quote:jaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!
Op maandag 25 maart 2002 19:10 schreef Zander het volgende:
White Town - Your Woman. Leuk nummer
het gaat meer zo (het refrein dan)
ta ta ta ta(kleine stilte) ta ta ta ta(kleine stilte) ta ta ta ta
met een keyboard en continue het zelfde stukje.
(duidelijker???)
quote:manau - la tribu du dana
Op maandag 25 maart 2002 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Franstalig zomernummertje van een paar jaar geleden. Refreintje ging van "Ne quitte pas danser, sur le musique de tropique" of zoiets....
meer franstalige zomerhitjes kennik nie
die 1e hou ik voor mogelijk
Zo'n liedje dat hij eigenlijk de hele tijd hetzelfde zingt, maar dan steeds sneller, sneller, sneller !!
voor iemand die ik ken
quote:"Ik zoek een nummer"-topic 8"
Op maandag 25 maart 2002 18:39 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, dat zoek je lekker zelf maar
Doel van dit topic is nummers te koppelen aan artiesten/titels, niet om mp3's te verspreiden
quote:Was dat niet 'Don't be cruel'?
Op maandag 25 maart 2002 21:35 schreef ActaniA het volgende:
elvis presleyZo'n liedje dat hij eigenlijk de hele tijd hetzelfde zingt, maar dan steeds sneller, sneller, sneller !!
voor iemand die ik ken
quote:dat was een winternummer.
Op maandag 25 maart 2002 21:17 schreef ActaniA het volgende:[..]
manau - la tribu du dana
....meer franstalige zomerhitjes kennik nie
Het nummer begint met één zo'n rockgitaar die steeds achter elkaar een simpel deuntje speelt. In het refrein hoor ineens meer gitaren en hoor je een zachte vrouwenstem iets zingen. Dat hele simpele 2-tonige deuntje hoor je eigenlijk door het hele nummer. Moeilijk te omschrijven, wel een bekend nummertje voor de rockfans onder ons.
quote:Heb dat andere deel niet gelezen...Wanneer komt het in de film? Op de helft, aan het begin etc.? Kan ik wel even opzoeken.
Op zondag 24 maart 2002 20:56 schreef Buidelbeestje het volgende:
Goed, dat ene nummer uit Shrek dus, zie deel 7.Is dat gebaseerd op 'Nocturne' van Secret Garden?
[patsmode aan]Ik heb hem op dvd, collector's edition 2 disc set[/patsmode uit]
quote:Bedoel je toevallig
Op woensdag 27 maart 2002 19:48 schreef Arjeninho het volgende:...
Het nummer begint met één zo'n rockgitaar die steeds achter elkaar een simpel deuntje speelt. In het refrein hoor ineens meer gitaren en hoor je een zachte vrouwenstem iets zingen. Dat hele simpele 2-tonige deuntje hoor je eigenlijk door het hele nummer. Moeilijk te omschrijven, wel een bekend nummertje voor de rockfans onder ons.
quote:ECHT WEL!
Op woensdag 27 maart 2002 19:57 schreef yellow_snow_ het volgende:[..]
Bedoel je toevallig
The Breeders - Cannonball
Bedankt man! Snelle reactie ook!
kent iemand die en weten jullie ook hoe het liedje of filmpje heet??
thx alvast
quote:ehmm heeft iemand dat melige filmpje soms ook?
Op woensdag 27 maart 2002 20:10 schreef Mr.Manson het volgende:
goed ik zoek een lastig nummer (of filmpje evt.)
bij MTV zie je tussendoor heel af en toe zo'n filmpje van een lelijke blauwe kat en een klotevogeltje dat steeds zijn blote reet laat zienkent iemand die en weten jullie ook hoe het liedje of filmpje heet??
thx alvast
quote:???
Op woensdag 27 maart 2002 20:44 schreef Meril het volgende:
Vorige pagina Liniaal.
[edit]
sorry niet goed gelezen
sorry!!!
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door LiNiaaL op 27-03-2002 21:52]
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 17:02 schreef Passione het volgende:
ik zoek een nummer wat ik 3 weken geleden hoorde, dus ik weet de tekst niet meer zo.
Er zong een meid iets van "I don't like you anymore, so why don't you keep out of mind?"
Zoiets... maar het nummer klonk bijna identiek aan Delerium - Silence en dan de Tiesto Mix.
Ik ga ervan uit dat het nummer wat ik zoek ook van Tiesto is, of door hem is gemixt.
Iemand?
quote:Ik ken dat nr volgens mij..ik weet alleen niet van wie het is of hoe het heet
Op woensdag 27 maart 2002 23:17 schreef Passione het volgende:[..]
Ik heb alle mogelijke sharingprogramma's afgezocht maar ze zijn of gefirewalled / offline
Wie oh Wie kan me helpen aan deze muziek of weet waar ik het kan halen , zou je eeuwig dankbaar zijn ?
Geprobeerd :
Grokster/Kazaa/Morpheus/Audiogalaxy/Edonkey/
quote:euhm..
Op woensdag 27 maart 2002 23:17 schreef Passione het volgende:[..]
Tiesto - innocente
Tiesto - suburbian train
Tiesto - Ayla
Tiesto - cygnus X
Tiesto - flight 643
Tiesto - Endless wave
Tiesto - Jan Johnston
Tiesto - sparkles
Tiesto - Dreaming
Tiesto - You take my breath away (deze is prachtig)
Dit zijn toch wel de bekende liedjes van Tiesto... ben er vast wel wat vergeten.. en anders weet ik het ook niet
quote:probeer winmx eens... die werkt op veel verschillende sharingprogramma's... je krijgt alleen op het zoekwoord madonna al 5000 resultaten.. misschien kan je jouw liedjes er ook mee vinden!
Op donderdag 28 maart 2002 09:47 schreef TheFluGuy het volgende:
Tony Bass - Zeg heb jij iets tegen mij ?
en
Alex - Laat me alleenIk heb alle mogelijke sharingprogramma's afgezocht maar ze zijn of gefirewalled / offline
Wie oh Wie kan me helpen aan deze muziek of weet waar ik het kan halen , zou je eeuwig dankbaar zijn ?Geprobeerd :
Grokster/Kazaa/Morpheus/Audiogalaxy/Edonkey/
quote:WinMX had ik dus ook geprobeerd
Op donderdag 28 maart 2002 10:18 schreef dolledingo het volgende:[..]
probeer winmx eens... die werkt op veel verschillende sharingprogramma's... je krijgt alleen op het zoekwoord madonna al 5000 resultaten.. misschien kan je jouw liedjes er ook mee vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |