en phluphy, leuke foto! maar ik had inderdaad ook wel eens een foto van je gezien, als collectante als ik 't me goed herinner. stukken minder blond inderdaad! is het de invloed van de duitse zon?
en k_i_m, hihi erg grappige reportage van jou & Lilah. )
Ja hoi. Ik ben gisteren naar de kapper geweest en het is KORT. En dat terwijl iknog expliciet zei dat ik het níet kort wilde. Zegt mijn lief: "Tja, dan ben je niet duidelijk genoeg geweest!" Pff, stomme kapster.
Ah, tnx Kim. Nou, het was inmiddels toch al wel op mijn schouders, in lagen. Vorige week zei ik nog dat ik het weer echt wilde laten groeien, maar ik had er ook weer zó genoeg van. Dus het was ook wel (weer eens) een beetje impulsief.
Ik vind het erg leuk moonah, maar ik weet uit ervaring hoe ellendig je je kan voelen als je haar niet zit zoals je bent Het is iig niet opgeschoren kort, dus dit groeit snel weer lang
Nou, tnx voor jullie lieve reacties. Het is precies zoals jij zegt Belana, het klopt gewoon niet bij me. En ik ben normaal helemaal niet onzeker, maar nu wel, omdat het idd niet 'ik' is.
En Webkim, ik bén nu toch ook een slachtoffer? Van die kapster.
Thanks voor de felies! Vamp jij ook gefeliciteerd. 11 da's oud!!! Brent ligt effe een schoonheidsslaapje te doen De eerste lichting is weg, de 2e verwacht ik tussen 2 en half 3.