quote:Zit wel iets Pearl-jammerigs in ja...maar kan ook niet op het nummer komen. Iemand anders?
Op maandag 01 april 2002 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik schijn het dus hier te moeten posten.WIE weet van welk Pearl Jam nummer "Silkstone - Ready" is overgenomen? Ik kan er niet meer opkomen, maar ik weet zeker dat Pearl Jam iets vergelijkbaars heeft gemaakt, maar ik kan het niet naluisteren, want mijn cdspeler is stuk
.
O ja eventueel een artiest naam zou ook wel leuk zijn.
Is het toevallig Children - Robert Miles?
zal wel niet...
Ik was laatst in een of andere discotheek en daar draaiden ze een gouwe ouwe tranceplaat. ![]()
Maaarrr, - je voelt 'm al aankomen -, hoe bekend ie ook in m'n oren klonk, ik weet niet meer hoe dat kreng heet!
Beschrijving:
Text: (vrouwelijk vocaal) "i need you" {pauze} "i want you"... meer text is er niet ![]()
En af en toe komt er zo'n ahhh in voor net zoals in Justin K - Northern Lights.
Als die aahhh is geweest dan barsten de harde synths los.
Het nummer schijnt op MMDE 1999 te hebben gestaan gehoord van een vriend die de titel/artist ook niet weet
Nou, 'k hoop dat iemand 'm weet want het is zo'n gaaf nummer!
quote:edit: oh ja, Luvstruck zou weleens veel beter kunnen.
Op woensdag 03 april 2002 12:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ok,Ik was laatst in een of andere discotheek en daar draaiden ze een gouwe ouwe tranceplaat.
Maaarrr, - je voelt 'm al aankomen -, hoe bekend ie ook in m'n oren klonk, ik weet niet meer hoe dat kreng heet!Beschrijving:
Text: (vrouwelijk vocaal) "i need you" {pauze} "i want you"... meer text is er nietEn af en toe komt er zo'n ahhh in voor net zoals in Justin K - Northern Lights.
Als die aahhh is geweest dan barsten de harde synths los.Het nummer schijnt op MMDE 1999 te hebben gestaan gehoord van een vriend die de titel/artist ook niet weet
Nou, 'k hoop dat iemand 'm weet want het is zo'n gaaf nummer!
[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 03-04-2002 12:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 03-04-2002 12:59]
quote:Misschien dat als je zoekt bij grokster of zo, dat er dan verschillende mixen voorbij komen ? Misschien zit ie daar dan wel bij ? Tis maar een suggestie...
Op woensdag 03 april 2002 12:53 schreef Passione het volgende:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker in kledingwinkels enzo Rui Da Silva - Touch Me, maar dan meer trance dan club. Best wel lekker en wat sneller.. iemand enig idee wie hem zo heeft gemixt?
quote:En het is 'm ook nog...
Op woensdag 03 april 2002 12:46 schreef moker het volgende:
southside spinners - luvstruck(cool nummer btw)
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Thankz! ![]()
* MarkzMan_X gaat uit z'n dak!!
quote:Nee, is hem helaas niet. Ik zoek dus het volgende:
Op maandag 01 april 2002 11:54 schreef Cybart het volgende:[..]
markos - temptation ?
tevens de nieuwe begintune van het programma. komt weg bij hetzelfde label als barthezz (vandaar de overeenkomende sound)
quote:Of weet iemand anders misschien de inhoud van "Door 't lint 6", kan 't nergens op internet vinden. Kan ik dan misschien ff tussen kijken
Is een redelijk nieuw nummer, wordt niet in gezongen (voor zover ik het weet). Op reclame zag ik laatst dat ie ook op "door 't lint 6" stond. Iemand een idee??
quote:Erm, die tekst komt gewoon uit een nummer van Brainpower (heb de cd ff niet bij de hand), gebruikt door Kicken voor een remix met Limp Bizkit. Hij staat in ieder geval op Door Merg En Brain.
Op maandag 01 april 2002 21:55 schreef StefanFM het volgende:[..]
van patrick kicken. Limp Bizkit vs. Brainpower.
Wie weet nog welke dit was?
quote:Niet gehoord. Omschrijf het eens...
Op woensdag 03 april 2002 15:20 schreef pookiebear het volgende:
Hoi, ik hoorde net een leidje op 538 (15.10) (trance liedje) Het was het liedje voor Do for love van tupac.Wie weet nog welke dit was?
quote:Virus of the mind
Op woensdag 03 april 2002 15:22 schreef T_R_I_P het volgende:
Hallo allemaal! Ik zoek de titel van het nummer van Heather Nova dat de laatste tijd op TMF en MTV te zien/horen is...ik mis elke keer net het begin of einde...
quote:Dank u hartelijk!
Op woensdag 03 april 2002 15:24 schreef postinggirl het volgende:[..]
Virus of the mind
quote:Zaten er vocalen in? Zo ja, wat zeiden ze dan?
Op woensdag 03 april 2002 15:36 schreef pookiebear het volgende:
niemand.......
Steeds een herhalend stukje zeg maar.
Laaalaaalaaalaaalaaalaalaalaa laaalaalalalalaa
sorry maar dit is moeilijk te omschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |