quote:Bedankt, ik zal ff kijken, maar Temptation was 't nou juist niet
Op donderdag 04 april 2002 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maarreh, het is "Markos - Temptation" had ik je eigenlijk gelijk wel kunnen vertellenLauw nummer imo
quote:ik heb hem zelfs nog op cd
Op woensdag 03 april 2002 16:43 schreef Kwark het volgende:
Wie helpt me?Ergens eind jaren '80 begin '90 had Mary-Lou van Steenis een hitje. ZIj speelde toen in Spijkerhoek, en volgens mij kwam het nummer ook uit die serie.
Iemand enig idee?
schaam, maar dalijk toch weer ff snel in mijn stereo duwen
Audiogalaxy staat alvast klaar.
quote:DJ Air - Alone with Me?
Op donderdag 04 april 2002 23:51 schreef postinggirl het volgende:
Wie is toch degene die achter zo'n liedje zit dat ze de laatste tijd regelmatig bij BNN draaien? Ik mis om de een of andere reden altijd de aan/afkondiging, het is iets van 'I'm free'. Beetje (poppy) clubachtig liedje met veel (vrouwelijke) vocalen met pompende beat en blazertjes tussen de coupletten door. Echt een 'liedje' met coupletten, refrein, alles erop en eraan. Wie is die artiest/DJ toch?Audiogalaxy staat alvast klaar.
quote:Misschien heb ik een verkeerde remix te pakken, maar dat nummer van dj air blijkt beukende ferry corsten-achtige trance zonder vocalen te zijn en geen (gezongen) poppy club met blazertjes.....
Op vrijdag 05 april 2002 07:15 schreef Ludo het volgende:[..]
DJ Air - Alone with Me?
Ik zal nog eens wat meer satellietjes indrukken.
quote:in de versie die gebruikt is op de T.E. cd (2002 vol. 1) wordt wel gezongen.
Op vrijdag 05 april 2002 08:09 schreef postinggirl het volgende:[..]
Misschien heb ik een verkeerde remix te pakken, maar dat nummer van dj air blijkt beukende ferry corsten-achtige trance zonder vocalen te zijn en geen (gezongen) poppy club met blazertjes.....
Ik zal nog eens wat meer satellietjes indrukken.
quote:Maar het ìs dus geen trance.
Op vrijdag 05 april 2002 08:28 schreef Ludo het volgende:[..]
in de versie die gebruikt is op de T.E. cd (2002 vol. 1) wordt wel gezongen.
ik zapte net langs tmf toen ik de laatste 20 sec meepakte, maar gen afkondigign ofzo gezien ![]()
herkende alleen "het piepje"
quote:helaas, gemist, ik luister naar Jensen. Geef nog 's wat meer details
Op vrijdag 05 april 2002 08:38 schreef postinggirl het volgende:
En het nummer wat ik zoek lijkt op het nummer wat NU op radio 3 is (imagination-kooki).
quote:Dat is hem ook niet (maar ik weet het inmiddels wel, het is DJ Stuart. Ik heb zelf ook eventjes gezocht tussen alle bijna duizend nummers op Audiogalaxy met de titel 'I'm free' en vond hem godzijdank. Poging nummer zes van mij, na jouw suggesties, ging toch best snel.)
Op vrijdag 05 april 2002 08:49 schreef Ludo het volgende:
nou, poging 2: Voi ft. Dzenita - free
Maar toch bedankt.
nou, toch graag gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door giblet op 05-04-2002 11:01]
quote:Ik had het nummer al gevonden, dat had ik al doorgegeven. Het was now I'm free-DJ Stuart.
Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef giblet het volgende:[..]
K heb het nummer daar niet gehoord, maar ik ken er wel zo een: live element - be free
Is dat m???
quote:I know, k las TE snel over alles heen.... al geedit
Op vrijdag 05 april 2002 10:59 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik had het nummer al gevonden, dat had ik al doorgegeven. Het was now I'm free-DJ Stuart.
quote:Net te laat
Op vrijdag 05 april 2002 11:12 schreef pookiebear het volgende:
Hoe heet het trance liedje wat dadelijk op radio538 wordt gedraaid, wil iemand die nix te doen heeft even 538 aanzetten en meeluisteren naar het liedje en mij vertellen hoe het liedje heeft.
quote:Bedoeldje je Heaven??
Op vrijdag 05 april 2002 11:15 schreef pookiebear het volgende:
hij is nog niet geweest hoor
Hij moet dadelijk een keer komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |