quote:Suerte
Op zondag 31 maart 2002 09:49 schreef Slayher het volgende:
Ik zoek de spaans talige versie van Whenever Where ever van Shakira weet iemand hoe die heet in het spaans ???
quote:Jij zult toch niet de "lala-song" bedoelen van Talk of the Town ?
Op zaterdag 30 maart 2002 16:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik zoek nog een nummer: het is een jongensstem, heel hoog die alleen lalalala zingt. Het wordt veel gebruikt als ondergrond tijdens radiogesprekken. Het is heel bekend en klinkt erg klassiek.La la, lalalalala zoiets
quote:Nou, Pizzicato Five dus...maar ik weet niet welk nummer. Mail ze eens, zou ik zeggen.
Op zondag 31 maart 2002 10:32 schreef Marble het volgende:
Echt niemand die weet welk nummer ze tegenwoordig bij Villa Achterwerk als eindtune gebruiken?
quote:beetje late reactie van mij maar thanks
Op zondag 31 maart 2002 10:29 schreef postinggirl het volgende:[..]
Suerte
quote:markos - temptation ?
Op maandag 01 april 2002 01:20 schreef inquestos het volgende:
Is een redelijk nieuw nummer, wordt niet in gezongen (voor zover ik het weet). Op reclame zag ik laatst dat ie ook op "door 't lint 6" stond. Iemand een idee??
tevens de nieuwe begintune van het programma. komt weg bij hetzelfde label als barthezz (vandaar de overeenkomende sound)
quote:nee is het ook niet (wel leuk om weer eens te horen) het is wel uit die tijd en qua instrumenten komt het ook wel overheen. verdomme het is echt moeilijk uit te leggen....................
Op zondag 31 maart 2002 01:02 schreef ranja het volgende:[..]
Harald Faltermeyer - Axel F misschien?
(vanwege tijd miami vice)
aniewaj bedankt!
code:Wat ga je doen?
Ik pak me board
Wat doe je dan?
Ik skate ze out
He yo waarom?
Die gasten doen stoer
Ze weten niets!
Ach lazer op
quote:van patrick kicken. Limp Bizkit vs. Brainpower.
Op maandag 01 april 2002 21:43 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik hoorde het laatst op de radio ofzo, zo ging het ofzo:code:Wat ga je doen?
Ik pak me board
Wat doe je dan?
Ik skate ze out
He yo waarom?
Die gasten doen stoer
Ze weten niets!
Ach lazer op
quote:Niet van Miami Vice zelf?
Op maandag 01 april 2002 11:58 schreef Petra-tje het volgende:[..]
nee is het ook niet (wel leuk om weer eens te horen) het is wel uit die tijd en qua instrumenten komt het ook wel overheen. verdomme het is echt moeilijk uit te leggen....................
aniewaj bedankt!
Kun je geen accoordenschema neerzetten?
tatatata is we vaag.
quote:Lucifer - House for sale
Op maandag 01 april 2002 22:30 schreef Mr.stardust het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer gezongen door een vrouw
waarschijnlijk getiteld 'heart for sale' of 'house for sale'. de tweede zin is iets met 'you can read it on the sign' Iemand een idee?
quote:
Op maandag 01 april 2002 22:34 schreef dwerg het volgende:[..]
Lucifer - House for sale
(Margriet Eshuijs en Hennie Huisman, dat geloof je toch niet?)
tnx
quote:Roger Sanchex - You can't change me
Op maandag 01 april 2002 22:10 schreef Vlek het volgende:
Laatst een clip gezien op mtv, ging over allemaal mensen die door een muisaanwijzer achterna gezeten werden en als ze daan "aangeklikt" werden verdwenen ze en kwamen dan ergens anders terecht.
WIE weet van welk Pearl Jam nummer "Silkstone - Ready" is overgenomen? Ik kan er niet meer opkomen, maar ik weet zeker dat Pearl Jam iets vergelijkbaars heeft gemaakt, maar ik kan het niet naluisteren, want mijn cdspeler is stuk
.
Is een nummer dat al eens op TMF is geweest. In de clip (geanimeerd) zie je 2 poppetjes in een Amerikaanse slee door een stad heen rijden. Op het laatst staan ze in een file of zo. Beetje rustig club nummer met volgens mij een Franse zangeres er door heen. Als ik me niet vergis komt de artiest ook uit Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |