abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62948965
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Snoepzakjes
Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje? .

pi_62949052
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Meth

dinsdag 4 november 2008 @ 22:35:39 #228
175985 Silaz
drie bier
pi_62949275
quote:
12. Frontliner - Warphole Deprication (Ivan Carsten's Mashup)
wel verrek. mijn mashup gaat bijna hetzelfde. (op het einde na dn hahah xD)
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62950113
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje? .

Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
pi_62950270
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

melk drinken op feestjes.

Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!
Whaha melk
En nok joe douwn is idd leuk
pi_62950354
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef RiKe het volgende:

[..]

Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
Oke, ik heb hem..
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
pi_62950884
Likquid And Kayem - Illusion / Thugz On Dub *WEB* *2008*

Illusion
Wat jullie?
pi_62951339
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oke, ik heb hem..
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sorry heb er zin in
pi_62951564
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sorry heb er zin in
Hahaha.. nee, niet bepaald. maar het had toch gekunt dat ze melk verkochten.
  woensdag 5 november 2008 @ 04:02:19 #235
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62957867
Ik ben op dit moment straaaaaaaaaaaaaaalgbezopen.:)
hihi
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 5 november 2008 @ 10:14:50 #236
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62962672
Zonder de amateur dj's in dit topic te kort te willen doen (kan er zelf namelijk helemaal niks van), maar wat ik vaak mis bij die zelfgemaakte setjes is de bezieling. Als ik zit te luisteren naar een set van Jones of Josh & Wesz op Hardhouse Generation, of bijvoorbeeld die setjes van Mythica laatst, dat spat er gewoon vanaf in mijn ogen.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat dat nou precies is. Of het nou ligt aan de kwaliteit van de opname, de mixkunsten van de dj of mijn eigen stemming... Op een gegeven moment kun je met wat knutselen best wel wat nummers aan elkaar mixen heb ik zo het idee, maar om het ook echt te laten knallen lijkt dus best nog wel lastig.

Denk dan ook dat mocht mijn mening worden meegenomen in de mix competition, dat ik vooral ga letten op bezieling in de setjes.

Maar ook bij de gevestigde namen heb ik duidelijk dit onderscheid. Zo heb ik vaak bij sets van Dana dat het het net niet is en ik al vrij snel verveeld doorzap terwijl het wel dezelfde uitstekende platen zijn. En ter afsluiting nog een levensgevaarlijke opmerking voor een woensdag... Dit is ook precies waarom ik dik 3 jaar geleden echt verslingerd ben geraakt aan Hardstyle door het kijken van Black via die internetstream. En dan met name de set van Showtek toen knalde echt. Mixtechnisch vaak erg goed in elkaar en echt een vibe die ze neerzetten. Ondanks de matige tracks tegenwoordig .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:16:50 #237
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62962719
Showtek
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_62962982
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
Showtek
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:33:05 #239
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62963114
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
quote:
Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?

Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 5 november 2008 @ 10:33:50 #240
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963131
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Veel Fok!kers maken er een sport van om af te geven op Showtek. Ze vinden ze te commercieel (maar wel fan zijn van Headhunterz, The Prophet, Zany of wat dan ook ), ze maken baggertracks (en eerlijk is eerlijk die zitten er tussen) en ze vinden ze te homo (iets met zelfreflectie ).
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:35:46 #241
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62963186
het is sinds rond de albumrelease bij de meesten denk ^^

ik heb wel een paar keer een lekkere showtek set gehoord alleeen de laatste, pak hem beet, 2 jaar niet meer....

bezieling in een set... ik probeer dat er altijd in te stoppen:Y

maar bezieling is precies wat ik bij de laatste showtek tracks allemaal mis...

ik denk dat de showtek haat ook aangewakkerd is doordat ze een bepaald slag volk naar een feest trekken wat er alleen maar staat om mooi te zijn, niet beweegt of alleen beweegt op showtek platen..

showtek is gewoon tamelijk saai
al kan ik scratch bijvoorbeeld wle weer waarderen, maar dat is weer geen typische showtek plaat
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 5 november 2008 @ 10:37:09 #242
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963218
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:

[..]

Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz , en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.

Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:40:21 #243
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62963298
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
verhaal over home-made sets
uniek, zeker op een woensdag, maar ik ben het echt helemaal met je eens (behalve met het showtek gedeelte, maar dat komt omdat ik de set niet ken..dus daar zou ik het zelfs ook nog mee eens kunnen worden )
The only limit is your own imagination
pi_62963317
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Oke. Popi-jopi vocals is opzich niets mis mee toch? maar denk dat zij het tegenwoordig tevaak gedaan hebben. Of zit ik fout? (vind opzich popi-jopi vocals wel leuk. Die ken ik tenminste ).

Daarnaast, wat een antwoord van Showtek. . Denk dat ze zich daar toch wel op verkijken.

Wat doen jullie overigens als Showtek (of liedjes van hun) gedraaid wordt op feestjes?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:44:50 #245
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62963413
Ik vind DV8 vocals bijna altijd kut..ook in zany platen... maar het is bij showtek platen bij mij bijna altijd dat ik het (net) niets vind, er mist iets...
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen
Zany's popi jopie vocals zoals bleeding zijn ook gewoon kut
en de vocals van HHZ zijn net wat anders dan die van showtek ( ook niet altijd goed)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 5 november 2008 @ 10:46:00 #246
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62963450
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:

[..]

popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz , en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.

Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
quote:
It's time to puff, puff

Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh?

I wanna puff puff, some of the dutch stuff.
I wanna puff puff, give me the green green stuff! (10000x)

Hey loco! I like to smoke the dutch green stuff, huh!
Purple Haze, White Widow... That's the kinda shit, I want to blow.

It's time to get hiiiiiiigh!
quote:
Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x12)

Okay, lets go

Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x4)

Kick back for a second
Cheer
Hardstyle flavor

Hardstyle flavor, go
quote:
Ey Jessey
I fucked your Mama last night ah
The Pussy's nice eh
Puta Madre

Puta Madre, Puta, Puta Madre
Puta Madre, I fucked your Mama eh
(x?)
👾
pi_62963553
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:

[..]

De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
[..]

[..]

[..]

Die zijn idd ook vrij kansloos ja. Is dat allemaal Showtek ja? Wist ik niet.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:50:58 #248
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963593
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
  woensdag 5 november 2008 @ 10:53:03 #249
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963655
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:

Maar moet je Puta Madre en Green Stuff wel echt serieus nemen? Net zoals ze Puta Madre hebben ingemixed met dat Oh My God nummer van Technoboy. Persoonlijk zie ik dat meer als een grote grap dan echt serieus een knaller willen produceren. Natuurlijk zijn het belachelijke teksten, maar het lijkt me nou niet dat die jongens van Showtek dit als hun levensmotto willen uitdragen. Eerder een kwestie van lijp doen en met z'n allen een feessie bouwen.
pi_62963734
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
Verhaal
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.

Persoonlijk vind ik het mixwerk van Isaac altijd erg geweldig, terwijl TBY meer van het introtje outrotje mixen is. Hetgene waarom iedereen toch los gaat bij TBY is omdat hij teveel koffie/red bull of andere zooi drinkt, waardoor hij iedere week zo ongeveer wel weer een nieuwe plaat uitbrengt. De mensen nemen zijn mixkunsten dan maar voor 'lief' omdat zijn setjes altijd vol met (nieuwe) knallers zitten.

Natuurlijk speelt je eigen stemming en voor- en nadelen ook wel mee, ik denk dat als je iemand blind livesetjes voor zou leggen zonder een naam, dan zou je ander commentaar krijgen als dat je de naam erbij zou vermelden

Maar ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel van de mixcompetitie dan, benieuwd bij welke set we bij jou dat 'ultieme feestgevoel' kunnen raken
Partyagenda;
Outdated....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')