quote:Op zondag 2 november 2008 @ 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik ben CL en ik ben verslaafd aan het singlezijn.
Leuk ook, met de feestdagen, voel je je nog niet kut genoeg met allemaal knusse romantische stelletjes om je heen.
quote:
Ik ben er ook verslaafd aanquote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik ben CL en ik ben verslaafd aan het singlezijn.
Leuk ook, met de feestdagen, voel je je nog niet kut genoeg met allemaal knusse romantische stelletjes om je heen.
quote:Op zondag 2 november 2008 02:49 schreef Feitosa het volgende:
Mijn nieuwe plasma tv helpt me door de kerstdagen heen.
uuh is dat een strikvraag? Familie, ja... Vrienden, uuh ook ja, maar die zijn nogal druk bezig met hun eigen kerstfeest met hun familie enzoquote:Op zondag 2 november 2008 12:54 schreef Chinless het volgende:
Waarom zou je TV je moeten vermaken ? je heb toch ook familie of vrienden ?
Daar zit ik teminste in mijn eenzame feestdagen.
Awww, kop op jongen!quote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef mrbox het volgende:
Hallo Singles
![]()
* mrbox is helaas ook nog single
Ook lekker, als dat via sms en mail gaatquote:Op zondag 2 november 2008 13:51 schreef Dwan het volgende:
Elke dag hoort toch een feestdag te zijn.
ik ben nog geen single maar ik kreeg gisteren een SMSje dat ik vandaag een mail zou krijgen. Ik wacht af maar weet al hoelaat het is.
Nee. Ik ben herstellende van mijn tweede verliefdheid in mijn leven. Blijkt het een onbetrouwbare vuige kampert te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Hebben de Singles nog leuke dates gehad of in de planning staan?
Hoop iets te kunnen afspreken met een meisje dat ik van de week op het uitzendburo tegenkwamquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Stomme, onbetrouwbare mannen ook allemaal.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 14:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Ik ben herstellende van mijn tweede verliefdheid in mijn leven. Blijkt het een onbetrouwbare vuige kampert te zijn.
Hahahaquote:
Laatste tijd beetje dateloos, vind het ook niet mega erg momenteel eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Niet allemaal. Alleen waar ik wél echt verliefd op word.quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme, onbetrouwbare mannen ook allemaal.voor je.
Dat gaat makkelijk bij jou zeg!quote:Op zondag 2 november 2008 @ 15:13 schreef Tegan het volgende:
OMG. Bij het zien van dit topic kreeg ik gewoon bijna een orgasme.
Tijdens de eerdere reeks was je toch wel wat aan het daten/scharrelen, of herinner ik me dat nou verkeerd?quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef Tegan het volgende:
OMG. Bij het zien van dit topic kreeg ik gewoon bijna een orgasme. Singles
.
Hoi, ik ben Tegan en ik ben single.
Ik was dan ook bijna vergeten hoe het voeldequote:
Dat was ook zo. Vanwaar de vraag, omdat ik mezelf voorstelde?quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tijdens de eerdere reeks was je toch wel wat aan het daten/scharrelen, of herinner ik me dat nou verkeerd?
Ik ook maar toen had ik een vriendin bij me. Dit jaar sta ik er alleen voor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
Single zijn tijdens de feestdagen wordt echt klote. Maarja, heb het vorig jaar ook overleefd.
Nou ja, wellicht was uit dat scharrelen/daten wel iets leuks voortgekomen, maar blijkbaar niet echt, anders had je hier niet gepost als singlequote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Vanwaar de vraag, omdat ik mezelf voorstelde?
Was het Scharrel of je oude leidinggevende?quote:Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was dan ook bijna vergeten hoe het voelde.
Anyway, om niet te slowchatten. Ik heb al gezondigd. Ik heb vandaag voor het eerst in een paar maanden met een niet nader te noemen persoon geneukt.
Volgens mij was ik dat wel. Ik postte er wel regelmatig verhalen ja.quote:Op zondag 2 november 2008 15:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht was uit dat scharrelen/daten wel iets leuks voortgekomen, maar blijkbaar niet echt, anders had je hier niet gepost als singleEn even een bevestiging of jij dat was met wat daten, dacht namelijk me te herinneren dat op het einde van de vorige reeks je regelmatig wat te melden had.
Misschien zit ik er wel compleet naast, dan wijt ik dat gewoon aan dementie.
No comment. Maar oudleidinggevende heeft nog steeds een vriendin.quote:Op zondag 2 november 2008 15:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was het Scharrel of je oude leidinggevende?
We hebben elkaar tochquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook maar toen had ik een vriendin bij me. Dit jaar sta ik er alleen voor.
Wat is er mis met eind maart dan... Je zou toch zeggen dat mensen het er van nemen als de lente net begonnen isquote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens met kerst werken. Kerstavond vieren wij met het gezin (ik, mijn moeder, mijn twee zussen en hun vrienden), en de rest van kerst ga ik gewoon werken. Probleem opgelost.
Nutteloos feitje: Ik las in de Quest dat de op 26 december de minste mensen jarig zijn (na schrikkeldag).
Dan worden ze natuurlijk pas negen maanden later geboren hequote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat is er mis met eind maart dan... Je zou toch zeggen dat mensen het er van nemen als de lente net begonnen is
^^ Dan kom je dus op eind december uit, silly!quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan worden ze natuurlijk pas negen maanden later geboren he. Maar op 26 december is het iets van 37k terwijl het normaal 45k is (16mil/365), en op schrikkeldag maar 10k.
Ah, niet helemaal alleen dusquote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*eerste kerst sinds 4 jaar in NL*
(en alleen, en ook nog eens in een 'vreemde' stad) Maar niet getreurt, ik ga gewoon gezellig op bezoek bij mijn ouders en daar gezellig hapje eten enzo.
Oh, haha, ik was maar half aan het opletten. Maar het artikel zelf zei dat het kwam omdat er sowieso minder mensen op zon- en feestdagen geboren worden, omdat: 1) 20% van de zwangerschappen gepland is, en 2) omdat zwangere vrouwen onbewust ook zwangerschappen uitstellen door stress door het graag willen van je eigen dokter, ipv de zondag-dokter.quote:Op zondag 2 november 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dan kom je dus op eind december uit, silly!
En vorig jaar, en het jaar daarvoor en volgend jaar...quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef MLI het volgende:
Ik heb geen zin in de feestdagen dit jaar.
Nee, zodat hij vrije dagen krijgt (en Josti ook) om getrapt op te nemen. Ze zijn er nu allebei niet met de feestdagen, dat is toch inefficient?quote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, zodat je nog meer dagen bij vriend Josti op de kamer kan zitten?
Niet precies, de afgelopen 4 jaar zorgde ik er voor dat ik met kerst weg was, maar dit jaar zit dat er helaas niet inquote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, niet helemaal alleen dus. Als je zolang weg bent geweest is het volgens mij echt helemaal niet vervelend om lekker kerst in het vertrouwde ouderlijk huis te vieren.
Je vind het wel vervelend om bij je ouders te zijn?! Of lees ik het nou fout?quote:Op zondag 2 november 2008 16:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet precies, de afgelopen 4 jaar zorgde ik er voor dat ik met kerst weg was, maar dit jaar zit dat er helaas niet in
Ik vind het vreselijk iig.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 16:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vind het wel vervelend om bij je ouders te zijn?! Of lees ik het nou fout?
Hoe minder vaak ik bij mijn ouders kom, hoe gezelliger het is als ik er weer eens wél benquote:
Vaak begint het met een datequote:
Klinkt toch als goede datesquote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Mijn dates willen alleen maar neuken en thats it
Zo te horen ben jij toe aan een echte Nice Guy, zo eentje die ook van knuffelen houdt, en samen op de bank een filmpje kijken etc.quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Mijn dates willen alleen maar neuken en thats it
Het wordt vast net zo'n groot succes als FOK!Dating. Gelukkig zijn er de eeuwige singles zoals wij, Plaat, om de zooi hier draaiende te houden.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 17:40 schreef Plato1980 het volgende:
Hey een singlesreeks, die hebben we nou nog nooit gehad op FOK!. Wat een goed idee!
We zijn het fundament van dit soort reeksenquote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt vast net zo'n groot succes als FOK!Dating. Gelukkig zijn er de eeuwige singles zoals wij, Plaat, om de zooi hier draaiende te houden..
de oersinglesquote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn het fundament van dit soort reeksen.
Aan een date alleen heb je niet zoveel, genoeg dates gehad dit jaar maar ik ben nog steeds single.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel al vroeg voor feestdagen, is dit meer een stille hoop om iedereen een date te bezorgen voor die "gezellige" dagen?
Zijn ze zo oud?quote:
Ja en? Moet je perse single af zijn om gezellig met iemand samen te zijn?quote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan een date alleen heb je niet zoveel, genoeg dates gehad dit jaar maar ik ben nog steeds single.
Nou....quote:
Tuurlijk! Met labeltje.quote:Ja en? Moet je perse single af zijn om gezellig met iemand samen te zijn?
Onze singlestatus is in ieder geval wel oudquote:
Dan spreek je zelfs van "singlestatvs"...quote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onze singlestatus is in ieder geval wel oud.
Helemaal mee eens!!quote:
Sinterklaas en oud/nieuw zijn geen feestdagen?quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Tegan het volgende:
Waarom heet het trouwens [Singles & De Feestdagen] en niet [Singles] Kersteditie?
Ik bedoel [Singles] Feestdageneditiequote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinterklaas en oud/nieuw zijn geen feestdagen?
Mooie verbetering.quote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel [Singles] Feestdageneditie.
Alles goed verder?
Ik mag niet klagenquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie verbetering.
Yep, best happy. En met jou?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Ik moet in het sinterklaasweekend een heel weekend met mn hele familie in een huisje zitten.!
Ik wilde pas op de verjaardag van mn moeder mijn twee autistische neefjes al wurgen, dat beloofd wat voor een heel weekend.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
*geeft knuffel.
Dan ben ik heel blij met de wss kennis dat ik de feestdagen gewoon alleen in m'n kamertje rondbreng
Als student zijnde moet ik zeggen dat ik me altijd stierlijk verveel in de vakantiesquote:Op zondag 2 november 2008 20:05 schreef katuitdeboom het volgende:
en het grootste feest is nog dat je vakantie hebt
voor de studenten onder ons
Die mensen schijnen nog een leven buiten school te hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als student zijnde moet ik zeggen dat ik me altijd stierlijk verveel in de vakanties
Mijn sociale leven speelt zich altijd op en rond school af, en in de vakantie is iedereen dan weg
Oww dat klinkt idd dan niet goed. Sterkte!!!quote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef Q. het volgende:
Ik wilde pas op de verjaardag van mn moeder mijn twee autistische neefjes al wurgen, dat beloofd wat voor een heel weekend..
Van die mensen die ook nog elk weekend naar hun ouders toe gaan enzoquote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die mensen schijnen nog een leven buiten school te hebben![]()
Ik bespeur een generatiekloof.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van die mensen die ook nog elk weekend naar hun ouders toe gaan enzo![]()
Zeg het ze Q. Studenten zijn geen ECHTE singles.quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Echte singles zijn al lang geen student meer.
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Q. het volgende:
Ik moet in het sinterklaasweekend een heel weekend met mn hele familie in een huisje zitten.!
"echte" singles ? ben er liever een tijdelijke singlequote:Op zondag 2 november 2008 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg het ze Q. Studenten zijn geen ECHTE singles.
fijn, dus in feite ben ik gewoon niks danquote:Op zondag 2 november 2008 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep. Als ik eens in de twee maanden m'n gezicht laat zien thuis is het al veel. Niet omdat ik ze niet mag of zo, maar ik ben hier gewoon met m'n eigen leventje bezig en ik vind het prima zo.quote:
Q zijn woorden, ik dacht alleen "even" benadrukken.quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
"echte" singles ? ben er liever een tijdelijke single
Beetje single misschien?quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
fijn, dus in feite ben ik gewoon niks dan
niet dat ik ze niet mag ofzo, maar ik vind ze gewoon sukkelsquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep. Als ik eens in de twee maanden m'n gezicht laat zien thuis is het al veel. Niet omdat ik ze niet mag of zo, maar ik ben hier gewoon met m'n eigen leventje bezig en ik vind het prima zo.
Ze moeten het zelf weten, maar ik zou het niet kunnen Nquote:Op zondag 2 november 2008 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van die mensen die ook nog elk weekend naar hun ouders toe gaan enzo![]()
Studenten zijn niets!quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:
Aww, mijn ouders zijn best ok hoorquote:Op zondag 2 november 2008 20:30 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
niet dat ik ze niet mag ofzo, maar ik vind ze gewoon sukkels
Ik ook niet, alleen al om het feit dat ik daar geen eigen slaapkamer meer hebquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten, maar ik zou het niet kunnen N
Als ik m'n ma 1x in het half jaar zie is het genoeg. En m'n pa zie ik soms wat vaker omdat ie dichterbij woont
Haha.. anders zou je daar wel blijven?quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Ik ook niet, alleen al om het feit dat ik daar geen eigen slaapkamer meer heb
Neuj, dan zou ik er ook niet vaker komen hoor. Maar het is nóg een reden om er niet wekelijks te komen. En je eigen bedje slaapt inderdaad nou eenmaal beterquote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. anders zou je daar wel blijven?
Nee man, ik ben blij dat ik die niet heb. Heb ik ook altijd een reden om naar huis te gaan.. mijn lekkere warme bedje opzoeken![]()
Of gaat nu iedereen zeggen.. je eigen bedje OF het bedje van je liefjequote:Op zondag 2 november 2008 20:51 schreef Ludootje het volgende:
Neuj, dan zou ik er ook niet vaker komen hoor. Maar het is nóg een reden om er niet wekelijks te komen. En je eigen bedje slaapt inderdaad nou eenmaal beter
Zal wel meevallen, aangezien we hier in #Singles zittenquote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of gaat nu iedereen zeggen.. je eigen bedje OF het bedje van je liefje![]()
Maar die verlangen er wel naar of hebben een herinnering eraanquote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, aangezien we hier in #Singles zitten
Dan moeten ze niet hier komen zielig doen, maar er werk van maken!quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die verlangen er wel naar of hebben een herinnering eraan
Dus hier mogen alleen de happy singles komen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet hier komen zielig doen, maar er werk van maken!
Ga je mond wassen, "Happy singles"quote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus hier mogen alleen de happy singles komen?
Als dat de enige mensen zouden mogen zijn in dit topic, zou het hier ook aardig doodvallenquote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je mond wassen, "Happy singles"![]()
Dat is zo'n foute uitdrukking
Nee hoor, maar de niet-zo-happy-singles moeten ook niet gaan zitten kniezen!quote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus hier mogen alleen de happy singles komen?
Zielig doen FTW!quote:Op zondag 2 november 2008 @ 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet hier komen zielig doen, maar er werk van maken!
Inderdaad, wat zijn datquote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je mond wassen, "Happy singles"![]()
Dat is zo'n foute uitdrukking
Rare wezens die in een rare wereld levenquote:
Oh, Elians.quote:Op zondag 2 november 2008 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rare wezens die in een rare wereld leven
Dat kan toch ook als je geen single bent?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef petitlapin2 het volgende:
singlestopic, dat is lang geleden.
Ik ben al lang geen single meer, maar als er één periode is in het jaar dat ik graag single zou willen zijn is het wel tijdens de feestdagen. Al die feestmenu's die je moet verzinnen, al die "gezellige" babbels met de schoonfamilie, al die andere verplichtingen...
BAH,
ik zou er veel voor over hebben om op oudejaarsavond gezellig alleen voor de tv te liggen .
Zo kan je ze idd wel noemenquote:
Het kan over je gezegd worden, dan valt het mee. Als je jezelf identificeert als happy single ben je inderdaad wanhopig en/of op zoek.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef katuitdeboom het volgende:
happy single
dat zeggen alleen mensen die keihard op zoek zijn
yeah, mijn man alleen laten gaan met de kinderen naar mijn ouders bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat kan toch ook als je geen single bent?![]()
Gewoon zeggen er geen zin in die 'verplichte ' dingen te hebben. Lekker je vriend alleen naar z'n familie laten gaan en ji jvoor de tv op de bank. Of gezellig saampjes. Snap dat verplichte allemaal niet
Hmm kinderen das lastig. Maar dan gaan ze toch een avondje neit bij je ouders langs. Of zet je ze daar af voor een gezellig avondje bij opa en oma. en doen jullie een romantisch avondje op de bank. Genoeg te bedenken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:
yeah, mijn man alleen laten gaan met de kinderen naar mijn ouders bijvoorbeeld.
Tja, eens je het burgerlijke leven bent ingestapt, gaat dat allemaal niet meer zo gemakkelijk.
Dat, mijn beste konijn, is een keuze. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:
Tja, eens je het burgerlijke leven bent ingestapt, gaat dat allemaal niet meer zo gemakkelijk.
Als hij dat doet weet je wel dat hij echt van je houdtquote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
yeah, mijn man alleen laten gaan met de kinderen naar mijn ouders bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de niet-zo-happy-singles moeten ook niet gaan zitten kniezen!
zuip je omdat je single bent,quote:
Ook uitermate geschikt als gelegenheid om een ONS op te pikkenquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef MLI het volgende:
Ja, nieuwjaar is the bomb als single. Groep mensen verzamelen en helemaal los gaan. Ik ben er 3 dagen ziek van geweest afgelopen jaar.
Agreed. Dit jaar ben ik van plan extreem zat te worden. Vorig jaar was ik depressief en heb ik op de nieuwjaarsparty de hele avond aan de cola gezetenquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef MLI het volgende:
Ja, nieuwjaar is the bomb als single. Groep mensen verzamelen en helemaal los gaan. Ik ben er 3 dagen ziek van geweest afgelopen jaar.
Mij is een trio aangeboden met nieuwjaar (serieus).quote:Op zondag 2 november 2008 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook uitermate geschikt als gelegenheid om een ONS op te pikken
Weet je wat tof is? Van singles wordt niet echt verwacht dat ze thuis zijn om 12 uur.quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Agreed. Dit jaar ben ik van plan extreem zat te worden. Vorig jaar was ik depressief en heb ik op de nieuwjaarsparty de hele avond aan de cola gezeten.
Mij is ook een keer een trio aangeboden, alleen niet op nieuwjaar. Heb toch vriendelijk afgewezen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Mij is een trio aangeboden met nieuwjaar (serieus).
Mja, maar dat ben ik meestal sowieso wel. En daarna pas party. Ik heb dit jaar de eerste paar dagen van januari alvast vrijgenomenquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Weet je wat tof is? Van singles wordt niet echt verwacht dat ze thuis zijn om 12 uur.
groot gelijk heb jequote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij is ook een keer een trio aangeboden, alleen niet op nieuwjaar. Heb toch vriendelijk afgewezen.
Sowieso als ik me een beetje depri voel ga ik altijd aan de zuip. Heerlijk naar de klote gaan en overal schijt aan hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Weet je wat tof is? Van singles wordt niet echt verwacht dat ze thuis zijn om 12 uur.
Juist, Feitosa, juist dan.quote:Op maandag 3 november 2008 00:14 schreef Feitosa het volgende:
Jezus, 19 en dan al depri zijn.
Niet iedereen is precies zoals jij bent. Ik heb zo mijn redenen om af en toe depri te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 00:14 schreef Feitosa het volgende:
Jezus, 19 en dan al depri zijn.
Toen ik 19 was ( tot en met m,n 27ste ) , had ik het te druk met vrienden , stappen en andere leuke dingen.
Heb ik wel m,n school"carriere"mee verneukt, maar goed.
Is dat een trend tegenwoordig , depri zijn?quote:
Sorry als het wat hard overkomt, maar het lijkt alsof tegenwoordig veel jongelui depri zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 00:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet iedereen is precies zoals jij bent. Ik heb zo mijn redenen om af en toe depri te zijn.
Jij bent nog met het "oude" leren opgegroeid he, mogelijk ligt daar een deel van de oorzaak in.quote:Op maandag 3 november 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry als het wat hard overkomt, maar het lijkt alsof tegenwoordig veel jongelui depri zijn.
Dat was altijd al zo. Puberen is zwaarquote:Op maandag 3 november 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry als het wat hard overkomt, maar het lijkt alsof tegenwoordig veel jongelui depri zijn.
Hoe bedoel je , het "oude"leren?quote:Op maandag 3 november 2008 00:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent nog met het "oude" leren opgegroeid he, mogelijk ligt daar een deel van de oorzaak in.
Iets wat niets met feestdagen vandoen heeft in ieder gevalquote:
Ik had ook m,n moodswings, maar om het gelijk depri te noemen schijnt nogal popi te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo. Puberen is zwaar. En ja, met 19 zijn er voldoende nog niet uitgepuberd. Ook vroeger niet
.
Dat is tof. Gewoon lekker koken, flesje wijn, biertje erbij, lekker ouwehoeren.quote:Op maandag 3 november 2008 00:27 schreef Skya het volgende:
Hey mensen, ik denk dat ik de feestdagen met huisgenoten ga vieren (denk ik). In elk geval is net het studentenleven begonnen
Studententijd is de mooiste tijd van je leven. Was iig bij mij wel het geval.quote:Op maandag 3 november 2008 00:37 schreef Skya het volgende:
Haha ik ga kijken wat ze in dit huis gaan doen. er is wel deze maand een huisfeest dat me wel gaaf lijkt =) En natuurlijk ook wel uitgaan
Zonde. De mooiste tijd zou nu moeten zijnquote:Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Studententijd is de mooiste tijd van je leven. Was iig bij mij wel het geval.
Je komt in die periode met veel vrouwen in contact.quote:Op maandag 3 november 2008 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonde. De mooiste tijd zou nu moeten zijn. Scheelt ook weer in depri zijn
.
Join the club!quote:Op maandag 3 november 2008 00:58 schreef Tegan het volgende:
1) Studie bevalt niet, ga misschien toch stoppen.
2) Ken vrijwel niemand van mijn medestudenten.
3) Woon nog thuis.
4) Ga het waarschijnlijk ook niet halen.
1) So what? Dan ga je een andere studie doen. Het is niet het eind van de wereld. Ik ben ondertussen ook bij studie #2 aanbeland.quote:Op maandag 3 november 2008 00:58 schreef Tegan het volgende:
1) Studie bevalt niet, ga misschien toch stoppen.
2) Ken vrijwel niemand van mijn medestudenten.
3) Woon nog thuis.
4) Ga het waarschijnlijk ook niet halen.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:51 schreef Dwan het volgende:
Elke dag hoort toch een feestdag te zijn.
ik ben nog geen single maar ik kreeg gisteren een SMSje dat ik vandaag een mail zou krijgen. Ik wacht af maar weet al hoelaat het is.
In het begin is het altijd even wennen, dat had ik ook. Maar dat kwam voornamelijk doordat ik moeilijk kon aarden in mijn nieuwe woonplaats, daar heb jij dan weer minder last van.quote:Op maandag 3 november 2008 00:54 schreef Tegan het volgende:
Bah, mijn studententijd is tot nu toe de slechtste tijd van mijn leven.
Ik ben inmiddels al tien jaar student!quote:Op maandag 3 november 2008 09:12 schreef CherryLips het volgende:
het eerste jaar vond ik ook kut, en daarna wilde ik niet meer stoppen.
Dan hoop ik voor je dat je al bijna chirurg bent.quote:
Je kent Q. nog niet zo goed, wel?quote:Op maandag 3 november 2008 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet nog wel wat je gisteren over studenten hebt gezegd?
Lit.quote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kent Q. nog niet zo goed, wel?.
En wat is er nieuw?quote:Op maandag 3 november 2008 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
Ik dacht: hey, Singles is terug!Weliswaar in context met 'Los Feestdagen'
, maar soit. Dus heel ijverig de posts allemaal doorgescrolld, maar de algemene jeremiërende teneur vind ik te beperkt bemoedigend om te reageren, dus dat doe ik niet.
Dientengevolge ben ik benieuwd wat Re tot nu toe van de resultaten van zijn experimentje vindt.quote:
Goede vraag. Ik vermoed dat Re erboven staat om het met een paar dagen wraakzuchtig te sluiten met een "zie je wel dat jullie niet met Singles kunnen omgaan, het gaat nooit meer open MUHAHAHAHA" sluitpost.quote:Op maandag 3 november 2008 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dientengevolge ben ik benieuwd wat Re tot nu toe van de resultaten van zijn experimentje vindt.
ik ga hier 2 maanden niet ingrijpen...quote:Op maandag 3 november 2008 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dientengevolge ben ik benieuwd wat Re tot nu toe van de resultaten van zijn experimentje vindt.
Dan zet ik bij deze de depressie-counter op 0 en klik op 'Start'.quote:
Ik heb kinderen, dat scheelt...quote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Biermeisje het volgende:
Een nieuwe single gesignaleerd: ik!
Sinds zaterdag ben ik weer vrijgezel, we waren maar 4 maanden bij elkaar, maar toch.
Over twee weken zouden we een weekendje weg gaan, alles is betaald en staat op mijn naam. Nu het weekendje eraan komt is er niemand die mee kan vanwege werk, tentamens, etc.
En over die feestdagen: wat is het rot om alleen te zijn met kerst! Bah!
Misschien toch verstandig om even rent-a-child aan te slingeren voor de feestdagen dan!quote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, dat scheelt...
en![]()
Ik wil wel mee
Heb jij nou nóg geen vriendje?quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb werkelijk waar nog geen flauw benul wat ik met kerst ga doen
Subtiele diss!quote:
Goed dat je niet voor de confronterende aanpak bent gegaanquote:
Hier is Sinterklaas HET feest van het jaarquote:Op maandag 3 november 2008 10:47 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Misschien toch verstandig om even rent-a-child aan te slingeren voor de feestdagen dan!
Hebben jullie al plannen?Kinderen vinden kerst toch wel het grootste feest wat er bestaat!
Heeeeeeel misschien heb ik iemand gevonden die van vrijdag tot zaterdag wil blijven, maar ja dan zit ik dus zaterdagnacht alleen, zondag en zondagnacht! We vinden er wel wat op!
Dat doe ik elk jaar. Zoals ik al tegen petitlapin zei, sociale verplichtingen zijn een keuze.quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef Kluts het volgende:
Ik ga met kerst alleen maar leuke dingen doen waarbij lekker eten en drank involved zijn.
Fuck de sociale verplichtingen, daar ga ik dit jaar helemaal niks aan doen.
Dat klinkt verbitterd meis!quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Memento-Mori het volgende:
besides that voel ik niet de neiging om hier over mn liefdesleven te praten, in geuren en kleuren te vertellen of ik al dan niet geneukt heb, neuh er mag best eea prive blijven.
Niemand die je verplicht. Zie je mij continu fijne details spuien hier?quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Memento-Mori het volgende:
besides that voel ik niet de neiging om hier over mn liefdesleven te praten, in geuren en kleuren te vertellen of ik al dan niet geneukt heb, neuh er mag best eea prive blijven.
Nee maar MLII;s post of ik nou nog geen vriendje heb, slaat nergens op want ze weet helemaal niks over mij omdat ik t niet nodig vindt hier alles te spuien over wat ik meemaak op liefdesgebeidquote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die je verplicht. Zie je mij continu fijne details spuien hier?.
Ik zet mijn schoen elk jaar weer, maar Sinterklaas weet niet waar Tilburg is, denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier is Sinterklaas HET feest van het jaar
Alleen ex is bezig de kindjes op te naaien dat ze met oud en nieuw naar hem gaan, maar dat gebeurt niet, want ik wil ze met oud en nieuw. En hij vindt toch al dat hij mag bepalen wanneer ze bij hem zijn de hele tijd, hij zegt: Zo doen we het en ik moet me maar schikken.
Niet dus, oud en nieuw zijn ze bij mij
Typisch dat je dan in zo'n topic terecht komt.quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar MLII;s post of ik nou nog geen vriendje heb, slaat nergens op want ze weet helemaal niks over mij omdat ik t niet nodig vindt hier alles te spuien over wat ik meemaak op liefdesgebeid
quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar MLII;s post of ik nou nog geen vriendje heb, slaat nergens op want ze weet helemaal niks over mij omdat ik t niet nodig vindt hier alles te spuien over wat ik meemaak op liefdesgebeid
Ik ben de ware. Nu alleen nog iemand zoeken die ware zoekt!quote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik wíst dat je zou happen..
En wees blij dat je geen vriendje hebt. Een vriendje is alleen maar leuk als je de juiste tegenkomt. Kunnen er wel meer van zijn maar ze zijn wel zeldzaam.
Je kan toch wel wat te zeggen hebben over single zijn ongeacht hoeveel details je over het uitwisselen van lichaamssappen loslaat?quote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Typisch dat je dan in zo'n topic terecht komt.
Hij is in dec jarig, in mijn weekend eigenlijk, dus heb al gezegd dat hij ze dan mag hebben en eerste of tweede kerstdag.quote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik zet mijn schoen elk jaar weer, maar Sinterklaas weet niet waar Tilburg is, denk ik
Niet meer schikken dus! Goede deal: jij hebt ze met Sinterklaas en Oud en Nieuw, mag hij ze met kerst (of met Koniginnedag.)
Wij moeten nog een keer friet gaan eten en naar de sneak!quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de ware. Nu alleen nog iemand zoeken die ware zoekt!
Iedereen zoekt de ware, de één is er alleen wat meer mee bezig dan een ander.quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de ware. Nu alleen nog iemand zoeken die ware zoekt!
Prima! Volgende week!quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij moeten nog een keer friet gaan eten en naar de sneak!
Lichaamssappen? Vies woord. Bah!quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan toch wel wat te zeggen hebben over single zijn ongeacht hoeveel details je over het uitwisselen van lichaamssappen loslaat?
Jeetje, wat een gedoe allemaal zeg.quote:Op maandag 3 november 2008 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is in dec jarig, in mijn weekend eigenlijk, dus heb al gezegd dat hij ze dan mag hebben en eerste of tweede kerstdag.
Ik wil ze de andere kerstdag en met oud en nieuw.
En Sinterklaas is in mijn weekendDus hoef ik daar niet over moeilijk te doen.
Maar we moeten de vakanties nog verdelen en hij reageert gewoon nergens op, zo irritant.
Denk dus dat ik maar mn advocate ga bellen en haar een brief laat sturen met daarin dat ik het wel in mn eentje bepaal als hij helemaal niet reageert op mn mailtjes.
Ik kreeg die vraag trouwens laatst van een weinig subtiele tante. Maar ja, die is al dertig jaar getrouwd dus ik stond bijna met mijn bek vol tanden.quote:
De ware is een illusiequote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Iedereen zoekt de ware, de één is er alleen wat meer mee bezig dan een ander.
Ik vroeg me al af in welke film dat zat, 27 Dresses?quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag trouwens laatst van een weinig subtiele tante. Maar ja, die is al dertig jaar getrouwd dus ik stond bijna met mijn bek vol tanden.
Dus toen zei ik 'maar ik kan lekker neuken wie ik wil'. Dus toen stond zij met d'r bek vol tanden. HAHAHAHAA, pwnd!!!!!![]()
OK, nee, eigenlijk zei ik 'nee, want ik word alleen verliefd op échte klootzakken en de rest vind ik alleen maar heel leuk, maar niet leuk genoeg.. Ze keek me wat meewarig aan toen. En toen trok ik een fles wijn open en heb ik van een simpele visite een pre-party gemaakt.
Om helemaal hersteld te zijn en om je eens flink te |censuur|!quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog een half jaar nodig had
Ik kan met hem nergens toe komen, want hij negeert me dus...quote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gedoe allemaal zeg.
Ben stiekem wel blij dat ik nog verdriet mag hebben over mijn "vriendjes", met kinderen is het toch een stuk lastiger als er relaties verbroken worden.
Ik hoop dat jullie tot een compromis kunnen komen en dat hij wat meer duidelijkheid kan scheppen voor je.
Dat iemand foutjes heeft, wil toch niet zeggen dat ie niet heel goed voor en bij je kan zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De ware is een illusieNa een bepaalde tijd is er altijd wel een onhebbelijkheidje waar je toch mee gaat leren leven omdat je de rest van het pakketje schroot met dat laagje chroom wel prettig vind
quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om helemaal hersteld te zijn en om je eens flink te |censuur|!![]()
Maar een frietje en een sneak kan wel
Het ergste is dat het nog écht zo ging ook.quote:Op maandag 3 november 2008 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af in welke film dat zat, 27 Dresses?
Iemand is perfect juist vanwege de foutjes, want dat is wat een mens mens maakt!quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat iemand foutjes heeft, wil toch niet zeggen dat ie niet heel goed voor en bij je kan zijn?
Och, er zijn meer leuke mannen dan je denkt. En echt niet allemaal van die klootzakken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Het ergste is dat het nog écht zo ging ook.
Maar feit is natuurlijk wel dat het niet hoeft als het de juiste niet is, maar ik wil de juiste best wel tegenkomen. Hoewel ik nu niet echt toe ben aan een relatie enzo. Een vriendje hebben is leuk op dagen dat je je verveelt. Met oud en nieuw dan weer niet, maar OK, je hóeft niet samen uit te gaan dan.
Maar kennelijk hoef je er niet meer single voor te zijn? Just to get things straight.quote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef MLI het volgende:
Nee, het mag alleen gaan over single-heid enzo.
Zo naief, zo naief...quote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Alsof een vriend een soort accessoire is, een soort blindengeleidehond zodat ik niet alleen ben en er geen enge dingen kunnen gebeuren.
En dan denk ik, wat als ik een vriend had die het kutmuziek vindt, dan hoeft ie echt niet mee om mij een plezier te doen. Je zit toch niet aan elkaar vastgelijmd? Dat lijkt me echt een doodeng idee, getver.
Deze gaat ook niet de geschiedenis in als de volgende "you had me at hello"quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef MLI het volgende:
Een vriendje hebben is leuk op dagen dat je je verveelt.
ik kom ook wel eens een leuke kerel tegen maar die worden a) weggekaapt of b) zijn al bezet.quote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Q. het volgende:
Heel stiekem heb ik pas een heeeeeele leuke vrouw ontmoet..
Voordat het juiste oplosmiddel eindelijk bij de noodapotheek gehaald was...quote:
Ze brengt het wat ongenuanceerd, maar ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze gaat ook niet de geschiedenis in als de volgende "you had me at hello".
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Q. het volgende:
Ik niet. Dat is een jaarlijks terugkerend ritueelquote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
Wie van jullie gaat er ook daadwerkelijk een kerstboom zetten?
Er is nogal een grijs gebied tussen "ik kan mezelf ook vermaken" en het gesuggereerde "als ik echt niets beters te doen heb, dan kan hij er wel mee door"quote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze brengt het wat ongenuanceerd, maar ze heeft wel gelijk.
Het is ook lekker om dingen zonder je vriendje te doen vind ik.
Deze vindt mij ook leuk! Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom ook wel eens een leuke kerel tegen maar die worden a) weggekaapt of b) zijn al bezet.
Ikquote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
Dat bezet overkomt me nooit en dat wegkapen eigenlijk ook niet. Hoewel, die Spanjaard die toen lag te krikken met een ander wijf terwijl ik kotsend op het toilet vertoefde. Maar dat bleef bij 1 keer en de week erop heb ik 'm alsnog gezoend. Om erachter te komen dat het eigenlijk een opdringerig manneke is (ik bedoel, iemand tot 3 keer toe van je af moeten duwen omdat he tries to get in your pants) en daarom weer af te knappen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom ook wel eens een leuke kerel tegen maar die worden a) weggekaapt of b) zijn al bezet.
Je durfde het bijna niet te zeggen hè?quote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Q. het volgende:
Eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je durfde het bijna niet te zeggen hè?![]()
Ja, we gaan hier niet teveel in details treden hoor!quote:Meer detajjels, Q. Is er ook actie ondernomen? Ga je haar vaker zien? Toonde ze ook interesse in jou?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze brengt het wat ongenuanceerd, maar ze heeft wel gelijk.
Het is ook lekker om dingen zonder je vriendje te doen vind ik.
Dat bedoelde ik ook te zeggen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat iemand foutjes heeft, wil toch niet zeggen dat ie niet heel goed voor en bij je kan zijn?
Ja begin er dan niet over, verdomme!quote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef Q. het volgende:
Ja, we gaan hier niet teveel in details treden hoor!.
Niet zo flauw en ons blijmaken met een dooie cavia!quote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.
[..]
Ja, we gaan hier niet teveel in details treden hoor!.
Over mijn studie, ik weet niet wat ik wil, dus ik blijf voorlopig nog even hier. Dat ik nog thuis woon vind ik zelf niet echt een punt, maar dat was even voor de volledigheid en ook deels verantwoordelijk voor punt 2.quote:Op maandag 3 november 2008 01:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
1) So what? Dan ga je een andere studie doen. Het is niet het eind van de wereld. Ik ben ondertussen ook bij studie #2 aanbeland.
2) Dat heb je voor een groot gedeelte zelf in de hand. En mochten dat écht niet jouw soort mensen zijn, dan zoek je andere mensen op, waar je het wel gezellig mee kan hebben. Tilburg(?) is groot zat.
3) Als je het idee hebt dat thuiswonen je in je vrijheid beperkt, dan ga je op kamers. Als je echt wil, is dat prima te regelen.
4) Zie 1).
Overal is een oplossing voor.
Waarschijn een plastieke, mijn huidige woonkamer is eindelijk groot genoegt. Een echte zou ik best willen, maar ben nogal allergisch voor de prikjes van dennenaalden. En om nu hele dagen met schoenen aan in huis te lopen,nee doe maar niet.quote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
Gewoon lekker rustig aan doen en in je eigen tempo. Je bent nog jong, dus geniet er nog even van!quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Over mijn studie, ik weet niet wat ik wil, dus ik blijf voorlopig nog even hier. Dat ik nog thuis woon vind ik zelf niet echt een punt, maar dat was even voor de volledigheid en ook deels verantwoordelijk voor punt 2.
Hahaquote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen en in je eigen tempo. Je bent nog jong, dus geniet er nog even van!
Ok, damn, dat klonk iets meer cliché dan ik bedoelde, maar het is wel waar
Met andere woorden: geen gaatje vrij volgende week?quote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wacht nog even met iemand tegenkomen
Daar doe ik het voor.quote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja begin er dan niet over, verdomme!Nu zit ik hier met die vragen...
Denk t niet...quote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met andere woorden: geen gaatje vrij volgende week?
Evenals "de studententijd is de mooiste tijd van je leven" is dat zo waar als je het zelf maakt. Op welke leeftijd moet je ophouden met "er nog even van genieten". 25? Waarschuw jij Kluts vast?quote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen en in je eigen tempo. Je bent nog jong, dus geniet er nog even van!
Ok, damn, dat klonk iets meer cliché dan ik bedoelde, maar het is wel waar
Ik heb serieus nooit gesnapt waarom single zijn tijdens de feestdagen zo moeilijk is. Natuurlijk, het o zo liefdevolle, romantische gebeuren komt even zijn ronde maken, maar iedereen kan toch wel door dat hele gemaakte gevoel heenkijken?quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
Single zijn tijdens de feestdagen wordt echt klote.
Als je ze écht leuk vindt, gaat dat wurmen vanzelfquote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
[..]. Vriendjes zijn echt leuk als je veel vrije tijd hebt. Maar als je ze in het programma moet wurmen, is het niet zo leuk. Daarom hou ik ook van vriendjes die vooral 's nachts actief zijn.
Ach, ik kom wel vaker een leuke tegen hè! Das wat anders dan de ware!quote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t niet...
En jij zegt net dat je een leuke hebt ontmoet
Wat moeten wij dan nog een frietje gaan eten
Voor mij is het voornamelijk een lichte ergernis dat de hele wereld twee dagen achter elkaar pauze wenst te nemen en ik me dus nog meer aan diezelfde wereld moet aanpassen dan andersquote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit gesnapt waarom single zijn tijdens de feestdagen zo moeilijk is.
Wel. Namelijk als ze hem niet kunnen krijgen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Tegan het volgende:
Perfect bestaat ook niet.
Nouja, opzich is het geen ramp. Maar zodra je zussen lekker kerst gaan vieren bij hun vriend, en jij helemaal alleen om de bank blijft, of dat je vrienden op de kerstborrel allemaal met partner komen en jij daar alleen staat. Dat voel je wel even. Het is niet dat je niemand hebt, maar dat je met kerst enorm wordt gedrukt op het feit dat anderen wel een partner hebben...quote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit gesnapt waarom single zijn tijdens de feestdagen zo moeilijk is. Natuurlijk, het o zo liefdevolle, romantische gebeuren komt even zijn ronde maken, maar iedereen kan toch wel door dat hele gemaakte gevoel heenkijken?
Oi! Ik ben gvd ook een student van 25, maar ik geniet nu eigenlijk meer dan dat ik tot nu toe heb gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals "de studententijd is de mooiste tijd van je leven" is dat zo waar als je het zelf maakt. Op welke leeftijd moet je ophouden met "er nog even van genieten". 25? Waarschuw jij Kluts vast?.
Nee, daar zijn wij niet voor gemaakt. Kijkt naar de natuur, het hele leven heeft één doel en dat is voortplanten. En dat lukt het best als je het risico spreidt door met zoveel mogelijk partners nakomelingen te krijgen. Dat er nu zoiets bestaat als exclusiviteit en monogamie hebben we allemaal te danken aan de kerk en aan onze zogenaamde beschaving...quote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Tegan het volgende:
Perfect bestaat ook niet. Ik vraag me toch wel af of wij wel gemaakt zijn om voor altijd bij iemand te blijven. Er spelen gewoon teveel factoren een rol. Wat nou als je de perfecte persoon hebt gevonden, maar dat hij dat toch weer net anders ziet? Of dat je doordat je naar die perfectie zoekt, je niemand vind die voldoet aan je eisen?
Dat kan best zo zijn, maar het verschilt natuurlijk ook per persoon. Of je je er goed bij voelt of niet.quote:Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wij niet voor gemaakt. Kijkt naar de natuur, het hele leven heeft één doel en dat is voortplanten. En dat lukt het best als je het risico spreidt door met zoveel mogelijk partners nakomelingen te krijgen. Dat er nu zoiets bestaat als exclusiviteit en monogamie hebben we allemaal te danken aan de kerk en aan onze zogenaamde beschaving...
Prachtig plaatje op macroniveau. Wat zo mogelijk nog prachtiger uit elkaar lazert zo gauw je het op individueel niveau probeert toe te passenquote:Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wij niet voor gemaakt. Kijkt naar de natuur, het hele leven heeft één doel en dat is voortplanten. En dat lukt het best als je het risico spreidt door met zoveel mogelijk partners nakomelingen te krijgen.
Ik ken het verhaal idd. Maar heel lang heb ik gedacht dat mensen toch wel iemand vonden waar ze voor de rest van hun leven bij bleven (dat was dus ook wel gebrainwashed in mij door de kerk/beschaving/whatever). Zo van, de mensen die dat niet doen, hebben gefaald. Maar steeds een beetje meer, kom ik erachter, dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Dat het maar 'toeval', 'perongeluk', hoe je het ook wil noemen is, dat mensen lang bij elkaar blijven. Waarschijnlijk idd, omdat het anders zo' n schande was vroeger. Ik zou het niet kunnen, kinderen krijgen als ik weet dat ik niet met hun vader oud ga worden.quote:Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wij niet voor gemaakt. Kijkt naar de natuur, het hele leven heeft één doel en dat is voortplanten. En dat lukt het best als je het risico spreidt door met zoveel mogelijk partners nakomelingen te krijgen. Dat er nu zoiets bestaat als exclusiviteit en monogamie hebben we allemaal te danken aan de kerk en aan onze zogenaamde beschaving...
Eens, die eeuwenlange indoctrinatie maakt dat mensen het vanzelf zijn gaan beschouwen als een universele waarheid. Daar is ook niks mis mee. Vanuit je oerinstincten werkt het niet zo. En dat kan een mooie aanleiding zijn om vreemd te gaan, want na een paar jaar begint het toch te kriebelen...quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kan best zo zijn, maar het verschilt natuurlijk ook per persoon. Of je je er goed bij voelt of niet.
Denk dat je daar naar moet kijken.
Dan maakt heel die natuur ook geen zak meer uit.
Vind dat laatste op zich wel iets waar ik me dan wel in kan vinden. Ik vind het niet erg om single te zijn tijdens de feestdagen, maar het is inderdaad wel de tijd van het jaar waarin natuurlijk samenzijn (ook in familiekring, niet alleen partners) even benadrukt wordt.quote:Op maandag 3 november 2008 12:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, opzich is het geen ramp. Maar zodra je zussen lekker kerst gaan vieren bij hun vriend, en jij helemaal alleen om de bank blijft, of dat je vrienden op de kerstborrel allemaal met partner komen en jij daar alleen staat. Dat voel je wel even. Het is niet dat je niemand hebt, maar dat je met kerst enorm wordt gedrukt op het feit dat anderen wel een partner hebben...
Klopt, het is ook echt niet op iedereen van toepassing. Dat neemt niet weg dat de fenomenen relatie, exclusiviteit en monogamie allemaal verzinsels zijn van de mens.quote:Op maandag 3 november 2008 12:25 schreef Litpho het volgende:
Prachtig plaatje op macroniveau. Wat zo mogelijk nog prachtiger uit elkaar lazert zo gauw je het op individueel niveau probeert toe te passen.
Want de overige zaken zijn verzinsels van andere wezens?quote:Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat de fenomenen relatie, exclusiviteit en monogamie allemaal verzinsels zijn van de mens.
Van die voortplantingstechnische menselijke dingen als emoties en gevoel werken inderdaad niet zo mee in het grote plaatjequote:Op maandag 3 november 2008 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prachtig plaatje op macroniveau. Wat zo mogelijk nog prachtiger uit elkaar lazert zo gauw je het op individueel niveau probeert toe te passen.
Wat is een paar jaar?quote:Op maandag 3 november 2008 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, die eeuwenlange indoctrinatie maakt dat mensen het vanzelf zijn gaan beschouwen als een universele waarheid. Daar is ook niks mis mee. Vanuit je oerinstincten werkt het niet zo. En dat kan een mooie aanleiding zijn om vreemd te gaan, want na een paar jaar begint het toch te kriebelen...
Je bent jezelf alvast aan het indekken?quote:Op maandag 3 november 2008 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, die eeuwenlange indoctrinatie maakt dat mensen het vanzelf zijn gaan beschouwen als een universele waarheid. Daar is ook niks mis mee. Vanuit je oerinstincten werkt het niet zo. En dat kan een mooie aanleiding zijn om vreemd te gaan, want na een paar jaar begint het toch te kriebelen...
quote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Want de overige zaken zijn verzinsels van andere wezens?
Dat is een goede! Hoe passen emoties en gevoel dan in dat plaatje?quote:Op maandag 3 november 2008 12:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van die voortplantingstechnische menselijke dingen als emoties en gevoel werken inderdaad niet zo mee in het grote plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |