Ben ik de enige die hier zo over denkt?
[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 24-03-2002 21:09]
quote:Nee
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:[...]
Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:Je moet ook niet scheren (behalve als je het helemaal kaal wilt hebben) maar gewoon knippen. Dan heb je nergens last van.
Op zondag 24 maart 2002 21:09 schreef stinkie het volgende:
Heb het een keer gedaan, nooooooit meer, klote(!) jeuk en je krijgt er gigantische zweet en plak ballen van
quote:ik wilde niet, ik moest
Je moet ook niet scheren (behalve als je het helemaal kaal wilt hebben) maar gewoon knippen. Dan heb je nergens last van
quote:Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Heb het een keer gedaan, nooooooit meer, klote(!) jeuk en je krijgt er gigantische zweet en plak ballen van
quote:Het hoeft niet kaal geschoren te worden: maar kortwieken.
quote:
Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef Herald het volgende:
ik was al bang dat de Fok!kertjes ziek waren, want een maand zonder schaamhaartopique kan natuurlijk niet.
quote:NIet alleen de eerste keer en elke dag die tampeloerus onder de kraan houd 'm ook lekker schoon zonder de hele dag aan me benen plakkende ballen te hebben (draag alleen boxers)
Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Prof scheert zich gewoon dus, niks aan de hand, lekker fris en schoon
quote:Jij hebt het goed begrepen. Het oogt veel beter en is ook stimulerend.
Op zondag 24 maart 2002 21:14 schreef Profesor het volgende:[..]
Ja daaaag de eerste keer jeuken natuurlijk, maar daarna nooit meer last!
Prof scheert zich gewoon dus, niks aan de hand, lekker fris en schoon
quote:Precies, als het eens een keer niet goed is bijgehouden krijgen we het gezeik hoor.
Op zondag 24 maart 2002 21:20 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind ook dat er iets aan gedaan moet worden. Bah wat vies zo'n oerwoud daar beneden! Dat vinden mannen ook vies bij vrouwen (neem ik aan...) dus vrouwen mogen dat ook van mannen vinden.
m'n ex was er mee begonnen en mij beviel het heel goed, toen ben ik zelf ook maar begonnen... heb er tot nu toe alleen maar positieve reacties op gehad! en wat dat jeuken / bultjes / etc etc... is alleen maar de eerste paar keer!
ik zou dus echt ook geen vrouw meer willen met een bos haar he, natuurlijk is dat op het eerste gezicht, maar t zou wel een flink minpunt zijn.. gewoon helemaal kaal!
quote:Dat is wel een pluspunt ja...zeker
Op zondag 24 maart 2002 21:27 schreef Koentje het volgende:
bij mij gaat er 2 x per week het mes overheen...... Doe het nu 2 jaar.... Dus heb mezelf nu zo'n 204 keer geschoren
0-)
quote:Ik begon jouw standaard belerende opmerkingen ook al te missen
ik was al bang dat de Fok!kertjes ziek waren, want een maand zonder schaamhaartopique kan natuurlijk niet.
quote:hmm... thx babe!
Op zondag 24 maart 2002 21:36 schreef ThePunani het volgende:[..]
Dat is wel een pluspunt ja...zeker
0-)
Natuurlijk hoeven mannen (net als vrouwen) niks, maar ik kan je verzekeren dat het zowel voor jezelf als je partner een stukkie prettiger is!
quote:Natuurlijk..mag best wel verzorgd zijn ...hoeft niet zo'n grote bever aan te hangen in ieder geval....:P
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:
Het gaat altijd over het schaamhaar van de vrouw: streepje, driekoekje, kaal. Maar een man mag het ook wel eens bijpunten.
Hele bossen onderaan het monster is NOT DONE!Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:Dat hebt jij goed gezien...
Op zondag 24 maart 2002 21:46 schreef Koentje het volgende:[..]
hmm... thx babe!
ik vind het zelf ook gewoon veel mooier staan bij mezelf... bovendien lijkt ie nog wat groter (omdat je de "aanplant" nu ook goed ziet).
trouwens, ik kan me niet voorstellen dat het bij mij mooi zou staan. Ik ben nogal behaard over mijn hele lichaam, dus zo'n kale plek ertussen ziet niet uit.
op zijn tijd lekker bijknippen is natuurlijk wel iets wat hier gedaan wordt
quote:ALL TRUE!!
Op zondag 24 maart 2002 21:49 schreef DrLove het volgende:
Ik zet ook regelmatig het mes in mijn weelderige haardos, in ieder geval de balzaque.Voelt een stuk frisser aan en jeukt na een paar keer écht niet meer... De rest knip ik een beetje bij.
Natuurlijk hoeven mannen (net als vrouwen) niks, maar ik kan je verzekeren dat het zowel voor jezelf als je partner een stukkie prettiger is!
quote:ja, klopt ook best wel ja... m'n ex heeft me best wel bewust gemaakt van m'n lichaam en dat dat helemala niet zo lelijk is als ik zelf dacht.. op dit moment _weet_ ik gewoon dat ik er goed uit zie... en dat wil ik gewoon wel zo houden.
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef ThePunani het volgende:[..]
Dat hebt jij goed gezien...
Je bent er erg mee bezig merk ik...is niet verkeerd
Ik waardeer het in een vrouw, dus waarom zouden vrouwen dat niet bij mij waarderen?
quote:Ja ja, een eindje er vanaf,...en al die haren dan in je mond omdat de vent vindt dat het zo diep mogelijk moet gebeuren?
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef gooddaddy_b het volgende:
Wij moeten eerst een oerwoud opzij duwen voor we erbij kunnen, de vrouw begint een eindje van oerwoud af.
quote:En weer heb je gelijk....
Op zondag 24 maart 2002 22:08 schreef Koentje het volgende:[..]
ja, klopt ook best wel ja... m'n ex heeft me best wel bewust gemaakt van m'n lichaam en dat dat helemala niet zo lelijk is als ik zelf dacht.. op dit moment _weet_ ik gewoon dat ik er goed uit zie... en dat wil ik gewoon wel zo houden.
Ik waardeer het in een vrouw, dus waarom zouden vrouwen dat niet bij mij waarderen?
helemaal gelijk! ik denk aan mezelf hoe het was toen m'n ex zichzelf nog niet schoor.... altijd die haartjes tussen je tanden als je aan het likken bent..... wat was het toch heerlijk toen het weg was....
Ik hoop ook echt weer ooit een vriendin te krijgen die van oraal houdt! (geven en nemen)
quote:[offtopic]
Op zondag 24 maart 2002 22:13 schreef ThePunani het volgende:[..]
En weer heb je gelijk....
3 keer = scheepsrecht
quote:Dat was nr 4 ja..........en nu?
Op zondag 24 maart 2002 22:14 schreef Koentje het volgende:[..]
[offtopic]
nu 4 keer?
[/offtopic]
niet dat ik eerst er echt een hele bos had staan, maar omdat er gewoon nix meer tussen zit wat een beetje een "laagje" is kun jehet allemaal beter voelen!
(5?)
quote:5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 24 maart 2002 22:26 schreef Koentje het volgende:
verder vindik ook dat het gewoon veel meer gevoel geeft....niet dat ik eerst er echt een hele bos had staan, maar omdat er gewoon nix meer tussen zit wat een beetje een "laagje" is kun jehet allemaal beter voelen!
(5?)
quote:mooi, dan heb ik nix gemist...
quote:en jij? wat doe jij er zelf eigenlijk mee? we weten het nu wel van de mannen, maar wat doe je zelf?
Op zondag 24 maart 2002 22:34 schreef ThePunani het volgende:[..]
5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik behoud een streepje.
Op zondag 24 maart 2002 22:37 schreef Koentje het volgende:[..]
en jij? wat doe jij er zelf eigenlijk mee? we weten het nu wel van de mannen, maar wat doe je zelf?
kweetutzelfnie... m'n ex had eerst een flos en daarna gewoon kaal.. streepje nog nooit gehad, op zich wel sexy, maar heb helaas geen verlijkingsmateriaal...
hoe zie jij het het liefst bij eenman? (ballen alleen of helemaal er rond omheen)
quote:alles....en dan hoeft het niet perse kaal te zijn...maar kort gewiekt is een must.
Op zondag 24 maart 2002 22:46 schreef Koentje het volgende:
gaaf!die zat!kweetutzelfnie... m'n ex had eerst een flos en daarna gewoon kaal.. streepje nog nooit gehad, op zich wel sexy, maar heb helaas geen verlijkingsmateriaal...
hoe zie jij het het liefst bij eenman? (ballen alleen of helemaal er rond omheen)
Het is overigens erg lekker als je vriendin dan minutenlang aan je zaque liquet!
quote:ik denk dat die ergens anders discusieren...
Op zondag 24 maart 2002 22:59 schreef Koentje het volgende:
yep, gaaf he!twee kale mensen met een duoloog!
waar is de rest van de fokkers?
beetje slowchat idee
quote:dat zal best....
Op zondag 24 maart 2002 23:01 schreef Taxfree het volgende:
Alleen de zaque kaal, de rest bijpunten en bovendien is het bij mij blond en dan zie je er weinig van.Het is overigens erg lekker als je vriendin dan minutenlang aan je zaque liquet!
quote:Goed plan
Op zondag 24 maart 2002 23:10 schreef ThePunani het volgende:
:0ben moe....ga slapen....hou alles lekker kort he mannen.
Trusten
ga nog ff wat leren voor m'n tentamen morgen.... daarna ook slapen. morgen weer scheerdag
quote:Ik hou het wel bij hoor.
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:
Het gaat altijd over het schaamhaar van de vrouw: streepje, driekoekje, kaal. Maar een man mag het ook wel eens bijpunten.
Hele bossen onderaan het monster is NOT DONE!Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:ist nie gOt the message? en ik neem aan dat jij jezelf dus niet scheert?
Op zondag 24 maart 2002 23:31 schreef BenMobiel het volgende:
Get the message...
Maar scheren wel.. bedoel.. wat is nou lekkerder.. met of zonder.. nou geef mij maar zonder..
maar goed.. das mijn idee..
let wel: ben 300% heterootje
quote:Ja nou weten we het wel...
Op maandag 25 maart 2002 12:41 schreef Koentje het volgende:
Vroeger zat scheren nog heel erg in de homo-scene (een vriend van mij is een ONGELOFELIJKE homo), maar op dit moment beginthet meer en meer ook tot de hetero scene te horen... vind het ook gewoon hygienisch (en LEKKER bij een vrouw -> dus ook bij een man)let wel: ben 300% heterootje
quote:reageer dan NIET!
Op maandag 25 maart 2002 12:51 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ja nou weten we het wel...
quote:maarrreh, jij bent dus homo
Op maandag 25 maart 2002 12:55 schreef Koentje het volgende:[..]
reageer dan NIET!
Maar ik doe het wel, als je dat eenmaal gewend bent dan wil je dus niet anders. Kwestie van bijhouden, dan heb je dus ook (bijna) geen jeuk.
As simple as that.
quote:Ja Koentje (300% hetero), het moet inderdaad "got" zijn. Wat dat scheren betreft: er zijn tijden geweest dat ik het beter bijhield. Ik weet dat dat kortgewiekte netter staat...;)
Op zondag 24 maart 2002 23:39 schreef Koentje het volgende:[..]
ist nie gOt the message? en ik neem aan dat jij jezelf dus niet scheert?
quote:Jij mag alles....
Op maandag 25 maart 2002 19:35 schreef BenMobiel het volgende:[..]
Ja Koentje (300% hetero), het moet inderdaad "got" zijn. Wat dat scheren betreft: er zijn tijden geweest dat ik het beter bijhield. Ik weet dat dat kortgewiekte netter staat...;)
(nee ik weet van niks )
conclusie: Lekker bijhouden of helemaal kaal
Maar goed,de man moet het tuurlijk altijd nog lekker zelf weten hoor...
En zo ja, hoe reageren je teamgenoten?
quote:Nee. Een (soms twee) keer per week het mes erover; lekker fris en hygiënisch.
Op zondag 24 maart 2002 21:05 schreef ThePunani het volgende:Ben ik de enige die hier zo over denkt?
quote:Is het dan belangrijk wat die ervan vinden???
Op dinsdag 26 maart 2002 16:51 schreef Capetown het volgende:
Zitten jullie geschorenen op een teamsport?En zo ja, hoe reageren je teamgenoten?
echt benieuwd...
quote:*mee gemaakt heeft*
Op dinsdag 26 maart 2002 20:02 schreef Koentje het volgende:
Weet je dat ik mezelf toch afvraag wat de reacties zijn als ik voor de eerste keer in een sauna kom? ik heb het wel een paar keer met m'n ex gedaan, maar dat was prive....echt benieuwd...
Heb zelf nogal een minderwaardigheidscomplex wat dat ding betreft...
Ik liep daar, samen met twee vrienden, niets aan de hand, gewoon lekker relaxen enzow, en toen liepen we dus naar buiten, komt er een man binnen, heb z'n gezicht niet gezien, weet niet hoe hij eruit zag want keek om iedereen heen omdat ik me niet helemaal op m'n gemak voelde als we liepen, kijkt zo naar beneden en zegt "Zooooo...." en loopt door. En daar baalde ik dus echt wel van. Was al grote stap, en ik vind, vooral in een sauna e.d. moet je elkaar in je waarde laten, en dat deed ie dus niet. Maar zal ws een van de weinigen zijn geweest.
zijn 2 dingen waar ik wat dat betreft wel "bang" voor ben:
* hierboven beschrevene
* dat ie "groeit"
quote:Mwah, ik kan het nog steeds niet waarderen. Laat ie gaan oordelen over zichzelf...
Op dinsdag 26 maart 2002 21:36 schreef Koentje het volgende:
Dit is dus echt HEEL ergwel grappig achteraf, maar niet op het moment zelf..
zijn 2 dingen waar ik wat dat betreft wel "bang" voor ben:
* hierboven beschrevene
* dat ie "groeit"
Groeien deed ie niet... Terwijl er ook dames rondliepen, maar had er geen last van. Mja, in het bubbelbad Veel bubbels. en hoe ik ook zat op een of andere manier werd dat ding bebubbeld.
maja, viel ook wel weer mee.
quote:Nee maar ik ben gewoon benieuwd.
Op dinsdag 26 maart 2002 19:59 schreef fender05 het volgende:[..]
Is het dan belangrijk wat die ervan vinden???
Wat kan je daar nou het beste voor nemen, gewoon kruidvat huismerk ofzo?
quote:Dit zou mijn vriendin dus gezegd kunnen hebben!
Op woensdag 27 maart 2002 21:29 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik, als dame, prefereer kaal. Erg geil is het ook om samen te scheren. Meestal doe ik het zelf, maar samen met mijn vriend kun je er een leuk voorspel van maken. Daarnaast is kaal veel lekkerder bij het pijpen
En die jeuk viel reuze mee, waarschijnlijk omdat ik het niet helemaal kaal heb gedaan. (M'n onderbuik wel kaal, tot paar cm boven m'n willie)
[edit] kaal staat volgens mij ook niet aangezien ik nogal behaarde benen heb [/edit]
Dat vraag ik me af
(heb namelijk ook zo'n vaag soort streepje van mijn navel naar mijn beneden)
quote:ik denk dat dat afhankelijk is van wat je allemaal kortwiekt/scheert. Als je puur je ballen en de omliggende delen scheert vindt ik het reuze meevallen.
Op donderdag 28 maart 2002 15:19 schreef r0b1n het volgende:
Ja.. staat het niet raar dat als je en borsthaar hebt en veel haar op je benen dat je dan opeens weinig c.q. nix hebt bij je edele delen?Dat vraag ik me af
(heb namelijk ook zo'n vaag soort streepje van mijn navel naar mijn beneden)
Het is wat anders als je zoveel gebieden scheert dat er een duidelijke scheidingslijn zichtbaar is dat lijkt me idd ook niet mooi staan. (van heel veel haar naar helemaal niets - zonneslipje idee zeg maar)
het staat niet raar, echt niet. m'n schaamhaar is heel erg gekortwiekt, m'n ballen net niet kaal, maar tussen m'n ballen en m'n benen in staat weer wat meer om die overgang ook weer mooi vloeiend te maken.
gewoon zorgen dat die overgangen mooi zijn, dan ziet het er echt een stuk beter uit als zo'n bos wilde haren!
[edit]ik wil voorlopig niet anders... al is het alleen maar voor mezelf hoe ik mezelf zie![/edit]
Kben geen wijf!
quote:ik toch ook niet
Op donderdag 28 maart 2002 16:08 schreef niels1975a het volgende:
Schaamhaar bijknippen: NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!Kben geen wijf!
deze reactie slaat dus nergens op
quote:nee, schaamhaar dat langer is dan je stijve zodat ze hem niet kan vinden is lekker
quote:ik zie zijn meisje al zoeken
Op donderdag 28 maart 2002 17:29 schreef youriw het volgende:[..]
nee, schaamhaar dat langer is dan je stijve zodat ze hem niet kan vinden is lekker
quote:Stoere jongen.. En nog nooit commentaar gehad (direct of indirect)?
wel geleidelijk laten overgaan onder je navel, niet zo'n duidelijk hier-ben-ik-begonnen-met-scheren-rand, uiteraard.
Enne, anders gaat het zo jeuken
quote:hehehe
Op donderdag 04 april 2002 23:29 schreef Mister_string het volgende:
Ik scheer sinds een paar maanden alle schaamhaar, lekker gevoel is dat, vooral als het net geschoren is, zo lekker glad.
maar idd. dikke bos haar is not done. in iedergeval kortwieken. Ik heb hem zelf kaal, met erboven kortgewiekt haar. Alles kaal anders geen gezicht icm met borst- en beenhaar.
quote:Ik wil het nog nie eens weten jongen....
Op donderdag 28 maart 2002 15:53 schreef pirke het volgende:
mijn borthaar loopt zeg maar in een driehoek naar beneden... een paar cm boven m'n navel begon het weer in te dikken. vanaf dat punt heb ik het weggehaald tot een paar cm boven m'n willie. m'n borsthaar loopt nu geleidelijk af en m'n schaamhaar begint geleidelijk (gewoon over de volle breedte dat wel, maar gewoon heel weinig)het staat niet raar, echt niet. m'n schaamhaar is heel erg gekortwiekt, m'n ballen net niet kaal, maar tussen m'n ballen en m'n benen in staat weer wat meer om die overgang ook weer mooi vloeiend te maken.
gewoon zorgen dat die overgangen mooi zijn, dan ziet het er echt een stuk beter uit als zo'n bos wilde haren!
[edit]ik wil voorlopig niet anders... al is het alleen maar voor mezelf hoe ik mezelf zie![/edit]
ontopic: Ja ik doe het ook.
Ach jah, wat weet ik?
quote:hmmm, misschien wel maar dan nog...
Op donderdag 11 april 2002 17:22 schreef Tessa1987 het volgende:
Tjah.. Ik zelf heb 'n streepje, maar ik ken geen jongens die zich geschoren hebben, hoe weet ik nou of ik dat prettig vind?
Ik geloof dat het over het algemeen zo is, dat mannen veel eisen stellen aan kleine onderlene van het uiterlijk van hun vriendin.. Bijvoorbeeld: geschoren benen, streepje, mooi ondergoed, etc..
Vrouwen gaan denk ik over het algemeen (dus onder voorbehoud!) meer in op het lichaam in grote vormen, als zij gek zijn op het innerlijk maken die details niet zo veel meer uit..Ach jah, wat weet ik?
ik vind het niet echt lekker staan, zo'n ..euh... zeg maar wilde ongeknipte bos haar. Het mag wel, maar ik vind het voor mezelf wel wat fijner zo....
quote:irritant tijdens het zeiken lijkt me.... moet je goed mikken!
Op donderdag 11 april 2002 17:25 schreef Bef_Koning het volgende:
Ik heb vandaag bij het kortwieken een snee gemaakt in m'n penis.. not sooo goood
quote:Wat een onzin! Heb jij ook zo'n Taliban-baard dan?
Op zondag 07 april 2002 14:10 schreef Revian het volgende:
Zelf scheer ik het niet, zit er niet voor niks. Natuur heeft er vast een reden voor.
En Pirke, ik heb hetzelfde gedaan als jij (al wel eerder trouwens) en heb er geen moment spijt van gehad. Mijn vriendin kon/kan er niet meer vanaf blijven, dus het werkt wel degelijk.
groetjes!
quote:ik ben geen bioloog, maar ik dacht dat mensen haar hadden om het zweet af te voeren? (of was het juist vasthouden?)
Op vrijdag 12 april 2002 15:43 schreef Mandark het volgende:
Kan een bioloog mij de functie van schaamhaar geven? Als het is om de warmte vast te houden dan hoef het voor mij niet zo nodig...
onder je oksels zweet je, je voorhoofd (wenkbrauwen) etc
quote:Mee eens!!! Alleen mijn vriend vind het wat minder om te scheren....
Op vrijdag 12 april 2002 13:41 schreef _Bunny_ het volgende:
Mijn vriend vind het heerlijk om het kaal te hebben, het moet even wennen ja, maar daarna is het echt beter! Het pijpt trouwens ook veel beter!groetjes!
quote:Omdat het letterlijk zowel als figuurlijk een klote werk is. Tenminste, dat is mijn argument. Als een meid het per se wil doe ik het zo hoor.
Op vrijdag 12 april 2002 20:21 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Mee eens!!! Alleen mijn vriend vind het wat minder om te scheren....
quote:Viel me gewoon ineens op
Op zaterdag 04 mei 2002 10:15 schreef Multigirl het volgende:
Hehehehe(mag toch wel lachen he? lieverdje?)
quote:tja...tis toch gewoon ff aanwennen ofnie
Op zondag 21 april 2002 18:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Omdat het letterlijk zowel als figuurlijk een klote werk is. Tenminste, dat is mijn argument. Als een meid het per se wil doe ik het zo hoor.
Niet alles helemaal glad, dat zou stom staan aangezien het grootste gedeelte van de rest van mijn lichaam ook behaard is.. Ik probeer het netjes over te laten lopen, van heel kort naar kaal.. En ik vind het frisser, fijner en mooier..
het enige nadeel is dat het zo gaat jeuken als er weer van die stoppeltjes komen,
loop je op kantoor de hele dag aan je ballen te krabben..
quote:
Op zondag 24 maart 2002 21:25 schreef ThePunani het volgende:[..]
Precies, als het eens een keer niet goed is bijgehouden krijgen we het gezeik hoor.
grtz werty
quote:gewoon goed scrubben....
Op maandag 06 mei 2002 14:13 schreef extreme het volgende:
elkaar scheren is erg geil,het enige nadeel is dat het zo gaat jeuken als er weer van die stoppeltjes komen,
loop je op kantoor de hele dag aan je ballen te krabben..
Ik scheer ja. Rest van het schaamhaar houd ik op +/- 1,5 cm.
Ik epileer wat losgroeiende borstharen zodat dat er ook wat meer fatsoenlijk uitziet.
Het is even wennen, maar de jeuk heb je na een paar keer scheren niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 11-05-2002 03:15]
Probleem is alleen dat ik nooit zin heb om het te snoeien als het eenmaal weer op lengte is. Dus eigenlijk zou ik het beter wat regelmatiger kunnen scheren, maar ja, daar ben ik dan weer te lui voor
Kriebelt wel zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Bennybravo op 17-05-2002 15:00]
quote:Dan liever een woestijnpaal.....
Op vrijdag 17 mei 2002 15:00 schreef oscar81 het volgende:
Smoel houwe Ben, ouwe struiklul
quote:Kan je het dan niet beter kortwieken?? Ziet er volgen mij niet uit als je geschoren ben, en eromheen groeid overal haar.
Op zondag 24 maart 2002 21:51 schreef Koentje het volgende:
ik scheer ook ongeveer een scheermesbreedte erboven.... dus eigenlijk dat ie helemaal in het kale gebeuren staat
Ik zie het niet zitten om m'n benen, buik, rug, borst te gaan scheren. Staat ook niet, heb donker haar, en zou dan opeens errg kaal zijn.
Kortwieken (milimeteren) ben ik zeer zeker een voorstander van.
quote:Kortwieken, nog zoiets
Op vrijdag 17 mei 2002 15:56 schreef cowgod het volgende:[..]
Kan je het dan niet beter kortwieken?? Ziet er volgen mij niet uit als je geschoren ben, en eromheen groeid overal haar.
Ik zie het niet zitten om m'n benen, buik, rug, borst te gaan scheren. Staat ook niet, heb donker haar, en zou dan opeens errg kaal zijn.
Kortwieken (milimeteren) ben ik zeer zeker een voorstander van.
je gaat toch niet met je neus ineen bos haar hangen.
quote:Inderdaad. Slowchatten kun je elders doen.
Op vrijdag 17 mei 2002 16:55 schreef Bennybravo het volgende:
hahahahah ok ok...
laten we nu maar ophouden
Ik scheer mezelf omdat ik dat prettig vind, maar ook omdat dat voor een man prettiger is. Het "mooiste" vind ik het als een man zijn scrotum ("ballen" dus ) helemaal kaal scheert en de rest gewoon kortwiekt. Helemaal kaal ben ik (bij een man) niet zo'n fan van
zegmaar: maar dan op z'n kop
quote:hmmm vreemde pik heb je
Op woensdag 22 mei 2002 04:27 schreef noki_JA het volgende:
Ik deed het omdat mijn ex het ook deed, uit solidariteit zeg maar. Ik vind het gewoon hiegiënisch. Het wordt niet helemaal een BoneheadGewoon wat kort haar bovenop en een kale zak.
zegmaar:
maar dan op z'n kop
quote:Idd, het ziet er nou gewoon wat beter uit dan een geheel oerwoud. Mannen houden toch ook niet van vrouwen met veel haar?
Op woensdag 22 mei 2002 13:25 schreef PyroX het volgende:
Ik knip het altijd gewoon kortof naja centimeter lang ofzo, en ik moet zeggen dat de meeste dames het wel op prijs stellen.
quote:heh heh
Op woensdag 22 mei 2002 11:34 schreef EelCapone het volgende:[..]
hmmm vreemde pik heb je
als je het mij vraag is het een kinderlijk gezicht als een jongen al z'n schaamhaar eraf scheert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |