ben het echt helemaal met je eens (behalve met het showtek gedeelte, maar dat komt omdat ik de set niet ken..dus daar zou ik het zelfs ook nog mee eens kunnen wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
verhaal over home-made sets
Oke. Popi-jopi vocals is opzich niets mis mee toch? maar denk dat zij het tegenwoordig tevaak gedaan hebben. Of zit ik fout? (vind opzich popi-jopi vocals wel leuk. Die ken ik tenminstequote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz, en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.
![]()
Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
quote:It's time to puff, puff
Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh?
I wanna puff puff, some of the dutch stuff.
I wanna puff puff, give me the green green stuff! (10000x)
Hey loco! I like to smoke the dutch green stuff, huh!
Purple Haze, White Widow... That's the kinda shit, I want to blow.
It's time to get hiiiiiiigh!
quote:Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x12)
Okay, lets go
Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x4)
Kick back for a second
Cheer
Hardstyle flavor
Hardstyle flavor, go
quote:Ey Jessey
I fucked your Mama last night ah
The Pussy's nice eh
Puta Madre
Puta Madre, Puta, Puta Madre
Puta Madre, I fucked your Mama eh
(x?)
Die zijn idd ook vrij kansloos ja. Is dat allemaal Showtek ja? Wist ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
[..]
[..]
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).quote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen![]()
Maar moet je Puta Madre en Green Stuff wel echt serieus nemen? Net zoals ze Puta Madre hebben ingemixed met dat Oh My God nummer van Technoboy. Persoonlijk zie ik dat meer als een grote grap dan echt serieus een knaller willen produceren. Natuurlijk zijn het belachelijke teksten, maar het lijkt me nou niet dat die jongens van Showtek dit als hun levensmotto willen uitdragen. Eerder een kwestie van lijp doen en met z'n allen een feessie bouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |