Nopequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het ergens in Crooswijk?
Nee, niet in de buurt ook. Het is ten westen van de lijn Coolsingel-Erasmusbrug.quote:Op maandag 2 november 2009 13:58 schreef Purdey het volgende:
Is het de Kralingseweg of s'Gravenweg ?
Kloptquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is de Kievitslaan, bij die leuke rozentuin
Plaats jij maar een nieuwe P_Gquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
WSS, kom eens met een nieuwe!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
West kruiskade, wat langer geleden?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
West kruiskade, wat langer geleden?
Ken dat buurtje evengoed wel. Maat van me had een huisje in die straat. Staan allemaal op de nominatie voor sloop. Op de hoek zit een kroeg en je loopt vanuit de Boomgaardhof zo te tegen de Mc Donalds aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die zwarte strepen zijn overigens van een bestelbusje dat vorig jaar met de sneeuw van mening was dat je nog prima van een opgevroren helling de garage in kan rijden. Werd een soort slee van anderhalve ton zwaar.
kruising Boezemstraat/Boezemsingelquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:38 schreef Stokstaart het volgende:
Moet wel een beetje te doen blijven he.
Kan ook een foto maken van een plantsoentje achter de Varnasingel maar zullen nauwelijks mensen zijn die dat herkennen. Tenzij ze er toevallig zelf wonen of zo.
[ afbeelding ]
Dan verwar je het waarschijnlijk met een andere straatquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken dat buurtje evengoed wel. Maat van me had een huisje in die straat. Staan allemaal op de nominatie voor sloop. Op de hoek zit een kroeg en je loopt vanuit de Boomgaardhof zo te tegen de Mc Donalds aan.
Anywayz boeiend..
Nieuwe plaat:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Stokstaart het volgende:
Offtopic gedoe@ LeeHarveyOswaldDaar is nu een of ander nieuwbouw-iets, wat "zweeft" tussen de huizen en de kantoorpanden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
http://maps.google.nl/map(...)=12,157.86,,0,-16.27quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
Lastige....
Mathenesserdijk?
Zullen we ze trouwens een beetje actueel houden? Aangezien FOK! immers een jongerenforum is.
Ja dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Asgard het volgende:
Njah, er staat zeven molens in Rotterdam dus echt lastig is het niet :p
Zijstraat van de Meent is het inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef elkravo het volgende:
Ik denk de Meent... en anders in de buurt...
Ah... de Pannekoekstraat ... ik vind die schuine daken van die flats zo kenmerkend...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijstraat van de Meent is het inderdaad
Maar welke?
Mathenesseplein klopt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Asgard het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,157.3,,0,0.91
Daar ben ik geboren (op 123A)quote:
Genomen vanaf, maar het is de Aelbrechtskade... ;-)quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mathenesseplein klopt!
Nieuwe plaat
Oudehoofdplein.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef elkravo het volgende:
Ik lees geen regels mbt tot tijd wanneer iemand een nieuw plaatje mogen posten... maar goed... ik plaats maar wat:
[ afbeelding ]
Gezocht de exacte straatnaam... van deze straat![]()
Ja maar als jij nu 3 weken op vakantie gaat... ;-) ligt het topic stil... dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oudehoofdplein.
Je mag trouwens eigenlijk pas een nieuwe plaat posten als je de straat geraden hebt.
Als het langer dan 12 uur duurt mag je een andere posten? Tenminste dat doen ze in alle andere stedentopics.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ja maar als jij nu 3 weken op vakantie gaat... ;-) ligt het topic stil... dat bedoelde ik eigenlijk.
Maar tweede kans... go ahead!
Ja, daarom had ik ook de Aelbrechtsekade in beeld gelaten. Gezocht op mathenesserplein (vanwege Meram).quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef elkravo het volgende:
[..]
Genomen vanaf, maar het is de Aelbrechtskade... ;-)
Hij was goed ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het langer dan 12 uur duurt mag je een andere posten? Tenminste dat doen ze in alle andere stedentopics.
Was die goed trouwens?? Anders is het het Haringvliet.
quote:
Witte dorp ofso toch ???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef elkravo het volgende:
Deze moet goed te doen zijn...
Er is nog steeds een straat die in de richting van deze flats kijkt...
[ afbeelding ]
kom maar met een leuke nieuwe foto dan ;-)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Prince-Naseem het volgende:
[..]
Bomstraat of baardestraat jajaaa.. wat ben ik slim :$
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zwartjanstraat/Noordmolenstraat
GOED!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En volgens mij is dit zebrapad zelfs de grens tussen die twee.
Huhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef elkravo het volgende:
[..]
[..]
GOED!![]()
Volgende foto... geen straat maar een plein:
[ afbeelding ]
Excuses... je hebt gelijk... maar goed heb wel een beetje moeite met het langzame tempo in dit topic... en dacht het is meer dan 12 uur geleden nadat geraden was...quote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh
Wie de foto raadt mag een nieuwe foto posten.
Dus jij bent nu helemaal niet aan de beurt.
LeeHarveyOswald mag een nieuwe posten (als die wil.)
Er was nog geen bevestiging dat het geraden was, voor het zelfde geld was het een soortgelijke 2 richtingstraat die overgaat in een eenrichtingstraat thv. een opticienquote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef elkravo het volgende:
[..]
Excuses... je hebt gelijk... maar goed heb wel een beetje moeite met het langzame tempo in dit topic... en dacht het is meer dan 12 uur geleden nadat geraden was...![]()
Overigens, mijn laatste foto is niet het Esmeijerplein...
de straat tegenover je huisquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er was nog geen bevestiging dat het geraden was, voor het zelfde geld was het een soortgelijke 2 richtingstraat die overgaat in een eenrichtingstraat thv. een opticien![]()
Een nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de straat tegenover je huisgeen idee hoe ie heet
geen zin om op te zoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Als er over een uur nog niets gepost is reken ik 'm goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |