Hier is 'tiequote:Op zondag 2 november 2008 06:24 schreef Superfast het volgende:
In navolging op Raad de straat, Amsterdam, Groningen en Nijmegen, en Cornjum nu Rotterdam
Plaats een plaatje van een straat in Rotterdam.
Degene die het goed raad, krijgt een punt. Vervolgens plaatst diegene weer een plaatje etc
Hier de eerste opgave:
Sorry trouwens Alexxxxx dat ik je idee gekaapt heb maar het idee sprak me wel aan
+ 1 en een nieuw plaatje a.u.b.quote:
Whehhequote:Op zondag 2 november 2008 06:24 schreef Superfast het volgende:
In navolging op Raad de straat, Amsterdam, Groningen en Nijmegen, en Cornjum nu Rotterdam
Plaats een plaatje van een straat in Rotterdam.
Degene die het goed raad, krijgt een punt. Vervolgens plaatst diegene weer een plaatje etc
Hier de eerste opgave:
[ afbeelding ]
Sorry trouwens Alexxxxx dat ik je idee gekaapt heb maar het idee sprak me wel aan
ik moet je bekennen dat het een poosje geleden was dat ik daar was hoorquote:Op maandag 3 november 2008 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehhe![]()
En gewoon ook Cornjum noemen in de OP
jah duh, nam aan dat niemand zo flauw zou zijn...quote:Op zondag 16 november 2008 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
... misschien had je iets minder voorspelbaar moeten zijn en ook de url uit de img tags halen zou helpen het iets moeilijker te maken
Dordtselaan dus
bewijs
Schiekade?quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
Nog maar een makkelijke dan...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |